رفتن به مطلب

تولیدانرژی بدون سوخت+Free Energy


ارسال های توصیه شده

پیشنهاد ساخت موتور یا ژنراتور یا هر مولد انرژی که بدون نیاز به هر نوع سوخت یا هر ورودی ، بتونه علاوه بر تامین انرژی خودش ، انرژی مازاد هم تولید کنه !!!!

سلام بردوستان فرهیخته

به دور از تمام ادعاهای فراوان و دورغین و بدون هرگونه اثبات علمی یا عملی برخی افراددر این حوزه در کنار فعالیت ها و پژوهش های عملی و قابل تامل و مهم برخی دانشمندان خصوصا جناب آقای نیکولا تسلا و پروفسور جان سرل  و همچنین خارج از فرمولهای کانالیزه شده دانشگاهی که حتی به ما اجازه فکر کردن ویا خروج از اونها رو عملا نمیدن ، آیا ما هم میتونیم دستگاهی بسازیم که به انرژي دایمی و پایدار و در یک سیکل بسته و گردابی برسیم !!!؟؟؟

بنده و دوستانم طی چند سال گذشته در سوپر گروه و کانال ( انجمن تولید انرژی بدون سوخت ) این موضوع رو بصورت خیلی خیلی جدی پیگیر بودیم و هستیم و خوشبختانه نتایج خوبی رو هم تا این لحظه شاهد هستیم ، اما هنوز راه درازی رو پیش رو داریم .

خوشحال میشم دوستان همراه ، در این خصوص نظرات یا پیشنهادات خودشون رو به صورت علمی و یا عملی ارایه بدن تا بتونیم این موضوع رو دقیق تر مورد بررسی و تحلیل قرار بدیم تا به یک نتیجه واقعی و علمی برسیم. انشاا...

سپاسگزارم

ارادتمند جبرئیل قربانی

لینک به دیدگاه

میشه یخورده بیشتر بازش کنید؟چون بدون سوخت و منبع انرژی، تولید توان غیر ممکنه

یاد اون دوست مخترعمون میفتم که به جای بنزین آب میریخت تو باک ماشین و ادعا میکرد کار میکنه و حتی تو اخبار بیست و سی هم نشونش دادن و صد البته که بعدا مشخص شد دروغ میگفته

شما که حتی به آب هم نیاز ندارین خوشحال میشم ما رو کمی روشن کنید

لینک به دیدگاه

سلام برشما

همونطورکه در بالاخدمتتون عرض کردم فعلا موضوع درحد یک ادعا هست و طرح مسئله جهت انجام بحث علمی .

بنابراین درحال حاضر سند محکم و قابل اثباتی رو نمیشه ارایه داد تا به یاری خدا بتونیم به زودی با دلایل اثبات شده و تست شده علمی و با وجود مستندات قابل مشاهده این مبحث رو عملا به اشتراک عمومی بگذاریم.

طی بازدیدهای زیادی که بنده و دوستان کارشناسم در این چندسال از سیستمهای ساخته شده دوستان مدعی در سراسر کشور داشتیم ، شاهد نتایج واقعا خوبی هم بودیم ، هرچند خروجی فعلا کافی و قطعی نبوده اما راه زیادی رو هم میشه گفت طی کردند و برخی از دوستان تلاشگر تقریبا در انتهای کار هستند و در نهایت بایدکمی صبور باشیم تا نتیجه نهایی رو ببینیم. انشاا...

 

لینک به دیدگاه

ما طی این چند سال خیلی سعی کردیم درکنار انتخاب و انتشار مطالب و کلیپهای مختلف و مرتبط با مبحث free energy / انرژی آزاد ، تلاشهای عملی اعضاء رو هرچند که با موفقیت کامل همراه نبودن رو در کنار آموزشهایی هم که توسط خود اعضاء و کارشناسان گروه تهیه و تنظیم شده رو کم کم در پیج اینستاگرام و کانال تلگرامی مون ( کانال مرجع انجمن تولید انرژی بدون سوخت ) منتشر کنیم که خیلی میتونه به روند معرفی و عمومی سازی مبحث کمک کنه.

البته کم کم دوستان کارشناس و صاحب نظر هم وارد بحث میشن وبصورت تخصصی تر کار رو پیش میبرند ، اما هدف خودم از ایجاد این گفتگو اشتراک گذاری با دوستان بیشتر و ارتبایط و شناخت تلاشگرانی هست که شاید خیلی کمک کننده تر باشند و واقعا افرادی وجود داشته باشند که تا به حال ما از دانش و تجربیات اونها بی خبر و بی بهره بودیم .

لینک به دیدگاه

شما از فعالیت های آقای غنمی زاده در نیشابور اطلاع دارید ؟ ایشان سالها پیش دستگاه مورد نظر شما را ساخته و فیلم آن را هم برای نمایش گذاشته است . ضمنا گواهی ثبت اختراع را گرفته و در شبکه های مختلف تلویزیون هم در مورد آن توضیح داده است . نظر شما در مورد ایشان چیست ؟

لینک به دیدگاه

بله بنده و کارشناسان گروه علاوه بر دیدار و گفتگوی مستقیم با تقریبا تمام مدعیان مطرح و رسانه ای شده کشور در مبحث انرژی بدون سوخت ، چندین دیدار و جلسه خصوصی و عمومی هم با جناب آقای مهندس حسین غنمی در تهران ونیشابور داشتیم که در حد توان مستندات رو در کانال منتشر کردم . ایشون زحمات زیادی رو در این راه کشیدن و دستگاهی رو که شما در فیلم میبینید رو هم به دلایلی دمونتاژ کردن و در کل فعلا بخاطر عدم وجود نمونه هیچ چیزی برای اثبات عملی در میان ندارند تا وقتی که یک حامی پیدا کنند برای ساخت یک نمونه دیگه. دلایل دمونتاژ کردن دستگاه اولشون و گشتن به دنبال یک حامی وسرمایه گذار برای ساخت یک نمونه جدید رو باید از خودشون سوال کنید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...