رفتن به مطلب

بدنسازی در کونگ فو توآ


ارسال های توصیه شده

بدنسازي

badansazi.jpg

عامل اصلي در پيدايش کونگ فو بدنسازي اجمالي بوده است

بنيانگذار کونگ فو توآ(پروفسور ابراهيم ميرزايي)در ســـال 1351 در خصوص بدنســــازي درکونگ فو توآ آنرا بدين شرح توضيح ميدهد: اصولي که در کونگ فو توآ اهميت دارد ابتدا شناسايي نقاط حـساس بدن و کـارايي هر کــدام از آنها و نقشــي که مي تواند در بالا بردن توانايــي بـــدن ايفا نمايد مــي با شد. بدنسازي به سه قسمت تقسيم مي شود که عبارتند از :

1) بدنسازي ضربه اي

2) استـفاده از ابزار بــراي بدنسازي

3)بدنسازي و ذن حال به توضيح هر کدام از انها مي پردازيم

1)بدنسازي ضربه اي :براي بالا بردن قدرت و استقامت عضلات وارد کردن ضربه بـا استفاده از ضربات دست و پا به نقاط مختلف بدن ميتوانداستقامت عضلات در بـرابـر ضربات افزايش داد.

2)استفاده از ابزار براي بدنسازي:وزنه و ديگر وسايل بدنسازي در ايجاد حجم بدن مـوثر است.ولي استقامت را در برابر عضلات ايجاد نمي کند،قدرت عضلاني را تقويت ميکند و هيچگونه نقشي در استقامــت عضلاني در رزمي ندارد. تکنيکهاي دوراني کونگ فو تـوآ پيچش و قفل و کوبش منحصر به فرد آن ، تناسب اندام را ايجاد مي کند.

3)بدن سازي و ذن:شناخت بدن و توانايي آن نقش اساسي در بالا بردن بدن و تـقويت آن دارد.ايجاد اعتماد به نفس در برابر مشکلات و تحمل سختيها بدن را در آزمونگاه خود متبلور مي سازد و رشد بدن را دو چندان مي سازد. آمادگي روحي در تمرينات کــونـگ فو توآ بسيار مهم است.

badansazi2.jpg

********

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...