رفتن به مطلب

Nubo دوربین مداربسته امنیتی ۴G پاناسونیک


sheydaemady

ارسال های توصیه شده

Nubo دوربین مداربسته امنیتی ۴G پاناسونیک

 

 

 

 

 

 

بلندگو(اسپیکر) و میکرفون داخلی امکان دیگری است که در Nubo دوربین مداربسته امنیتی ۴G پاناسونیک موجود است که اجازه می دهد ارتباط صوتی ۲ طرفه برقرار گردد nubo .دارای یک پورت USB می باشد که به واسطه آن می توان اقدام به شارژ دوربین و یا بصورت دائم اتصال برق را برای آن مهیا کرد . امکان نصب این دوربین با دارا بودن استاندارد محافظتی IP66 را در محیط های بیرونی فراهم می گردد مانند پارکینگ، سایت های ساخت و ساز، گلخانه ها و …

panasonic-hd-cctv-robber-small-52937.jpg

امیدواری پاناسونیک به گونه ای است که Nubo یکی از مواردی باشد که در چمدان مسافرین و یا اعضأ سرویس های مهمان پذیر مانند Airbnb قرار بگیرد تا در زمان که اقدام به ترک هتل نموده است بتواند به کنترل و نظارت نظافت چی و یا همخانه خود بپردازد.

 

 

توسط پروتکل SSL و رمز عبور، همه ی ارتباط بین دوربین مداربسته ، سیستم ذخیره سازی ابری و یا تلفن همراه رمزنگاری می گردد تا برقراری امنیت اتصال ایجادگردد . در صورتی که به ذخیره نمودن بر روی سیستم ذخیره سازی ابری (Cloud) میل و تمایلی ندارید، می توانید تصاویر را بشکل محلی با قرار دادن یک کارت حافظه بر روی دوربین ذخیره نمایید.

Nuboبه همراه یک نرم افزار(اپلیکیشن) برای سیستم های IOS و آندروید عرضه می گردد که افزون بر مانیتورینگ در اختیار کاربر همه ی تنظیمات دوربین را قرار می دهد . لازم است توجه کنید که این نرم افزار توانایی اجرای دستورات متفاوت مانند ضبط پی در پی ، متوقف نمودن ضبط، نمایش دادن تصاویر زنده، ارتباط دو طرفه صوتی ، پخش مجدد تصاویر، گرفتن Snapshot و نمایش حضور انسان و یا حیوان خانگی را در یک جدول زمانی خواهد داشت.

 

 

همانگونه که پاناسونیک گفته است در ماه آوریل این دوربین با همکاری کمپانی Vodafone با هدف پشتیبانی از سرویس ۴G در اروپا با قیمت ۲۴۹$ پیش فروش می گردد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...