رفتن به مطلب

جدیدترین ترندهای رنگ مو 2019


Ariya7

ارسال های توصیه شده

رنگ مو ترند 2019

Hair Colour 2019 00

 

 

انتخاب رنگ مو برای هر فصل کار مشکلی است. هوای گرم بهار و تابستان، رنگ های بلوند - بالیاژ را می طلبد و هوای پائیزی رنگ هایی با تناژ شاه بلوطی- خرمایی.
در حالیکه در اینستاگرام اکثرا رنگ موهای holographic و ترکیبی می بینیم، اما در فصل جدید، افراد مشهور و سلبریتی ها بیشتر و بیشتر به سمت سایه های طبیعی مو که باعث می شود پوستشان روشن تر و زیباتر دیده شود، تمایل دارند. ترند جدید رنگ پنتون 2019 از ترکیب این دو بوجود آمده است. در این مطلب ترند 2019 برای رنگ مو را ببینید و از میان آنها مناسب ترین را برای بهار 98 انتخاب کنید.


1. رنگ مو مرجانی

این رنگ با تناژ صورتی- متالیک همان رنگ مرجانی است که توسط شرکت پنتون به عنوان رنگ سال 2019 معرفی شده است. این رنگ زیبا و متفاوت با ته رنگ طلایی بسیار جذاب است. در واقع این رنگ ادامه ترند رنگ موی رزگلد است.


2. رنگ موی صدفی _نقره ای

تفاوت این رنگ با رنگ موی پلاتینی و نقره ای در وجود ته رنگی از کربن، کوارتز و صدف است. این رنگ را اولین بار "جاش وود" بر روی این موی کوتاه (عکس بالا) در آورد. مطمئنا این رنگ، یکی از رنگ موهای برتر امسال خواهد بود.

 

 

Hair Colour 2019 003 

 


3. بلوند - عسلی

اگر می خواهید رنگ موی خود را تغییر دهید، رنگ "بلوند - عسلی" را انتخاب کنید. این رنگ هم مناسب فصل بهار و تابستان است و هم ته رنگ عسلی آن جز ترندهای 2019 است.


4. بالیاژ نسکافه - قهوه

استفاده از تناژ "قهوه" در بالیاژ ترند جدیدی از بالیاژ است. اسپرسو تیره به سایه های ملایمی از لاته ! این ترکیب رنگ، مدل موی باب را بسیار زیبا و رویایی می کند.


5. رز – قهوه ای

ترند رز گلد دیگر تقریبا از مد افتاده است و جای خود را به " رز – قهوه ای" داده است. این ترند جدید ترکیبی از رنگ های قرمز و قهو ه ای است.


6. بلوند – توت فرنگی

" اما استون" همیشه موهای با تناژ قرمز دارد. در این فصل او تناژ مسی را کنار گذاشته و از رنگ بلوند توت فرنگی استفاده کرده است.


7. مسی – طلایی

"جولین هاف" در فصل جدید، موهای خود را از بلوند به مسی– طلایی تغییر داده است. در ترند مو 2019 تناژ رنگ قرمز کاملا مشهود است.

 

سایت مرجع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.


این مطلب توسط تیم تخصصی اکسیر ترجمه و گردآوری شده است و تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله متعلق به مجله اکسیر میباشد.
هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ( www.eksir.net ) و درج لینک مطالب غیرقانونی بوده و مورد پیگرد قرار میگیرد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...