رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

سلامی دوباره ....:flowerysmile:

خوب اینجا من جدیدترین اخبار از باشگاه استقلال رو از وب سایت باشگاه میذارم ..آخه میخوام معتبر باشه :4chsmu1:

دیگه باید شروع کرد از یه جایی ...:ws37:

لینک به دیدگاه

ساموئل و الونگ به استقلال پيوستند به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال و به نقل از ايسنا الونگ الونگ و جي لويد ساموئل به استقلال پيوستند. جي لويد ساموئل بازيكن اهل ترينيداد و توباگو كه براي پيوستن به استقلال با اين تيم صحبت كرده بود، سرانجام با مسئولان اين تيم به توافق رسيد و قرارداد اين بازيكن فردا در هيات فوتبال استان تهران ثبت مي‌شود. همچنين امروز الونگ الونگ، هافبك كامروني با مسئولان استقلال به توافق رسيد و قرارداد او نيز فردا ثبت مي‌شود . علي فتح الله زاده با تاييد اين خبر در رابطه با وضعيت كرار جاسم به ايسنا گفت: امشب جلسه‌اي در همين رابطه داريم و تا فردا تكليف اين بازيكن نيز مشخص مي‌شود.

لینک به دیدگاه

مجیدی: اختلافی با فتح‌الله‌زاده ندارم

 

[TABLE]

[TR]

[TD=colspan: 2][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2]

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: هیچ اختلافی با فتح‌اله‌زاده ندارم .فرهاد مجیدی در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار فارس اظهار داشت: روز گذشته یکی از روزنامه‌ها از قول من مصاحبه‌ای منتشر کرده بود، این در حالی است که من با هیچ روزنامه‌ای مصاحبه نکرده‌ام .وی با رد شایعه اختلافش با علی فتح‌اله‌زاده گفت: من هیچ اختلافی با فتح‌اله‌زاده ندارم.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

حیدری: امیدوارم جمعه بتوانم بازی کنم

 

به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، خسرو حیدری، هافبک راست تیم استقلال که به تازگی به تمرینات گروهی تیم اضافه‌شده در مورد آخرین وضعیت خود گفت: خدا را شکر شرایطم رو به بهبود است و حالا کم‌کم در تمرینات گروهی هم شرکت می‌کنم. البته هنوز کمی ترس دارم و دوست ندارم عجله کنم تا با یک ریسک، مصدوم شوم. حیدری در مورد بازی روز جمعه استقلال مقابل سپاهان یادآور شد: خاطرات خوبی از دوران حضورم در سپاهان داشتم و امیدوار هستم که این بار بتوانم مقابل این تیم بازی کنم با این حال برای استقلال آرزوی موفقیت دارم. تلاش می‌کنم تا در صورت صلاحدید کادر فنی و پزشکی بتوانم برای استقلال در این بازی به میدان بروم. وی در پایان در مورد فینال جام‌حذفی و برگزاری آن در شیراز نیز تصریح کرد: استقلال در شیراز هواداران بسیاری دارد و امیدوارم که با حمایت آنها، یک قهرمانی بی‌نظیر را به دست بیاوریم.

لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...