رفتن به مطلب

9 وصله امنيتي جديد براي فايرفاكس


ارسال های توصیه شده

9 وصله امنيتي جديد براي فايرفاكس ... :ws2::icon_gol:

خبرگزاري فارس: بنياد موزيلا از عرضه 9 وصله نرم افزاري جديد براي رفع مشكلات مرورگر فايرفاكس خبر داد.

A0717456.jpg

 

به گزارش فارس به نقل از آي دي جي، اين وصله ها براي به روزرساني و رفع مشكلات نسخه هاي 3.5 و 3.6 فايرفاكس عرضه شده اند و شش مورد از آنها بسيار مهم و ضروري هستند و كاربران بايد به سرعت نسبت به نصب آنها اقدام كنند.

در حالي كه تاكنون اكثر وصله هاي فايرفاكس براي رفع مشكلات امنيتي و جلوگيري از نفوذ هكرها عرضه مي شدند، وصله هاي جديد عمدتاً با هدف جلوگيري از اختلال ناگهاني و از كار افتادن اين مرورگر طراحي و عرضه شده اند

 

اگر چه تعداد اين وصله ها 10 مورد است، اما از آنجا كه دو وصله در كنار يكديگر تنها يك مشكل را برطرف مي كنند تعداد اين وصله ها در عمل 9 مورد اعلام شده است.

هكرها با استفاده از آسيب پذيري هايي كه با استفاده از وصله هاي ياد شده رفع مي شوند، مي توانند بدافزارهاي خود را به درون رايانه هاي كاربران نفوذ داده و از آنها سوءاستفاده كنند.

از باقي مانده اين وصله ها، دو مورد از اهميت متوسط برخوردار بوده و دو مورد ديگر اهميت پاييني دارند. يكي از اين وصله ها پس از ارائه اطلاعات مرتبط توسط يك كارشناس امنيتي آلماني عرضه شده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...