رفتن به مطلب

از همین ابتدا چه کنیم ؟!


ارسال های توصیه شده

رهنگ سازی و وضع قوانین در هر جامعه ای سخته و نیاز مند زمان بسیاره ، گاهاًٌ دیده می شه بارها قوانین رو تغییر می دن تا به انچه که هدف اصلیشونه برسن !

فروم ها و دنیای مجازی هم یک جامعه است ، ما وقتمون رو می زاریم ، هممون تحصیل کرده ایم و وقت برای همگی ارزش داره ، اینکه عده ای برای وقت گذرونی وارد دنیای نت می شن چیز غریبی نیست ، تقریباً همه می خوان از اون وقتی که دارن لذت ببرن ، هر کس با دید خود ! یکی دنیال خوندن مطالب نغز و مفید ، یکی به دنبال دوستی و شوخی و خنده و یکی تنها برای پیشی گرفتن و رقابت شاید در تعداد پست ها و ستاره ها !

به نظر من فرومی می تونه خوب و مفید باشه که همه ی این جنبه ها رو داشته باشه ، یعنی بتونه همه کاربران رو راضی نگه داره !

لینک به دیدگاه

-اولاً به نظر من نواندیشان نیاز داره که تغییری تو قوانین اولیه تالارهاش ایجاد کنه !!

 

این نکته که "اسپم در تاپیک های تخصصی و بحث ها ممنوع " باید به صورت یک قانون اولیه در بیاد !!!!

 

ارسال شکلک خالی و اینکه به جای فشردن دکمه ی تشکر بگیم ممنون مرسی ، عالی بود ، حرف نداشت نباید باشه ! اینا باید یه قانون باشه تو هر فروم پر کاربری!

 

-دوماً باید به تاپیک ها نظم داد ، یعنی بار ها دیدم تاپیک هائی که می تونن در یک راستا باشن اما از هم جدا هستن و این جدا بودن باعث پر شدن اسپم شده !

 

-سوماً بخش تفریح و سرگرمی رو باید سازمان دهی کرد ، یعنی باید برای کاربر مشخص کرد که تالار گفت و گوی آزاد یعنی چی !؟

اصلاً گفت و گوی آزاد یا تریبون آزاد تو هر مکانی به عنوان ارائه ی ایده ها و نظرات پیرامون موضوع اصلی هستش نه شوخی و خنده !

 

-چهارم اینکه اول این تغییر باید از مدیران شروع بشه !!!!

 

لینک به دیدگاه
Doctor_Shovan مهمان

کار اول ما شرکت نکردن در تاپیکی است که معلومه طرف واسه شوخی و گرفتن تنکس و افزایش امتیاز و افزایش تعداد تاپیک استارت کرده اما واسه کلاه گذاشتن سر خلق الله اومده اونو بر روی انتن تالار ازاد که همه چیز در ان مجازه فرستاده :icon_pf (34):

.. حالا حرف اینه یعنی شوخی نکنیم و در تاپیک های شوخی شرکت نکنیم ؟؟ نه نه نه من یکی بدون شوخی می میرم اما در تاپیک های بدون کلاهبر داری !! یعنی جای خودش استارت شده موضوعش از اول نشون میده شوخیه

یعنی سر من یکی کلاه نمیره شما خود دانید:ws3:

لینک به دیدگاه

تنها وضع قوانین مشکل گشا نیست..... همین الان هم بعضی ها قوانین خود انجمن رو رعایت نمیکنن..... همین روند رو بگیر بیا برس به تالار ها.....

البته تالار ازاد به زودی قوانین مشخصی رو اعلام میکنه..... اما تنها با مطالعه ی قوانین و رعایت کردن اونها توسط کاربرا میشه نتیجه مطلوب رو گرفت....:ws37:

لینک به دیدگاه

منم حرف لیلا رو تایید میکنم................کاربر ها همون دوستامون هستن ......اگه باهاشون صحبت کنیم و تو تاپیکایی که به این منظور زده میشه بصورت منطقی استدلال کنیم مطمئنا خیلی بهتر نتیجه میگیریم......من به شخصه دوست دارم کمترین حذف پست و حذف یا انتقال تاپیک رو انجام بدم..........باید وقتی یه تاپیک خوب زده میشه توی اون تاپیک صحبت کنیم و جوری پست بدیم که اون کسی هم که میخواد اسپم کنه خودش اینکارو نکنه

البته یه راهکار هم دارم اونم اینکه استارتر تو پست اولش از بقیه خواهش کنه که اسپم نکنن........این خیلی موثره.............

لینک به دیدگاه

من قبلاً هم گفتم !

ببینید وقتی قانون نوشته بشه و گذاشته بشه ، وقتی 1 ماه شما بیاید تو هر تاپیکی که داره اسپم شروع می شه یه اخطار بنویسید

رجوع بدید به قوانین و بگید اسپم نکنید

اگه تکرار کردن مثلاً بگید اگه مثلاً اسپم را پاک نکنید تاپیک قفل می شه !

باعث می شه بچه ها کم کم رعایت کنن باور کنید تو هر کشوری هم فرهنگ سازی این مدلی شروع می شه !

لینک به دیدگاه

قرار نیست تاپیک ها رو پاک کنید ، قرار نیست اسپم ها رو مدیرا پاک کنن !

قراره یه مدت بهشون مدام گوشزد کنیم تا از عادتشون کم کنن !

 

بعد مهم اینه که تاپیک ها و اسمشون درست انتخاب بشه ، به نظرم هر تاپیکی که تو گفت و گوی آزاد زده می شه باید عنوان مناسبی داشته باشه و این رو باید مدیر اون تالار با مشورت با زننده ی تاپیک تغییر بده !

 

این باعث کم شدن اسپم می شه!

لینک به دیدگاه
بعد مهم اینه که تاپیک ها و اسمشون درست انتخاب بشه ، به نظرم هر تاپیکی که تو گفت و گوی آزاد زده می شه باید عنوان مناسبی داشته باشه و این رو باید مدیر اون تالار با مشورت با زننده ی تاپیک تغییر بده !

 

 

این پیشنهاد خوبیه.... ولی هر کسی طاقتشو نداره.... خوب بالاخره اون با خودش یه فکری کرده و اون اسم موضوع رو انتخاب کرده .... ممکنه احساس کنه بهش توهین شده و مشکل ایجاد شه....:JC_thinking:

لینک به دیدگاه

خب عزیزم ، وقتی یه اسمی مناسب نیست ، مدیر اول باس با پیام خصوصی با کاربر مشورت کنه بگه فلانی این عنوان مناسب نیست بهتر نیست تغییرش بدیم مثلاً به فلان عنوان ، یا اگه خودت می دونی یه عنوان دیگه بگو تغییر بدیم !

 

وقتی مدبانه باشه مطمئناً کسی برخورد بدی نمی کنه!

من تجربه اش کردم!

لینک به دیدگاه
  • 7 ماه بعد...
×
×
  • اضافه کردن...