رفتن به مطلب

اپل: در ایران نمایندگی نمی‌زنیم!+ سند


ارسال های توصیه شده

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
اپل: در ایران نمایندگی نمی‌زنیم!+ سند[/h]

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۱

 

شرکت اپل در پاسخ به یکی از کاربران ایرانی گفت در ایران هیچ کدام از محصولاتش را به فروش نمی رساند.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش، خبر اجرای طرح رجیستری با هدف مبارزه با ورود گوشی‌های هوشمند قاچاق به کشور اعلام و در پی آن خبری مبنی بر جمع آوری گوشی های آیفون منتشر شد.

 

این موضوع در پی تصمیمی است که بر اساس آن تنها گوشی‌هایی قابلیت فعالیت و خرید و فروش در کشور را داشته باشند که دارای نمایندگی در کشور هستند. به دلیل وجود نداشتن نمایندگی اصلی شرکت اپل در ایران، 9 شرکت آمادگی خود را برای ارائه خدمات پس از فروش شرکت اپل را اعلام کردند که برای رسمی شدن‌شان باید توسط این شرکت تایید شوند.

 

4987587_478.jpg

 

یکی از کاربران ایرانی از شرکت اپل تقاضای تاسیس نمایندگی در داخل کشور داشت. این شرکت در جواب کاربر ایرانی گفت که دست به چنین کاری نمی‌زند و حاضر به این کار نیست.

کاربران ایرانی نوشت: "سلام، من يك ايرانى هستم! يك ايرانى كه ميخواد از شركت اپل خواهش كنه تا قبل از اجراى طرح رجيسترى موبايل هاى آيفون در ايران نمايندگى تاسيس كنه ، اين عادلانه نيست كه اين همه كاربر در داخل ايران از محصولات اپل استفاده كنند و از هيچگونه خدمات اين محصولات بهره مند نشن. وزارت ارتباطات ايران درحال اجراى طرح رجيسترى تلفن همراه است كه اگر تا زمان اجراى اين طرح شركت اپل در ايران نمايندگى اصلى ثبت نكنه تمام گوشى هاى ما كاربران كه از آيفون استفاده ميكنيم بدون رجيسترى فرض ميشه و از دسترس تمامى شبكه هاى موبايل ايران خارج ميشه از واحد پشتيبانى شركت اپل خواهش ميكنم براى ما كاربران آيفون در ايران كارى كنيد".

 

پاسخ شرکت اپل: "اپل هیچ گوشی و دستگاهی را در داخل ایران نمی فروشد. بر اساس این طرح، همه‌ی گوشی های آیفون توقیف می‌شوند و اپل در مقابل این تصمیم کاری نمی تواند بکند. به ویژه گوشی هایی که از طریق بازار سیاه و یا جاهای دیگر به داخل کشور وارد می‌شود. من (و شاید همه ی آمریکایی ها) به خاطر این مشکل متاسفم. با ارزوی موفقیت برای شما".

 

4987588_527.jpg

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...