رفتن به مطلب

انتخاب شرکت مناسب دفع آفات


ارسال های توصیه شده

 



انتخاب پیمانکار مناسب سمپاشی و دفع آفات

تعداد زیادی از کسانی که دچار مشکل آفات می باشند و از بین بردن برخی از این آفات بسیار مشکل می باشد در انتخاب شرکت مناسب سمپاشی دچار تردید می شوند .

ما در این مقاله راهکار مناسب برای انتخاب شرکت معتبر سمپاشی را آموزش می دهیم .

ابتدا سعی کنید که از شرکت های سمپاشی که سابقه ارایه خدمات به دوستان و آشنایان شما رو داشتند و توانستند رضایت آنها را ( به لحاظ حل مشکل و سایر مسایل از قبیل رعایت بهداشت، نظم، ایمنی و دانش فنی و کار کارشناسی ) جلب کرده اند استفاده کنید . در غیر اینصورت شخصاً نسبت به تحقیق و بررسی اعتبار یک شرکت سمپاشی به روش زیر عمل کنید :

1- شرکت سمپاشی بایستی در اداره ثبت شرکت ها و روزنامه رسمی به ثبت رسیده باشد و دارای آدرس و تلفن ثابت و مدیر عامل و هیئت مدیره باشد . برای این منظور می توانید به سایت روزنامه رسمی مراجعه کنید و با جستجوی نام شرکت از ثبت و تغییرات آن اطمینان حاصل کنید .

برای مثال آگهی تغییرات آدرس شرکت ارمغان بهداشت محیط را اینجا و آگهی تغییرات مدیر عامل را مشاهده کنید .

2- شرکت سمپاشی بایستی دارای مجوز بهداشت معتبر از دانشگاه علوم پزشکی باشد . این مجوز بایستی از دانشگاه علوم پزشکی شهر محل اقامت صادر شده باشد و تاریخ معتبر داشته باشد .

برای اعتبار سنجی می توانید وارد سایت دانشگاه علوم پزشکی مربوطه شوید و در قسمت معاونت بهداشتی و زیر مجموعه مرکز سلامت محیط و کار لیست شرکتهای دارای مجوز را ببینید .

برای مثال میتوانید مجوز شرکت ارمغان بهداشت محیط را از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران بررسی کنید .

3-با شرکت سمپاشی مورد نظرتون تماس بگیرید و از آنها بخواهید لیست مشتریان خود را در اختیار شما قرار دهند و با تحقیق از طریق مشتریان آنها و بررسی رزومه فعالیت آنها به اعتبار سنجی مشتریان بپردازید .
از مشتریان آنها بخواهید به سوالهای شما در رابطه با سابقه فعالیت ، مسایل مربوط به ایمنی کار و توان حل مشکل و توان انجام کار کارشناسی و اخلاق و رفتار پرسنل پیمانکار سمپاشی اظهار نظر کنند .

4-از طریق سایت های مانند گوگل مپ google maps نظرات کاربران در خصوص آن شرکت سمپاشی را بررسی کنید . االبته همیشه در نظر بگیرید که رقبای آن شرکت ممکن است نسبت به درج نظرات غیر واقعی و رقابت ناسالم در پیج آن شرکت اقدام کنند.

5- قیمت سمپاشی : در نهایت مسئله ای که برای تعداد از کاربران مهم است قیمت کار سمپاشی می باشد .

از آنجاییکه نفس کار یک کار خدماتی می باشد و دارای فاکتورهای متعددی می باشد و شرکتهای سمپاشی فاقد اتحادیه و انجمن می باشند، قیمت گذاری در این خصوص از طریق هیچ مرجع دولتی صورت نگرفته است .

ولی به قول معروف هیچ ارزانی بی دلیل نیست و هیچ گرانی بی حکمت نیست .

لذا همانطور که مشخص و مبرهن است نباید از خدمات شرکتهای خیلی ارزان و خیلی گران استفاده کرد .

مثلاً برای انجام یک کار ساس در واحد مسکونی نمیتوان به شرکتی که 150000 تومان می گیرد اعتماد کرد و لازم نیست از شرکتی که 800000 تومان می گیرد خدمات دریافت کنیم .

میانگین قیمتی را از چند شرکت بدست آورید و برای یک شرکت معتبر یک بازه استاندارد تعریف کنید . طبیعتا مقدار کمی قیمت بالاتر برای دریافت خدمات معتبر اشکالی ندارد.

6- از شرکت سمپاشی بخواهید با ارسال پیش فاکتور و فاکتور دقیق نوع دقیق آفتی که مبارزه کرده است و دوره تضمین و شرایط تضمین را دقیقاً شرح دهد.

موارد زیادی پیش آمده که هدف سمپاشی موش بوده است ولی مشتری انتظار داشته که سوسک های داخل منزل هم از بین برود .

یا برخی از شرکتهای سمپاشی مبلغی بابت ایاب و ذهاب به قیمت کار اضافه می کنند یا برای دوره تضمین مبلغی مازاد دریافت می کنند .

در صورت بروز مشکل پس از ارایه خدمات و اختلاف نظر ، مستنداتی مانند پیش فاکتور و فاکتور اصلی کمک کننده می باشد .منبع:سمپاشی ارمغان
لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...