رفتن به مطلب

سایت جدید گوگل یادتان می‌دهد چگونه وسایل خانه را تعمیر کنید


Mohammad Aref

ارسال های توصیه شده

دستاورد جدید گوگل؛

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
درباره آموزش تعمیر وسایل خانه است. گوگل این سایت با دامنه how-to-fix-a-toilet را به کمک جست‌وجوهای مردم در گوگل، News Lab و ژورنالیستی به نام زاکین جی‌وی ساخته است.

 

ایده اصلی این سایت براین اساس است که مردم روزانه برای تعمیر وسایل خراب شده خانه‌شان در گوگل جست‌وجو می‌کنند و می‌خواهند بدانند چگونه می‌توانند یک در، توالت فرنگی و پنجره را درست کنند.

zmskbd6lzsbmy1bj3dr.jpg

 

وقتی وارد سایت how-to-fix-a-toilet می‌شوید؛ به طور بصری می‌توانید ماوس را روی برخی از اجزای خانه ببرید تا جست‌وجوهای مردم درباره خرابی و تعمیر آن وسیله را ببینید. بعد؛ گوگل مجموعه‌ای از سایت‌ها و ویدیوها درباره چگونگی تعمیر آن را به شما نمایش می‌دهد. در واقع، اساس این سایت روی جست‌وجوها و اطلاعاتی است که مردم در گوگل وارد کردند.

lprqn0u5bo16xck52jl.jpg

 

زاکین که یکی از موسسان این سایت با همکاری گوگل است؛ توضیح می‌دهد که ایده این سایت را از چالش‌های شخصی خودش در هنگام درست کردن یک وسیله خانه گرفته است. زاکین می‌گوید برخی روزها ساعت‌ها در گوگل و اینترنت به دنبال راهنمایی برای درست کردن لولای یک در یا کاسه توالت است.

 

در این سایت؛ مردم می‌توانند ابتدا منطقه و کشور خود را انتخاب کنند و بعد بیشترین جست‌وجو درباره «چگونگی تعمیر» یا «How To» وسایل مختلف خانه را مشاهده کنند. این قابلیت سایت کمک می‌کند تا مردم هر کشوری بتوانند سریعا راه‌حل رایج‌ترین مشکلات اطراف خود را پیدا کنند. مثلا این سایت می‌گوید در کشور کانادا خرابی در، یخچال و توالت شایع‌تر از دیگر وسایل آشپزخانه است. (در ایران جستجو برای تعمیر یخچال)

6enbxgb0t56lnkijzp8.jpg

 

در این سایت می‌توانید بالاترین ۱۰۰ جست‌وجوی «How To» دنیا را مشاهده کرد. این سایت رسپانسیو طراحی شده است تا مردم با موبایل‌های خودشان بتوانند به راحتی وارد سایت شده و درباره موضوع‌های مختلف جست‌وجو کنند.

3wjht1poneoma6gs12i9.jpg

 

گوگل می‌گوید مردم در چیزهای بسیار جزیی مجبور هستند زمان زیادی در اینترنت جست‌وجو کنند. این سایت کمک‌شان می‌کند به راحتی یاد بگیرند چگونه باید کارهایی که لازم دارند را انجام بدهند. جالب است در این سایت درباره موضوع‌هایی مانند بدن‌سازی، جوش‌های بدن، کاهش چربی و فشار خون، بستن کروات، آبیاری درختان و نگه‌داری از گیاهان، پختن تخم‌مرغ و قهوه مطالبی آموزشی قابل دسترسی هستند.

 

منبع: 1پزشک

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...