رفتن به مطلب

ایران با لباس پرانتقاد در افتتاحیه المپیک(عکس) +واکنش کاربران و ورزشکاران و هنرمندان


ارسال های توصیه شده

لباس فرم المپیک در کشورهای دیگر چگونه است ؟

[h=1]ایران با لباس پرانتقاد در افتتاحیه المپیک (عکس)[/h]

[h=2] انتشار تصاویر رونمایی از لباس فرم کاروان ایران در مراسم افتتاحیه المپیک ریو 2016 موجی از تعجب و حیرت را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است. [/h] [TABLE=align: center]

[TR]

[TD][/TD]

[TD=align: left] 01128437.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

به گزارش "ورزش سه"، لباس های کاروان ایران که شامل 2 گروه ورزشی و رسمی است امروز به طرز محقرانه ای بر تن 4 مانکن به نمایش گذاشته شد و مورد انتقاد جدی قرار گرفت. ایرادهایی که به این البسه وارد است، شامل نکاتی مثل عدم همخوانی رنگ، طرح‌های نه چندان جذاب و از همه مهمتر ارائه سردستی و بدشکل آن است.

برای روشن شدن موضوع و با یک جستجوی سریع در اینترنت می‌توانید تصاویر بسیاری را از البسه تیم ها برای مراسم افتتاحیه ریو 2016 به دست بیاورید. تصاویری که نشان می دهد در همه جای دنیا چقدر روی آراستگی و زیبایی لباس برای رژه عمومی وسواس و برنامه‌ریزی دارند.

01128334.jpg

01128335.jpg

این کاری است که ما هرگز انجام نمی‌دهیم؛ بد نیست طراحی برخی از لباس‌های فرم و رسمی تیم ها را برای افتتاحیه المپیک تماشا کنید و خودتان نتیجه بگیرید. سوال مهم این است که آیا اسپانسر لباس کاروان ایران و البته کمیته محترم المپیک راه بهتری برای نمایش این لباس‌ها نداشت؟ *کاروان استرالیا

 

01128427.jpg

*کاروان ایالت متحده آمریکا

 

01128428.jpg

*کاروان ایتالیا

 

 

01128430.jpg

*کاروان کانادا

 

01128432.jpg

*کاروان فرانسه

 

01128433.jpg

*کاروان انگلستان

 

01128434.jpg

*کاروان کره جنوبی

 

01128435.jpg

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
واکنش طنز کاربران به لباس های کاروان ایران در المپیک ریو+ کامنت[/h]

رونمایی از لباس کاروان ایران در بازی‌های المپیک 2016 ریو واکنش های طنز زیادی را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز مراسم رونمایی از لباس های ورزشکاران برای حضور در المپیک 2016 ریو برگزار شد. با گذشت چند ساعت از این مراسم، تصاویر این لباس ها که واکنش های طنز متفاوت و بعضا جالبی را به همراه داشت در شبکه های اجتماعی سوژه کاربران شد.

 

 

گفتنی است؛ پس از رونمایی از لباس اعضای کاروان قرار است به تولید انبوه برسد و ورزشکاران برای رژه در افتتاحیه المپیک ملزم به پوشیدن این لباس ها هستند.

 

 

4879227_121.jpg

 

برخی از واکنش های طنز کاربران به پوشش کاروان ایرانی را مشاهده می کنید:

 

***‏یه جوری لباس طراحی کردن که روزی هزار بار شکر می کنم‌ به المپیک راه پیدا نکردم.

***وضعیت طوریه که اگه همه بازیکنای ایرانی حاضر تو المپیک همون مرحله اول از مسابقات حذف شن و در توجیه حذفشون بگن لباسمون خیلی زشت بود، کاملا بحقه.

***‏لباس کاراکترها تو گیم آف ترونز شیک تر از لباس تیم ملی برای المپیکه.

***‏لباسهای کاروان المپیکی ایران رو بذارن سر دیوار مهربانی کسی برنمیداره بعد اینا باش میرن ریو.

***پیشنهاد می‌کنم برید میدون هفت‌تیر یه سری مانتو و کت‌شلوار بخرید برای تیم اعزامی.

***اصنم مشخص نبود لباس كاروان ايران در المپيك ريو رو از كجا الهام گرفتن !!

***لباس ته بارت چی داری؟

+ واسه چه کاری میخوای؟

- داریم اینارو میفرستیم المپیک.

