رفتن به مطلب

طراحی داخلی شهر کتاب و خلق یک فضای ماورایی در چین


Tamana73

ارسال های توصیه شده

(1_0).jpg

این کتاب فروشی واقع در جنوب غربی چین و توسط گروه ایکس طراحی شده که در طراحی آن ایده های خلاقانه به کار رفته و باعث جذب مراجعین می شود. این پروژه را می توان به عنوان نماد فرهنگی برجسته در سطح شهر به حساب آورد.

(1_1).jpg

این

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
در طبقه 4 یک
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
واقع شده و هنگام استفاده از پله برقی برای مراجعه می توان لیبل های گرافیکی را روی کرتن وال ورودی مشاهده کرد. ایده طراحی داخلی این فروشگاه از جنگل های بامبو گرفته شده و مردم هنگام ورود به آن با قفسه هایی به شکل گیاه بامبو و میز کوچک که مانند شاخه های این گیاه است مواجه می شوند و در کل فضای پر جنب و جوشی ایجاد شده است.

(1_2).jpg

(1_4).jpg

در این کتاب فروشی بخشی مختص کودکان در نظر گرفته شده که دیوار هایش با قفسه هایی در قالب جنگل، خانه های کلاسیک، آسیاب های بادی و پاندا پوشیده شده و قارچ های بزرگی در سراسر این قسمت به صورت پراکنده برای مطالعه کودکان در زیر آن ها طراحی شده است.

(1_6).jpg

در فضای کوچکی از این فروشگاه دیوارهای آجری قرمز رنگ به ارتفاع 5 متر دارد که بین آن ها قفسه های کتاب قرار گرفته و مسیر پیاده روی به صورت پل در ارتفاع 3 متری این دیوار در نظر گرفته شده که به خوانندگان اجازه دسترسی راحت تر به کتاب مورد نظر خود در ارتفاع بالا را می دهد. در ادامه انتهای این فضای کوچک، به وسیله پله های منحنی به سالن سخنرانی ختم می شود و برای انعکاس فضا از سقف اینه ای استفاده شده است.

(1_7).jpg

(1_8).jpg

(1_10).jpg

(1_11).jpg

(1_12).jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...