رفتن به مطلب

دماوند از حقیقت تاریخ


ارسال های توصیه شده

قله دماوند که نمادی از ایران به شمار می رود، تا 200 سال آینده از جغرافیا به تاریخ منتقل می شود. این، نتیجه محاسبات دکتر اسماعیل کهرم، فعال و متخصص محیط زیست است.  آقای دکتر من میگم زودتر  شرط میبندی !

1-معدن های «پوکه» سال هاست که پیکره دماوند را می تراشند و از بین می برند به گونه ای که در هر روز بین 500 تا 800 کامیون از کوه دماوند، پوکه می برند و باعث نااستواری این قله می شوند. ادامه این روند در دراز مدت، باعث از بین رفتن تدریجی دماوند خواهد شد.

2-چراهای بی رویه نیز پوشش گیاهی دماوند را از بین می برد و موجب فرسایش خاک ان می شود. به علاوه اعزام مکرر گروه های چند هزار نفری به این قله، آسیب های متعددی را بر آن وارد می کند.

3- (درد ناک ترین مورد ) بعد از فروش خزر ، خليج فارس، درياي عمان ، چابهار و بوشهر به روسيه و هند و چين اينك نوبت قله دماوند شد (كوهنوردان خبر دادند كه دماوند را منفجر و ميتراشند و به امارات مي فروشند تا پروژه جزاير مصنوعي و كوه عظيم مصنوعي إمارات را اجرا نمايند براي ايجاد تغييرات اب و هوايي )

لینک به دیدگاه

بعد از فروش خزر ، خليج فارس، درياي عمان ، چابهار و بوشهر به روسيه و هند و چين اينك نوبت 
قله دماوند شد 

#دماوند_را_به_امارات_فروختند

خداحافظی با دماوند غيره ممكن وسخت و باور نكردنيست همانگونه که با دریاچه اروميه و گاو خونی، نیزارهای کارون و انـزلی و صدای موزون زاینده رود و رقـص ابـرها درجاده ابر و ... اما نمیدانم به نسل بعد و وجدان خود و مهمتر از همه به خداوند چه خواهیم گفت که چرا أفراد متخصص و نخبگان را قربانی و كشوري ثروتمند و مقتدر را ويران کردیم و ريشه ظالمان را ميدانيم و ميبينيم اما سكوت كرده ايم......

كوهنوردان خبر دادند كه دماوند را منفجر و ميتراشند و به امارات مي فروشند تا پروژه جزاير مصنوعي و كوه عظيم مصنوعي إمارات را اجرا نمايند براي ايجاد تغييرات اب و هوايي. 

انفجار دماوند و فروش به امارات با سرعت مخرب در حال اجرا است واكوسيستم اين منطقه بينظير هم از بين خواهد رفت.

هر چه ميشود فروخت ميفروشند 
در عجبم مجلس چرا سكوت كرده و بدتر از آن مـردم چرا در سكوتند

پاسداری از منافع ملی از موضع ضعف ممکن نیست، پاسداری از منافع میهن و ملت تنها از موضع قدرت ممکن است

ما وارثان خوبي براي ايران نبوديم
 

لینک به دیدگاه
  • 4 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...