رفتن به مطلب

Secondary Analysis چیست؟


ارسال های توصیه شده

روش هایی که گفته میشود میتوانند به صورت جداگانه آنها را انجام داد،اما برای بررسی استاندارد و اصولی سئو باید این مراحل به صورت یک چرخه انجام شوند.

پس از اینکه مراحل Primary Analysis صورت گرفت حال نوبت انجام دادن فاز بررسی ثانویه یا همان Secondary Analysis میباشد.

-دامنه: نام دامنه معرف و ارائه دهنده برند و خدمات وبسایت می باشد.پس بسیار مهم است تا یک نام را انتخاب کنید که معرف کسب و کار شما باشد و در مبحث سئو به وبسایت کمک کند.بررسی مجدد نام دامنه و در صورت نیاز تغییر آن میتواند گام بزرگی برای موفقیت و راحت تر به خاطر سپرده شدن نام وبسایت توسط کاربران شود.اگر در بررسی ها احساس شد که نام دامنه مناسب نیست توصیه میشود با رعایت نکات اصولی آنرا تغییر دهید.

نکاتی که هنگام انتخاب نام دامنه باید به آن توجه شود:

 

 

Protocol(پروتوکول)

Sub-Domain name(عبارتی که قبل از نام دامنه می آید)

Domain name(اسم دامنه)

Top Level Domain(دامنه سطح بالا یا همان پسوند دامنه)

Directory

Sub directory

 

 

 

http نقش پروتوکول را دارد.

www (Sub-domain name)

Arvinkaren(اسم دامنه)

.Com (Top Level Domain یا همان پسوند)

Blog (Directory)

SEO (Sub directory)

بهترین کار برای اینکه سئو وبسایت وضعیت بهتری داشته باشد اینست که به پسوندها توجه ویژه ای شود و بیشتر از پسوندهای عمومی و یا پسوندهای منتسب به کشورها استفده شود.

– پسوندهای عمومی مانند .Org , .Com , .Info , .net

– پسوند های کشوری مانند .de , .fr , .jp , .ir ( .ir پسوند برای وبسایت های ایرانی است.)

پس نام دامنه باید جزء دسته کارها و بررسی هایی باشد که حتما انجام شود.برای تطابق بیشتر موتورهای جستجو با وبسایت ما و موضوعاتی که کاربران به دنبال آن میگیرند باید نام وبسایت را در عین کامل بودن و معرف بودن وبسایت کوتاه باشد.همچنین پسوند هم باید با موضوع وبسایت تناسب داشته باشد.برای مثال اگر وبسایتی خدمات آموزشی یا دانشگاهی ارائه میدهد باید از پسوند” .Edu “استفاده شود،اگر وبسایت برای سازمان یا ارگان خاصی میباشد” .Org “،و یا اگر وبسایتی تجاری و بازرگانی دارید بهتر است از پسوند” .Com ” استفاده کنید.

اگر قصد دارید وبسایت و کسب و کار خود را در سطح منطقه جغرافیایی خود و محلی گسترش دهید توصیه میشود از پسوندهای ارائه دهنده کدهای ملی مانند همان .Ir استفاده کنید؛این کار کمک میکند تا وبسایت شما بیشتر برای کاربران منطقه ای نمایش داده می شود.اگر در مکان های جغرافیایی مختلف،دفتر های مختلف دارید می توانید از Subdomainها استفاده کنید مانند: “in.example.com ” یا “us.example.com “. باید سعی شود از کاراکترهای خاص مانند خط ربط یا اعداد یا… استفاده نشود و تعداد کاراکترهای نام دامنه حداکثر ۱۶ عدد باشد.

 

 

 

arvinkaren.com

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...