رفتن به مطلب

اولویت های تحقیقاتی وزارت نیرو در سال 97


Mehdi.Aref

ارسال های توصیه شده

امروزه فعاليتهاي تحقيق و توسعه براي دستيابي به رشد و توسعه اقتصادي از اهميت زيادي برخوردار است. اما به علت محدوديت منابع، بايد سياستگذاري، سازماندهي، برنامهريزي و مديريت فعاليتهاي تحقيقاتي به گونهاي صورت گيرد تا با استفاده بهينه از منابع انساني و مالي، اهداف مورد نظر تحقق يابد. از اين رو يکي از مهمترين دغدغههاي بسياري از متوليان تحقيقات، شناسايي اولويتهاي تحقيقاتي و برنامهريزي منسجم براي اجراي آنها ميباشد. اگر اولويتهاي تحقيقاتي بر اساس اصول و معيارهاي علمي و بر مبناي واقعيات و نيازهاي سازمان تعيين شوند، نتايج ارزشمندي از جمله جهتگيري روشن در فرايند تحقيقات، جلوگيري از اتلاف منابع، پرهيز از دوبارهکاري و موازيکاري، تخصيص بهينه اعتبارات تحقيقاتي و افزايش نقش تحقيقات در تصميمسازيها و تصميمگيريهاي کلان سازمان را به دنبال خواهد داشت. دفتر آموزش، تحقيقات و فناوري وزارت نيرو طي ساليان گذشته با استعلام از واحدهاي زيرمجموعه، هر ساله مجموعه "عناوين اولويتهاي تحقيقاتي وزارت نيرو" را منتشر مينمايد. در سالجاري همچون سال گذشته، تنظيم نهايي عناوين اولويتهاي تحقيقاتي براساس نظرات اصلاحي معاونت بخشي برق و انرژي صورت پذيرفته است و اولويتهاي تحقيقاتي شرکتها، براساس محور و زير محور دستهبندي شده اند. بدين ترتيب ضمن تسهيل کار پژوهشگران در انتخاب پروژهها و جلوگيري از تکرار عناوين مشابه، جايگاه آنها در تامين زنجيره ارتقاء شاخصهاي کيفي عرضه خدمات قابل سنجش خواهد بود. پژوهشگران محترم جهت انجام اولويتهاي مذکور، بايد به سامانه تحقيقات برق به نشاني

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه و پس از ثبت نام و ورود به سامانه، نسبت به اخذ پروژه اقدام نمايند. ضمن استقبال از همکاري کليه پژوهشگران، متخصصان و اعضاي هيات علمي با اين وزارت، ارائه نظرات و پيشنهادهاي کليه عزيزان در جهت ارتقاء سطح اين مجموعه، موجب امتنان خواهد بود.

 

از طریق لینک زیر میتوانید عناوین تحقیقاتی وزارت نیرو در سال 1397 را دانلود کنید

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...