رفتن به مطلب

مبتلا شدن به میگرن با این ۳ دلیل عجیب


ارسال های توصیه شده

میگرن سردرد وحشتناکی است که فرد وقتی درگیر آن می شود، حتی نور هم اذیتش می کند چه برسد به سر و صدا. چشمان خود را با دستمالی محکم می بندد و به گوشه ای تاریک و ساکت می خزد تا بلکه پس از ساعتی سردردش تسکین یابد. سه عامل عجیب برای بوجود آمدن میگرن ذکر کرده اند که برایتان آورده ایم. با ما همراه باشید.

 

درد مزنجر کننده ی جمجمه – حالت تهوع – حساسیت بسیار زیاد به نور – تمام این ها مشکلات سردرد های میگرنی میباشد که میتوانند به شدت اذیت کننده باشند و از آن بدتر که ممکن است تا ٢ روز متوالی نیز طول بکشند.در حالی که استرس دلیل اصلی میگرن است اما در اینجا آکا ایران،دلایل دیگه ای را متذکر میشود که میتوانند درد میگرن را شروع کنند.

 

١-کار کردن در حین غذا خوردن: رد کردن یک وعده ی غذایی میتواند به شدت برای کسانی که میگرن دارند خطرناک باشد ، این کار میتواند بر روی غده ی هیپوتالاموس اثر بگذارد ( قسمتی که ساعت بدن را کنترل میکند ) پایین بودن قند خون میتواند باعث شروع شدن درد شود.

 

٢-زیاد خوابیدن : همانطور که کم خوابیدن باعث شروع درد میگرن میشود زیاد در تخت خواب ماند هم میتواند گردش ریتمیک بدن شما را به هم بریزد . توصیه میشود که در ساعتی مشخص برای خواب به رخت خواب رفته و در ساعت مشخصی هم بیدار شوید حتی در روزهای تعطیل .

4g09i91863htz38lc5u1.jpg

 

٣-استرس یک دلیل بسیار بزرگ درد میگرن است اما استراحت و ریلکس کردن بعد از یک دوره ی پر از استرس میتواند دلیل بزرگتری باشد این اتفاق ممکن است در ابتدای هفته ی کاری و یا در آخر هفته ها یا روزی که میخواهید به مسافرت بروید. راه پیشنهادی دوری از کار کردن متوالی است ،هنگام کار استراحت های کوتاه به خود بدهید (مثل کشش های یوگا ، راه رفتن کوتاه )

d4qpoqpwchk0t54juu0p.jpg

 

منبع: آکا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...