+ واسا یه سری هست مونده کسی نمیخره.

 

***شما فقط يه لحظه بهداد سلیمی و سعید معروف رو تو این لباس تصور کن! خدایی این همه سلیقه از کجا میاد؟!

***یونیفرم مدرسه ی ما خیلی شیک تر و خوشگلتر از یونیفرم کاروان المپیک بود، بیان بدم ببرن از روش بدوزن.

***طرح لباس المپیک ایران ینی یه جوریه که یاد کت شلوار جواد رضویان توی سیب خنده میافتم!!!

 

4879228_598.jpg

 

رونمايي از لباس فرم كاروان ايران در المپيك ريو.

 

 

4879775_255.jpg

انصافا رنگ لباسا شما رو یاد این پاک‌کن ها ننداخت؟

 

انتهای پیام/

 

لینک به دیدگاه

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
واکنش های طنز کاربران بعد از رونمایی لباس المپیک همچنان ادامه دارد+کامنت ها[/h]

لباس کاروان ایران در بازی‌های المپیک 2016 ریو طنزهای مختلفی را از طرف کاربران فضای مجازی با گذشت یک روز از رونمایی اش همچنان به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته مراسم رونمایی از لباس های ورزشکاران برای حضور در المپیک 2016 ریو برگزار شد. با گذشت تنها چند ساعت از این مراسم، تصاویر این لباس ها که واکنش های طنز متفاوت و بعضا جالبی را به همراه داشت در شبکه های اجتماعی سوژه کاربران شد این موج اعتراض به همراه طنز همچنان ادامه دارد و حتی واکنش چهره های معروف را نیز در پی داشته است. تعدادی از کامنت های قابل انتشار در صفحات اجتماعی به صورت زیر است:

 

 

 

**"یعنی واقعاً نیاز به انتقاد بود تا متوجه شین که این لباس ها مناسب و در شان کاروان اعزامی نیست؟! "

 

 

**"باز شانس آوردیم انتقادپذیرن :))))"

**"اصلاحات فایده نداره این لباس رو باید براندازی کرد"

**"انتظار می‌رفت یکی توی کمیته المپیک یک اهمیت می داد این طرح چقدر بده و قبل از انتشار تصاویر، لباس‌ها را معدوم می‌کرد"

**"مثلا فکرکردید انتقاد پذیری کمیته المپیک در چه حده!؟ فوقش اون لباس آجری رو برمیداره فسفری میکنه"

**"یکی به من بگه دقیقا کجای این لباس رو طراحی کردن؟ اینو بدی خیاط سر کوچه از این تمیزتر درمیاره!

**"چیزی که ما دیدیم اصلاح به دردش نمیخوره ،تغییر اساسی لازم داره"

**"ما خواهان مجازات اونی هستیم که اول تصمیم گرفته این لباسا خوبن"

 

**"ترور که همیشه کشتن نیست همین لباس ملی پوشها برای المپیک خودش ترور شخصیت یه ملته"

**"حتی لباس‌های جاودانی هم از لباس‌ کاروان المپیک قشنگ‌تره"

4883591_369.jpg

 

 

4883601_554.jpg

 

 

 

انتهای پیام/ ر

لینک به دیدگاه

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
واکنش ورزشکاران و هنرمندان نسبت به طراحی لباس المپیک+اینستاپست[/h]

پس از رو نمایی از لباس ورزشکاران المپیک، هنرمندان و ورزشکاران نسبت به طراحی لباس واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛

روز گذشته مراسم رونمایی از لباس های ورزشکاران برای حضور در المپیک 2016 ریو برگزار شد. با گذشت چند ساعت از این مراسم، طراحی این لباس سوژه هنرمندان و ورزشکاران شد و آن ها با انتشار پست هایی در صفحه اینستاگرام خود، واکنش نشان دادند.

 

گفتنی است؛ پس از رونمایی قرار است این لباس به تولید انبوه برسد و ورزشکاران برای رژه در افتتاحیه المپیک ملزم به پوشیدن این لباس‌ها هستند.

