رفتن به مطلب

هفت‌مايگاه بر اساس دانشکده انشاء تن و روان در کونگ فو تو آ


ارسال های توصیه شده

سلسله انشاء تن و روان در هفت مايگاه بر اساس دانشکده انشاء تن و روان

 

jahan%20tan%20va%20ravan.jpg

 

( مايگاه يکم ) علم فيزيولوژيکي فعاليتهاي بدن انساني

جسم پايگاه تفکر و خاصيت جذب و درک آن بر اسرار هندسي و توليد انرژي و لمس امواج در آزمايشگاه عظيم بدن انسان است . فرهنگستان تن (کونگ فو توآ) متکي برهفتاد و سه هزار تکنيک ترکيب و عکس‌العمل سازي و خاصيت هاي موجي به خود و کرات و در مجموعه حرکات تا مرز توان سازي نيروهاي فيزيکي و فيزيولوژي بدن انساني است. بر کشف اين دنياي ناشناخته همچون راز کهکشان تا ذره‌اي پيش رفته و درک اسرار فيزيک انساني در کاوشيم و در جهان بوده‌ها به زيباترين توان تن بره آئين مهر بقاء بکوششيم.

( مايگاه دوم ) انشاء علوم انساني

انديشيدن، استدلال و تفکر در محور علوم عالم از تولد تا تولد انديشه‌ها از طريق دانش زمان به درک حيات رسيدن است در مايگاه دوم از زبان علم بر محور فيزيک، رياضيات، شيمي، انديشه انسان را پروريدن و وي را بطور بارور به جهان اسرارآميز رهنمون کردن است.

( مايگاه سوم ) روانشناسي تکنولوژي

رهنوردان انديشه با کشفيات و فرضيات و ايجاد تحولات، انسان را در امواج حيات حيران و سرنوشت و نابساماني او را فرمان داده‌اند اين مايگاه رهنموني به برد عصر هيجان زده و حل مشکل حال و آينده نوجوانان، زنان و مردان و انديشه انسان را بر نهايت سرعت تصوير جسم به درک فکر، نگهبان نمودن است.

(مايگاه چهارم ) انشاء پزشکي

درکي بر احوال موجودات زنده و تفکري بر ارزيابي تن از طريق طب سوزني، علم العصاب، فيزيولوژي (ماده و انرژي )، خاصيت فيزيکي و شيميايي متکي بر محاسبات رياضي بر بنيان کاوشي نو و ره‌گردي بر بازتاب جهان ماده ( خاصيت جرمي ) و روان گرائي ( سرعت تا بي جرم ) بر روند آموزش و اساس دانشکده توآ رهنمودن است

( مايگاه پنجم ) فلسفه‌گرائي يا نگرش تفکرآميز

پژوهشي در وراي انکار و شک و رسيدن به فراسوي مرزي که شک منطقي ما را به قا طعيت راهبر شود. اين بيان انسان را در جهان بر آگاهي زيست پنهان، يکسان در دست انديشيدن و در بحر تفکر فرو رفتن و ترسيم دريافت و درک را به نفس کشيدن تا به آرامش و روشن بيني در جهان انسان رسيدن است.

( مايگاه ششم ) روح روان

روح فرياد انديشه و در نتيجه گردهم آئي تن و روان با ايجاد تفکر و تمرکز و گونه‌اي تبد يل ماده بر سرعت جرم و تبد يل خاصيت انرژي از ماهيت به ذات و سلسله مجهولات را پيمودن است.

روح روان در نمود انديشه انسان و انسان شاهکار جهان.....و انديشه جهان يعني انسان.....پس انسان در برترين توانايان در علوم کيهان و هر انسان متکي بر زمان پس انسان به درک راز جهان و نمود بودن وي در بي پايان و اين راز دانايان به دريافت بي زمان است.

انسان فرهنگ زمان در بي زمان

( مايگاه هفتم ) جهان مجهولات: فراتر از خويشتن

پختگي فکر زمان در تفکري بي زمان

 

 

mirzaii7_g.jpg

 

( فراتر از خويشتن )= بعالم پنهان و جهان معنا و به دنياي نگرش تفکرها رسيدن است.

( فراتر از خويشتن )= جهان آفرينش را پوئيدن و راز هستي بخش را جوئيدن است.

( فراتر از خويشتن )= جهان تابش امواج و رابطه آن با سلسله اعصاب و بهره گيري از منبع انرژي حيات و بر نهايت سرعت و انديشه و خاصيت انديشه در ماده به کنکاش کردن است.

( فراتر از خويشتن )= به انشاء ( اسرار فيزيکي تن بره آورد حالات و حرکات متکي بر رياضيات، روانشناسي تکنولوژي، علم گرائي، فلسفه گرائي ، فيزيولوژي (پزشکي) و بر روح و روان رسيدن است.

********

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...