رفتن به مطلب

لنگی کجان بیان اینو بخونن


ارسال های توصیه شده

درگیری های رسانه ای مسئولان و بازیکنان استقلال و پرسپولیس ادامه دارد و با وجود اینکه به بازیکنان هر دو تیم تاکید شده کمتر در این خصوص مصاحبه کنند اما همچنان مطالبی منتشر می شود.

مدیرروابط عمومی باشگاه استقلال با انتشار متنی در صفحه شخصی خود به این اختلاف ها دامن زده است که این متن را در زیر می خوانید:

 

نتیجه دیدار با دینامو کیف مهم نیست و این لحظه هم که این مطلب را می نویسیم نتیجه را نمی دانیم اما این را می دانیم که تنه زدن به بازیکنان بزرگ تیمهای جهان بهترین اتفاق ممکن است برای بازیکنان استقلال که خودشان بزرگ هستند و اکثرا یا ملی پوش بوده اند و یا هستند و یا خواهند بود!

 

دیدارهایی اینچنینی در واقع مهمترین کاری است که یک باشگاه با هدف قهرمانی در قاره انجام می دهد و انجام تنها یک بازی در چنین اندازه ای برابری می کند با دهها دیدار با تیمهای معمولی که دیدار با آنها هیچکس را داغ نمی کند نه بازیکنان را و نه هواداران را!

لینک به دیدگاه

دینامو یک نیم دو ستاره است که دیدار با آن درس بزرگی محسوب می شودو استقلال را بین المللی تر معرفی می کند.

 

نکته اما اینجاست که همین دیدار خیلی ها را در ایران ناراحت کرده و وادار به واکنش کرده است تا جاییکه برخی حتی بی پولی استقلال را وسط کشیدند و اعلام کردند که این بی پولی را باور کنند یا آن دیدار تدارکاتی را؟

 

پاسخ روشن است و معلوم:

 

هر باشگاهی رده ای مشخص دارد و قاعدتا تیمی که تنها در سه سال اخیرش یک نایب قهرمانی و دو قهرمانی دارد و به هشت تیم پایانی آسیا رسیده و از آن بالاتر دو بار قهرمان و دو بار نایب قهرمان آسیا شده است با دیگران یکی نیست!

لینک به دیدگاه

در واقع برای تیمی دو ستاره که مردانش جملگی ملی پوش بوده یا هستند باید هم دعوتنامه هایی برسد و هزینه هایش را هم تقبل کنند!اما دیگر تیمها که بعضا بیش از یکصد پله در رنکینگ فیفا پایینتر هستند این دعوتنامه ها وجود ندارد و این کاملا طبیعی است!

 

این مقایسه به کل غلط است و این را همه می فهمند!آنها که تیمشان را نه با جام که با بازی های رسانه ای و بهانه های عجیب و غریب در بورس و کورس نگه می دارند نمی توانند خودشان را با استقلالی مقایسه کنند که در رنکینگ فیفا زیر صد است و عضو باشگاه صد تایی ها!

 

 

این مهم را دینامو کیف می فهمد اما دیگران شاید در میان عوام شرایط را جور دیگری نشان دهند که آن قصه دیگری دارد!

 

دوباره نگاه می کنیم استقلال راهش را می رود چون قطاری که در حرکت است و البته به همین دلیل سنگ هم به آن پرتاب می کنند.

 

اما این باشگاه نمی ایستد تا به عقب نگاه کند،مسیر سخت است اما هدف معلوم:قهرمانی آسیا

 

پس لطفا خودتان را با استقلال مقایسه نکنید!

لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...