رفتن به مطلب

آغاز مرداد؛ تغییر در فهرست اجراهای پایتخت


ارسال های توصیه شده

تهران- ایرنا- همزمان با پایان تیرماه بسیاری از نمایش‌ها صحنه را ترک می‌کنند تا اجراهای تازه‌تر در مردادماه جای آنها را بگیرند.

در این هفته از ۲۹ تیرماه تا ۴ مردادماه، تماشاخانه‌های پایتخت تغییرات بسیاری را خواهند دید؛ نمایش های بسیاری صحنه را ترک می کنند و اجراهای دیگری جای آنها را می‌گیرند.

 

نمایش‌هایی که به صحنه اضافه می‌شوند

- نمایش رویای یک شب نیمه تابستان نوشته ویلیام شکسپیر به کارگردانی مصطفا کوشکی ۳۱ تیرماه تا ۳۱ مردادماه هر شب در دو نوبت ۲۰ و ۲۲ به مدت ۷۵ دقیقه در تئاتر مستقل تهران اجرا خواهد داشت.

- نمایش صدای خنده حضار به کارگردانی حسام افسری و نویسندگی مجتبی کاظمی از ۱ تا ۳۱ مردادماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در مجموعه تئاتر دیوار چهارم به صحنه خواهد رفت.

- نمایش پستچی، پابلونرودا به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و نوشته انتونیا اسکارمتا از ۴ مردادماه آغاز و تا ۶ شهریورماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۹۰ دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر میزبان مخاطبان می‌شود.

- نمایش کات داگ به نویسندگی و کارگردانی مصطفی فراهانی از ۳ تا ۲۵ مردادماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۵ دقیقه در سالن انتظامی تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهد داشت.

- نمایش گورخواب‌ها به نویسندگی و کارگردانی سیامک صفری ۲ تا ۲۵ مردادماه هر شب ساعت ۲۱ در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه خواهد رفت.

- نمایش مرغ دریایی من به کارگردانی و نویسندگی کیومرث مرادی بر اساس نمایشنامه مرغ دریایی آنتوان چخوف از ۱ تا ۲۰ مردادماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۱۰۰ دقیقه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر میزبان مخاطبان می‌شود.

- نمایش اژدهای طلایی نوشته رولند شیمِلْفِنیگ و به کارگردانی علی پروشانی از ۴ مردادماه تا ۶ شهریورماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۱۰۰ دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهد داشت.

- نمایش مارلون براندو به نویسندگی و کارگردانی مهران رنجبر از ۳۰ تیرماه تا ۲۵ مردادماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۸۵ دقیقه در تماشاخانه سپند به صحنه خواهد رفت.

- نمایش افعال بی قاعده به نویسندگی و کارگردانی پویا اسدی از ۲۹ تیرماه آغاز و تا ۳۱ مردادماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه ملک میزبان مخاطبان می‌شود.

- نمایش این یک تیتر زرد نیست به نویسندگی مهدی ضیا چمنی و کارگردانی الهام کردا از ۲۸ تیرماه تا ۳۰ مردادماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۸۰ دقیقه در تماشاخانه ملک اجرا خواهد داشت.

- نمایش اولد سیبروک نوشته وودی آلن کارگردانی امیرمحمد مهاجری از ۱ مردادماه تا ۱ شهریورماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۵۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت.

 

نمایش هایی که صحنه را ترک می‌کنند

- نمایش شاه ماهی به نویسندگی احمد سلگی و رضا بهاروند و کارگردانی رضا بهاروند هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۱۲۰ دقیقه تا ۲۹ تیرماه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

- نمایش چشم به راه میرغضب به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی تا ۳۰ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه سنگلج به نمایش در می‌آید.

- نمایش سوءظن به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین رحیم تا ۳۰ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به صحنه می‌رود.

- نمایش پل به نویسندگی و کارگردانی مهربان انصاری تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه آژمان اجرا می‌شود.

- نمایش این یک کنفرانس از شکست ماست به نویسندگی و کارگردانی مهران مرادی تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به نمایش در می‌آید.

- نمایش دروغ به کارگردانی آریان رضایی و نوشته فلوریان زلر تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۸۵ دقیقه در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

- نمایش رومئو و ژولیت یا تو چرا تیبالت رو کشتی؟ به کارگردانی هادی حجازی فر تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ به مدت ۶۰ دقیقه در تئاتر هامون اجرا می‌شود.

- نمایش خانه نوشته نغمه ثمینی و به کارگردانی ساغر اسماعیلی تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه دیوار چهارم به نمایش در می‌آید.

- نمایش روباه به نویسندگی شهرام سلطانی و کارگردانی معصومه خزایی تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۱۸۰ دقیقه در سالن چارسو تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

- نمایش ۵۶، غسالخانه طهران به نویسندگی امیرعلی آزادان کارگردانی مهسا احمدزاده تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه دیوار چهارم اجرا می‌شود.

- نمایش آدم آدم است به نویسندگی و کارگردانی محمد علی حسنی نژاد فراهانی تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به نمایش در می‌آید.

- نمایش وانیک نوشته واسلاو هاول به کارگردانی بهار محمودزاده تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سپند به صحنه می‌رود.

