رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

ما پیچیدگی را با توهّم فهمیدن برای خودمان آسان میکنیم. مسلط به دانش بودن با فهم و معماری دانش یکی نیست. ماهیت تفکر جلب دانش است چه در داخل و چه در خارج مغزمان. اگر دانش بدرستی فهمیده نشود ، ما تنها دانش را احساس خواهیم کرد و درک نخواهد شد. تقریبا مهم نیست که ما چه چیز هایی میدانیم،مسئله اساسی در اجرائی کردن دانسته هاست. 

لینک به دیدگاه

اونایی که دچار توهّم فهمیدن هستند ،در هنگام تصمیم گیری دقت نمیکنند و زیادی به خودشون اعتماد میکنند. همینم باعث میشه که تصمیماتشون برمبنای مفروضات منطقی گرفته نمیشه و روند منطقی و شفاف تصمیم گیری رو یاد نمیگیرند. 

لینک به دیدگاه

یکی از رمز و راز های موفقیت برای ترسیم نقشه راه در زندگی شناخت عوامل تاثیر گذار در زندگی است. شناخت امکانات ،عوامل محیطی ،ارتباطات بین عوامل ، ظرفیت های فردی و اجتماعی و دهها عامل تاثیرگذار هست. بیماران دارای توهم فهمیدن به هیچیک از این عوامل توجه نمیکنند و خیال میکنند که هر چه خودشون بخوان و هر طوری پیش برن ،میتونن نتیجه مثبت بگیرند که البته نمیگیرند و سرنگون میشن. 

لینک به دیدگاه

عباراتی نظیر تحقق اهداف مورد نظر در  برنامه های زندگی شامل حل اصولی مشگلات و توسعه بر مبنای تحقیقات اصولی و واقعی و بر اساس نتایج عینی و علمی براشون معنی نداره. 

لینک به دیدگاه

اگه بهشون بگی : تدارک تحقیقات مورد نیاز برای تهیه و اجرا نیاز به داشتن معیار علمی و عملی و منطقی برای ارزیابی داره میگه خودم میدونم بعد هم معلوم میشه که نمیدونسته. 

لینک به دیدگاه
  • 4 هفته بعد...

هنوز 2 ترم نخونده ، اونوقت تو آواتار و پروفایلهاش ، یوزری که انتخاب میکنه ،پسوند یا پیشوند enjenear،یا چیزی تو این مایه ها میذاره (Engine ) که نشون از توهم مهندس شدن حتی با عبور از دوسه ترم رو داره. 

لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...