رفتن به مطلب

آشنایی با قصر دی وژ پاریس فرانسه


mehrnosh111

ارسال های توصیه شده

 

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A8%D9%84%
آشنایی با قصر دی وژ پاریس فرانسه


شهر پاریس پایتخت فرانسه می‎باشد. کشوری که در زمره بزرگترین کشورهای قاره اروپا قرار دارد و سالانه گردشگران بسیاری برای دیدن آن با تور فرانسه به این کشور سفر می‎کنند. کشور فرانسه توانسته به عنوان اولین منطقه گردشگری در جهان شناخته شود که بسیاری از افراد با خرید بلیط خارجی به این کشور سفر می‎کنند.

در این کشور اهمیت زیادی به صنعت توریسم داده می‎شود و این کشور به گونه‎ای عمل می‎کند که این صنعت مسیری روبه جلو را در این کشور داشته باشد. شهر پاریس در کنار رودخانه‎ای بزرگ قرار گرفته است که علاوه‎بر زیبایی‎ای که به این شهر داده است به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است که گردشگران با تور فرانسه به این کشور سفر می‎کنند تا علاوه بر دیدن کردن از دیگر جاذبه‎های گردشگری موجود در این شهر لحظاتی را درکنار این رودخانه سپری کنند.

پاریس یکی از شهرهای پرجمعیت کشور فرانسه می‎باشد که دارای جمعیتی 12 میلیون نفری می‎باشد. جاذبه‎های گردشگری در این به گونه‎ای است که افراد زیادی با بلیط داخلی و بلیط خارجی برای دیدن این جاذبه‎ها به این شهر سفر می‎کنند.

در ادامه به معرفی برخی از این جاذبه‎های گردشگری خواهیم پرداخت که گردشگران برای دیدن آنها با تور فرانسه ارزان از سراسر جهان به این شهر می‎آیند.



قصر دی وژ


این قصر که در گذشته با نام قصر سلطنتی در میان مردم شناخته می‎شد یکی از جاذبه‎های گردشگری موجود در این شهر می‎باشد که افراد برای دیدن آن با بلیط داخلی و بلیط خارجی راهی این شهر می‎شوند. این جاذبه گردشگری نمونه اولیه طرح تمامی میدان‎های موجود در اروپا می‎باشد.

برای دیدن این جاذبه گردشگری می‎توانید با تور فرانسه به این شهر سفر کنید و علاوه‎بر دیدن کردن از این جاذبه گردشگری گردشی در شهر پاریس نیز داشته باشید. در این قصر تمامی اتاق‎ها به شکلی خاص و منحصر بفرد طراحی و ساخته شده‎اند. در ساحت این بنای تاریخی گردشگری از آجرهای قرمز استفاده شده است تا زیبایی خاصی را به این نما بدهند.

جذابیت‎های موجود در این بنا به گونه‎ای است که افرادی که در شهرهای دیگر فرانسه زندگی می‎کنند با بلیط داخلی به این شهر سفر کنند و از این قصر تاریخی دیدن بعمل آورند. شقف‎های بکار برده شده در این بنا به شکل شیب‎دار می‎باشند که برای ساخت آنها از تخته سنگ‎هایی به رنگ آبی استفاده شده است.

این قصر تاریخی به گونه‎ای طراحی شده است که کاملا مربع شکل می‎باشد و اولین میدانی است که به دستور فردی سلطنتی ساخته شده است. دستور ساخت این بنا توسط شاه هنری چهارم در قرن هفدهم داده شد. افراد زیادی که به آثار تاریخی علاقه‎مند هستند با تور فرانسه و خرید بلیط داخلی و بلیط خارجی برای دیدن این اثر تاریخی زیبا به این شهر سفر می‎کنند.بعد از خواند مطلب آشنایی با قصر دی وژ پاریس فرانسه شما کاملا با این بخش آشنا می شوید.

منطقه لومر یکی از پرطرفدارترین مناطق در دهه‎های پیش از انقلاب فرانسه نزد خاندان سلطنتی بود که از نظر مد و فشن بسیار مورد توجه قرار داشت و افراد زیادی برای دیدن آن با بلیط داخلی و بلیط خارجی به شهر پاریس سفر کردند.

پاریس بدلیل داشتن زیبایی و جاذبه‎های گردشگری فراوان مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است که برای دیدن زیبایی‎های این شهر به این منطقه سفر می‎کنند و لحظاتی لذت بخش را در این سفر سپری می‎کنند. یکی از دلایلی که این شهر را به یک شهر توریستی تبدیل کرده است داشتن قدمت 2000 ساله است که به سبب آن در این شهر آثار و بناهای تاریخی بسیاری وجود دارد که توسط گردشگران در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است و سبب شده‎اند برای سفر به این کشور و شهر اقدام کنند.

در صورتیکه به این شهر سفر کردید می‎توانید علاوه‎بر دیدن کردن از جاذبه‎های تاریخی موجود در این شهر به مراکز خرید موجود در این شهر نیز سر بزنید. منبع: تور فرانسه سام سیر

 

 

image.png

image.png

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...