رفتن به مطلب

عایق کاری آکادمی علوم چین با عایق ضد حریق


ارسال های توصیه شده

آکادمی علوم و آموزش چین متعلق به آکادمی چینی علوم شانگهای می باشد. این آکادمی بر روی کارهای تحقیقاتی در مورد علوم پایه زندگی، سلامت انسان، بیماری های عمده و همچنین توسعه پایدار کشاورزی و محیط زیست، تمرکز دارد. به منظور عایق کاری ساختمان این آکادمی و همچنین محافظت از آن در برابر حریق، از عایق پشم سنگ برای عایق کاری آن استفاده شده است.

 

به دلیل آتش سوزی هایی که در بعضی از ساختمان های بزرگ در چین در سال های اخیر اتفاق افتاد و منجر به مرگ انسان ها و خسارات مالی زیادی شد، صنعت ساختمان سازی سخت گیری های بسیار جدی در مورد ایمنی ساختمان ها در برابر آتش اعمال می کند. تمرکز بسیار زیادی بر استفاده از مواد عایق غیر قابل احتراق در عایق کاری دیوارهای ساختمان از بیرون می شود.

 

پایین ترین سطح خطر در آتش سوزی با کاربرد عایق ضد حریق پشم سنگ

 

عایق حرارتی غیر قابل احتراق پشم سنگ قادر به تحمل درجه حرارت بسیار زیاد است بنابراین تمامیت ساختماری خود را در هنگام مواجه با آتش حفظ می کند. علاوه بر این در تماس با آتش هیچ گاز سمی آزاد نمی کند (گازهای سمی حاصل از آتش سوزی باعث خفگی افراد به دام افتاده در حریق می شود). عایق حرارتی پشم سنگ به عنوان یک مانع در برابر آتش عمل می کند و باعث کاهش سرعت پخش شدن شلعه های آتش می شود و این زمان بیشتری را برای فرار افرادی که در دام حریق افتاده اند فراهم می کند.

عایق پشم سنگ همچنین دارای ساختاری فیبری است، این ساختار باعث می شود پشم سنگ برای جذب صدا و کاهش نویز، ایده آل باشد و به عنوان یک عایق صوتی نیز عمل کند. از اینرو عایق پشم سنگ باعث به وجود آمدن محیطی امن، راحت و به دور از سر و صدا می شود که مناسب آموزش و کارهای تحقیقاتی می باشد.

 

منبع:http://paramisrockwool.com/fa/blog/280-%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D9%82-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%DA%A9%D8%A7%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D8%B9%D9%84%D9%88%D9%85-%D9%88-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DA%86%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D9%82-%D8%B6%D8%AF-%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D9%BE%D8%B4%D9%85-%D8%B3%D9%86%DA%AF

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...