رفتن به مطلب

بوكمارك كردن آفلاين به تاريخ مي پيوندد


ارسال های توصیه شده

بوكمارك كردن آفلاين به تاريخ مي پيوندد ...

خبرگزاري فارس: از زمان راه اندازي وب در سال 1991 و گسترش تدريجي آن استفاده، از قابليت بوكمارك براي نگهداري و به خاطر سپردن آدرس وب سايت هاي محبوب و مورد نظر در ميان كاربران اينترنت متداول شده است.

A0867541.jpg

 

به گزارش فارس به نقل از پي سي ورلد، اما با استفاده گسترده تر از ابزار مختلف به اشتراك گذاري آنلاين، ديگر بوكمارك كردن آدرس يك سايت به طور آفلاين يا از طريق مرورگر بي معني شده است.

 

امروزه صدها سايت براي بوكمارك كردن آنلاين و دسته جمعي ابداع شده و كاربران به طور مشترك سايت هاي مورد علاقه شان را به اشتراك گذاشته و در مورد آنها بحث وتبادل نظر مي كنند.

كيفيت و گرافيك اين سايت ها هم روز به روز در حال بهبود است و ظاهر متني و ساده آنها هر روز مدرن تر از گذشته مي شود. از سوي ديگر تعاملي شدن وب و افزايش قابليت هاي چندرسانه اي نيز بوكمارك كردن دسته جمعي را لذت بخش تر و هيجان انگيز تر كرده و به علاقه‌مندان اين كار افزوده است.

طي سال هاي اخير روش هاي جالب تري هم براي اين كار ابداع شده و به عنوان مثال يك شركت فرانسوي به كاربران امكان داده به جاي بوكمارك كردن لينك هاي سايت هاي محبوب در قالب يك فهرست طولاني و بلندبالا آنها را به صورت گرافيكي و ديناميكي ذخيره كرده و بر روي وب هم به اشتراك بگذارند، لذا ترديدي وجود ندارد كه خدمات بوكمارك آنلاين طي سال هاي آينده هم جذابيت خودش را حفظ خواهد كرد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...