- نمایش پروانه‌های الجزایری به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی محمدعلی نجف پور تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۸۰ دقیه در تماشاخانه دیوار چهارم اجرا می‌شود.

- نمایش پا به نویسندگی و کارگردانی آرمین حمدی‌پور تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به نمایش در می‌آید.

- نمایش نمی دونم فردا چی میشه نوشته تنسی ویلیامز به کارگردانی کامبیز بنان تا ۱ مردادماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۵۵ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.

- نمایش چه خوف گونه نوشته نیل سایمون و الن گرا و به کارگردانی مسعود جهاندیده تا ۱ مردادماه ساعت ۱۹ به مدت ۸۰ دقیقه در تماشاخانه شانو اجرا می‌شود.

- نمایش امنیژیا به نویسندگی کامران هوشمندیان و کارگردانی نگین لاجوردی تا ۲ مردادماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۴۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.

- نمایش مرد بالشی نوشته مارتین مک دونا به کارگردانی علی سرابی تا ۳ مردادماه هر شب به مدت ۱۱۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

- نمایش همه دزدها که دزد نیستند به نوشته داریو فو و با گروه کارگردانی تا ۴ مردادماه هر شب ساعت ۱۸:۱۵ به مدت ۵۰ دقیقه در عمارت روبرو اجرا می‌شود.

 

نمایش هایی که به اجرای خود ادامه می‌دهند

- نمایش کینه به نویسندگی و کارگردانی هاشم آزادی تا ۶ مرداد هر شب ساعت ۲۰:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.

- نمایش نیلوفر به کارگردانی بهناز پورفلاح و نویسندگی سیروس همتی تا ۶ مردادماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ در تماشاخانه ایران تماشا به صحنه می‌رود.

- نمایش مولن روژ به نویسندگی آرش عباسی و به کارگردانی حسین پارسایی تا ۹ مردادماه هر شب ساعت ۲۱ در پردیس سینمایی باغ کتاب اجرا می‌شود.

- نمایش زاپویی به نویسندگی و کارگردانی برزین صالحی تا ۹ مردادماه هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه سپند به نمایش در می‌آید.

- نمایش آئورا به کارگردانی محمد حسین مجد طاهری و نوشته گروه اجراگران و کارگردان تا ۹ مردادماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی به صحنه می‌رود.

- نمایش سحر به کارگردانی علی فرزانه پور و نویسندگی پیام عزیزی تا ۹ مردادماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۶۵ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.

- نمایش پپ به کارگردانی اسماعیل کمالی دهقان تا ۹ مردادماه هر شب ساعت ۱۸:۴۵ سالن اصلی تالار مولوی به نمایش در می‌آید.

- نمایش اوستاد نوروز پینه‌دوز به کارگردانی رحمت امینی و نویسندگی احمد کمال‌الوزاره محمودی تا ۹ مردادماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن قشقایی تئاترشهر به صحنه می‌رود.

- نمایش B5-6 به کارگردانی فرزام رنجبر و نویسندگی امیر نوروزی تا ۱۰ مردادماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در تئاتر هامون اجرا می‌شود.

- نمایش اتاق بی خوابی + اتاق پذیرایی به نویسندگی و کارگردانی مسعود شامحمدی تا ۱۰ مردادماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.

- نمایش گرگ‌ها کراوات نمی‌زنند به کارگردانی عادل عزیزنژاد و ساره حشمتی فر و نویسندگی عادل عزیزنژاد تا ۱۱ مردادماه هر شب ساعت ۲۰ در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.

- نمایش زری سلطان به کارگردانی فربد همدانی و نویسندگی کرامت یزدانی تا ۱۲ مردادماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه شانو اجرا می‌شود.

- نمایش مگس به کارگردانی توحید معصومی و نوشته اشتفان تا ۱۸ مردادماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن سایه تئاترشهر به نمایش در می‌آید.

- نمایش لانچر ۵ به نویسندگی و کارگردانی مسعود صرامی و پویا سعیدی تا ۱۸ مردادماه ۲۰:۳۰ به مدت ۱۱۵ دقیقه سالن سایه تئاترشهر به صحنه می‌رود.

- نمایش فرشته تاریخ به نویسندگی و کارگردانی محمد رضائی راد تا ۱۸ مردادماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۱۸۰ دقیقه در سالن چارسو تئاتر شهر اجرا می‌شود.

- نمایش جشن سالگرد نوشته آنتون چخوف و به کارگردانی داریوش مودبیان تا ۱۸ مردادماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۷۰ دقیقه در خانه موزه استاد عزت الله انتظامی به نمایش در می‌آید.

- نمایش مضحکه بادسوار به نویسندگی و کارگردانی هما جدیکار تا ۱۹ مردادماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۵۰ دقیقه در تماشاخانه سنگلج به صحنه می‌رود.

- نمایش تماشاچی محکوم به اعدام نوشته ماتئی ویسنی یک و به کارگردانی سینا میرشمسی تا ۲۲ مردادماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

- نمایش این یک اعتراف است به نویسندگی و کارگردانی شادی اسدپور تا ۲۵ مردادماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.

- نمایش لولیتا نسخه‌ی ۱۲ به کارگردانی بهنام احمدی و نویسندگی فرشاد جعفری تا ۳۰ مردادماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه سپند به صحنه می‌رود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...