رفتن به مطلب

دستيابي به بالاترين رقم توليد در مجتمع طلاي موته طي 14 سال اخير


ارسال های توصیه شده

مجتمع طلاي موته در سال گذشته به بالاترين رقم توليد در 14 سال اخير دست يافت. به گزارش روابط عمومي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران (ايميدرو)،‌ مدير مجتمع طلاي موته با اعلام خبر فوق اظهار داشت : در سال 88 ميزان توليد شمش طلا در اين مجتمع به 341 كيلو گرم رسيد كه اين رقم در 14 سال اخير بي سابقه بوده است. اين در شرايطي است كه ظرفيت اسمي توليد كارخانه ، سالانه 250 كيلوگرم تعريف شده است. حميد منتظري درباره دلايل دستيابي به اين ميزان توليد گفت: رشد بهره وري ،‌كاهش زمان توقف ،‌ تامين به موقع تجهيزات و به روز شدن امور پشتيباني از جمله دلايل رشد توليد به شمار مي آيد. مجتمع طلاي موته در سال 1374 تا سال 1386 همواره در محدوده 200 كيلو گرم شمش توليد مي كرد و در سال 87 نيز به 303 كيلو گرم دست يافت اما در سال گذشته توانست از مرز توليد 340 كيلوگرم نيز عبور كند.

 

به گفته منتظري ،‌درجه خلوص شمش توليدي مجتمع طلاي موته 99.999 است كه از استاندارد بالايي در سطح جهان محسوب مي شود. وي همچنين يادآور شد : فعاليت ها براي به روز رساني خطوط توليد در بخش هاي مختلف به گونه اي بوده كه اكنون كارخانه به مانند سال هاي نخست توليد ،‌فعاليت مي كند. مجتمع طلاي موته از سال 1372 به طور رسمي فعاليت براي توليد شمش طلا را آغاز كرده است. مدير مجتمع طلاي موته در همين حال خبر داد كه به زودي توليد طلا با استفاده از سد هاي باطله نيز آغاز مي شود و در ماه هاي اخير براي دستيابي به اين برنامه يك واحد نيمه صنعتي (پايلوت) احداث شده است.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

pic.aspx?FN=889b1371-8e3a-4a69-a1cc-d453df2bc5cf.jpg

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...