رفتن به مطلب

گوشی Akyumen Holophone با پروژکتور سیستم‌عامل دوگانه ویندوز 10 پی‌سی و اندروید معرفی شد!


ارسال های توصیه شده

Akyumen-Hololens-2.png

 

با توجه به اینکه اپل و سامسونگ تبلیغات خود را برای آیفون 7 و گلکسی نوت 7 شروع کرده‌اند، یک تولید کنند گوشی هوشمند ناشناس سعی دارد در مرکز توجه قرار بگیرد. امروز فبلتی با نام عجیب Akyumen Holophone، یکی از جالب‌ترین دستگاه‌های اخیر را معرفی می‌کنیم.

 

فبلت Akyumen Holophone که از اول شهریور برای فروش آماده خواهد بود، دارای صفحه‌نمایش بزرگ 7 اینچی است. با اینکه اندازه‌ای مشابه تبلت دارد، سازنده Akyumen به علت توانایی گوشی در برقراری تماس و استفاده از اینترنت سیم‌کارت، آن را یک گوشی می‌داند. اگر صفحه‌نمایش 7 اینچی برای شما به مقدار کافی بزرگ نیست، بهتر است بدانید که Holophone به یک

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
داخلی نیز مجهز شده است. این پروژکتور نرخ روشنایی 45 لومنی دارد و قادر به پروجکت کردن تصویری به قطر 254 سانتی‌متر با رزولوشن 720 در 1280 است.

Akyumen-Hololens-533x400.png

Akyumen Holophone ازلحاظ نرم‌افزاری پیشنهاد ویژه‌ای برای کاربران خود دارد. کاربران می‌توانند بین دو گزینه اندروید مارشملو و نسخه کاملی از ویندوز 10 کامپیوتر، سیستم‌عامل موردعلاقه خود را انتخاب کنند. توجه کنید که درباره ویندوز موبایل 10 یا نسخه Continuum ویندوز 10 صحبت نمی‌کنیم.

 

در زیر پوسته فبلت، قلبی از جنس پردازنده Cherrytrail 8300 اینتل چهار هسته‌ای به همراه 4 گیگابایت حافظه رم می‌تپد. این سخت‌افزار به‌راحتی از پس انجام کارهای ساده بر خواهد آمد. Akyumen Holophone 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. بااین‌وجود اگر این میزان از حافظه برای ذخیره اطلاعات شما کافی نباشد، می‌توانید از کارت حافظه microSD نیز استفاده کنید.

 

Akymen-Hololens-9-600x327.jpg

 

هم‌اکنون می‌توان Akyumen Holophone را از وب‌سایت سازنده آن پیش‌خرید کرد. با پرداخت 750 دلار تنها خود گوشی و با پرداخت 950 دلار می‌توانید لوازم اضافی نظیر اسپیکرهای بلوتوثی، نگه‌دارنده باتری و یک دسته بازی را هم دریافت کنید. متأسفانه تمام گوشی‌هایی که قرار است در تاریخ 11 شهریور به فروش برسند از الآن پیش‌فروش شده‌اند، پس در صورت تمایل برای خرید آن باید اندکی بیشتر صبر کنید.

 

قرار دستگاه‌های زیادی با توانایی سیستم‌عامل دوگانه ویندوز و اندروید معرفی بشوند. اگر این کار به‌درستی انجام بگیرد، امکان انتخاب سریع سیستم‌عامل ویندوز یا اندروید بنا به نیازهای کاربر به‌شدت مورد استقبال قرار خواهد گرفت. اندروید برای کارهای سبک‌تر و ویندوز 10 کامل، برای انجام کارهای پیچیده‌تر و حتی پشتیبانی از نرم‌افزارهای قدیمی استفاده خواهد شد.

 

Akyumen-Hololens-1-533x400.png

 

متأسفانه به نظر می‌رسد هردو کمپانی گوگل و مایکروسافت از عمومی شدن دستگاه‌های این‌چنین جلوگیری می‌کنند. به همین علت است که تابه‌حال تبلت‌هایی با بوت دوگانه که تولید شرکت‌های بزرگ باشند را ندیده‌ایم.

 

 

منبع: فارنت

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...