رفتن به مطلب

طراحی داخلی ساختمان شرکت intel


Tamana73

ارسال های توصیه شده

intel%20interior%20design%20(1).jpg

شرکت intel معتبرترین کمپانی های تولید سخت افزار در دنیای دیجیتال می باشد. معمولاً شرکت هایی که روی شبکه های اجتماعی یا نرم افزارهای عمومی فعالیت دارند، از طراحی داخلی فانتزی استفاده می کنند. مثلاً شرکت های گوگل، فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام و از این قبیل کمپانی ها چنین رویکردی را برای طراحی داخلی دفاتر خود در نظر می گیرند. بعد ازز گوگل و شبکه های اجتماعی کمپانی های تولید سخت افزار مانند اپل، مایکروسافت و اینتل هم چنین برنامه ای برای خود در نظر گرفتند. در ادامه خلاصه ای از طراحی داخلی ساختمان شرکت اینتل را در مشاهده می نمایید.

intel%20interior%20design%20(2).jpg

شرکت فناوری اینتل با تأثیر پذیری از رقبای خود در بازار های متفاوت دست به طراحی داخلی فضاهای اداری خود زده است. با این تفاوت که ویژگی های خود کمپانی اینتل در طراحی رعایت شده. به عنوان مثال فضای استراحت یا آنتراکت کارمندان و مهندسان در اتاق های کوچکی است که بر اساس فنگشویی به اجرا رسیده است. خطوط و المان های به کار رفته از رنگ سفید و آبی تشکیل شده که بیشتر از لوگوی کمپانی الهام گرفته است.

intel%20interior%20design%20(3).jpg

فضای نمایشگاهی کمپانی نسبت به فضای اداری یا آتلیه های طراحی کمی متفاوت است. اولویت کارفرمایان ایجاد فضایی دوستانه، ساده و خلاق بوده که ویژگی های یک کمپانی مربوط به فن آوری در آن رعایت شده باشد. نورپردازی فضاها به کانسپت انرژی مرتبط می باشد که تعریف فرضی برای چیپ ها و CPU های کامپیوتری این کمپانی می باشد.

intel%20interior%20design%20(4).jpg

intel%20interior%20design%20(5).jpg

intel%20interior%20design%20(6).jpg

intel%20interior%20design%20(7).jpg

intel%20interior%20design%20(8).jpg

intel%20interior%20design%20(9).jpg

intel%20interior%20design%20(10).jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...