رفتن به مطلب

مقایسه نرم افزار های حسابداری رایج در ایران


ارسال های توصیه شده

همانطور که می دانید نرم افزار حسابداری در نام های مختلف موجود در بازار موجود است. شما می توانید از یکی از نرم افزار ها با توجه به نیازهای شما و هزینه های مورد نظر خود را انتخاب و استفاده کنید. خوب بودن یک نرم افزار حسابداری به شدت وابسته به نیازها و انتظارات شما از نرم افزار حسابداری است. شاید این بهترین انتخاب برای شرکت نرم افزاری حسابداری و برای یک شرکت نرم افزاری دیگر باشد.

لازم به ذکر است که تمام نرم افزار های حسابداری معرفی شده توسط وزارت مالیه کشور تصویب شده است. ما همچنان برخی از نرم افزار های موجود در بازار را معرفی خواهیم کرد که می توانید از یک یا چند نرم افزار بر اساس نیازهای شرکت خود استفاده کنید.

 

 

 
نرم افزار حسابداری هلو
 

شاید معروفترین و محبوبترین نرم افزار حسابداری در ایران نرم افزار حسابداری هلو باشد. هلو در بین کاربران بسیار محبوب است با توجه به این که قدیمی ترین و مورد استفاده ترین نرم افزار حسابداری مورد استفاده در ایران است. نرم افزار حسابداری هلو همواره تکامل یافته است و می تواند اولین انتخاب شما برای خرید باشد. از آنجایی که اکثر حسابداران دارای هلو هستند، و همچنین بسیاری از فیلم ها و دوره های آموزشی موجود است.

هلو کدهای نرم افزاری مختلف را طراحی کرده است که به نیازهای برنامه های مختلف طراحی شده است که هر فرد یا شرکت می تواند نسخه پاسخگو از نیازهای خود را با توجه به نیازهای خود خریداری کند. قیمت بالا و سرعت پایین حسابداری هلو ممکن است در بعضی موارد شما را به خرید نرم افزار حسابداری دیگری هدایت کند.
من نرم افزار حسابداری هستم

این نرم افزار در سه نسخه اساسی، متوسط و پیشرفته موجود است که شما می توانید از نظر تعداد کاربران و نیازهای مجموعه خود استفاده کنید. شاید یکی از مزایای نرم افزار حسابداری میم  در مقایسه با نرم افزار دیگر قیمت مناسب تر است. نرم افزار پشتیبانی نرم افزار حسابداری میم  توسط شرکت نوین پندار (ناشر بسته نرم افزاری Lord)، شرکت نرم افزاری در ایران، ارائه شده است.

 

 

نرم افزار حسابداری آسان


نرم افزار حسابداری آسان هیچ گرافیک خاصی (سبک نرم افزار قدیمی تحت DOS ندارد). اما در تمام سیستم عامل های نصب شده، سبک بودن برای اجرای سیستم های ضعیف و مهمتر از همه، سرعت بخشیدن به ماوس با حذف موس و فقط کار با صفحه کلید، توانسته است نرم افزار حسابداری را در میان بسیاری از شرکت ها محبوب کند و فروشگاه ها تبدیل به به راحتی با نام آن کار کنید، آسان و آسان است. اگر نرخ بهره برای شما مهم است، یکی از گزینه های شما مطمئنا نرم افزار حسابداری آسان خواهد بود.

 

نرم افزار حسابداری پاتریس

نرم افزار پاتریس تحت DOS است و رابط کاربری آن توانایی استفاده از ماوس را ندارد و کاربران تنها می توانند با نرم افزار با صفحه کلید کار کنند.

نرم افزار حسابداری پاتریس شامل نرم افزار اساسی، حقوق و دستمزد، تولید، و هزینه های بخش حسابداری می باشد.

نرم افزار پایه بخش اصلی نرم افزار پاتریس و شامل تمام امکانات حسابداری و انبارداری (خرید، فروش، دریافت، پرداخت، بانک و چک) می باشد. ویژگی های این نرم افزار آسان برای استفاده و گرافیکی و آسان برای استفاده است. دسترسی کاربران

این نرم افزار یک نسخه حقوق و دستمزد برای استفاده از شرکت های با تعداد زیادی از پرسنل است و کنترل آنها دشوار است برای ثبت نام در دفاتر حسابداری.

این نرم افزار تولید و هزینه کارخانه ها و شرکت های تولیدی است و به طور خودکار قیمت کالاها را محاسبه می کند.
نرم افزار حسابداری دقیق


نرم افزار دقیق برای شرکت های تولید و تجارت طراحی شده است. نرم افزار جامع شامل سه سطح اساسی، متوسط و پیشرفته است. این نرم افزار همچنین برای بخش تولید در نسخه های معمول و شبکه ای موجود است. ویژگی های این نرم افزار می تواند زیبا و آسان برای استفاده از محیط زیست، گزارش جامع، خدمات پشتیبانی خوب و به روز. این ویژگی ها کاربران را برای استفاده از این نرم افزار آسان می کند.
نرم افزار ارزیابی

محصولات نرم افزاری معیار شامل حسابداری، حسابداری شرکت ها و خدمات، حسابداری تولید و اتوماسیون اتوماتیک فروش است که هر کدام سطوح پایه را ارتقا داده اند.

در خاتمه برای انتخاب نرم افزار حسابداری بیشتر سلیقه شخصی ، سیستم عامل مورد استفاده ، راحتی کاربری و مهمتر از همه پشتیبانی نرم افزار تاثیر گذار هستند.

منبع :وب سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
پارسا حساب ایرانیان

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...