 

محمد موسوی نوشت:"مديونيد اگه فكر كنيد اين منما. به تركيب رنگنش كاري ندارم ولي اون دوستي كه يك ماه پيش امد و كلي با دقت اندازه گرفت فكر ميكنم واحد اندازه گيريش اينچ بوده و يكم از يكم بزرگتر شده واسم يا شايد بايد به بهداد سليمي گل زنگ بزنم شايد با كت شلوار ايشون عوض شده. پ ن : الان ٣ روزي ميشه كه يه گروه خبره خياط دارن روش كار ميكنن أنشالله درست ميشه".

 

4882484_818.jpg

 

 

شهرام محمودی با انتشار این پست اعتراض خود را به طراحی لباس المپیک نشان داد.

 

4882507_602.jpg

 

 

 

علی کریمی نوشت: "وقتى اين طرح لباس كاروان ورزشى ايران رو ميبينم كه ميخوان پا به بزرگترين رقابتها بذارن، اهميت كار رو كاملاً حس ميكنم و ياد اون شعر معروف ميوفتم نه همين لباس زيباست نشان ادميت".

 

 

4882537_606.jpg

 

 

 

 

رضاکیانیان نوشت:"سلام . واقعاً خجالت آور است ! به اندازه اى زشت بودند كه دلم نيامد حتى عكس شان را بگذارم روى صفحه! منظورم لباس هاى كاروان المپيك ايران است!به گمانم كميته ملى المپيك ايران، براى طراحى لباس هاى كاروان ايران، ميان بدترين طراحان لباس مسابقه گذاشته! نه ! باوركردنى نيست!چون هر طراحى هر اندازه هم كه بد سليقه باشد ، دست كم ، فقط به اين دليل كه طراح است، به ناچار استانداردهايى را رعايت مى كند؛ هماهنگى در رنگ و شكل ، دوخت مناسب و دست كم نشانه هايى از ايران ! ولى اين لباس ها.......بى ربط به همه چيز هستند؛ حتى به طراحى .در اين سال ها كه مشهورترين و گران ترين برندهاى لباس جهان از طرح هاى ايرانى استفاده مى كنند! آيا خود ايران بايد براى خودش از بدترين و بى ربط ترين رنگ ها و نقش ها و طرح ها استفاده كند؟آقايان كميته ملى المپيك !در ايران طراحان لباس بسيار خوب و خوش سليقه اى داريم ، كه سال هاست امتحان خود را در ايران پس داده اند و حتى در مجامع جهانى شناخته شده اند.چرا از آن ها براى طراحى لباس هاى كاروان ايران دعوت نكرديد؟! آقايان كميته ملى المپيك! لباس هر كاروانى ، به لحاظ ديدارى ، پرچم دوم آن كشور است! به چه حقى آبروى كشورمان ايران را به باد مى دهيد؟به چه حقى بد سليقگى خود را به ما تحميل مى كنيد؟ هنوز وقت باقى ست! در همين فرصت كم، به طراحان خوب كشورمان مراجعه كنيد و اين لباس ها را در خفا پنهان كنيد".

 

4882624_468.jpg

 

 

 

 

سعید معروف نوشت:"روياى المپيك و لباسهـايى كه بهـتر بود به جاى رونمايى،به عنوان سورپرايز در مراسم افتتاحيه ديده ميشد.(البته از جنبه ى مثبتش غافل نشيم كه به خاطر سايز بزرگ لباسها المپيك بعدى هم ميشه پوشيد)".

 

4882706_126.jpg

 

 

 

زانیار خسروی نوشت:"تبريك ميگم به همه عوامل و دست اندركاران طراحى و توليد لباس كاروان المپيك ايران. همچنين لازمه يه تشكر كنيم از مسئولين كه نزاشتن زحمات شبانه روزى اين عزيزان از بين بره و اين لباس رو تاييد كردن. فقط داشتم فكر ميكردم كه اگه مثلاً ديويد بكهام مجبور ميشد اين لباس رو تو افتتاحيه المپيك بپوشه قطعاً يك ساعت بعد بايد تمام قراردادهاى تبليغاتيشو فسخ ميكرد".

 

 

4882767_428.jpg

 

مهراب قاسم خانی نوشت: "كارى به كيفيت طراحى لباس كاروان المپيكمون ندارم، ممنون ميشم اگه مسئولان طراحش رو معرفى كنن و بگن پروسه انتخابش چى بوده. يعنى چطورى فراخوان دادن و از چند طراح لباس معتبر و خوش سابقه طرح دريافت كردن و فرايند انتخاب نهايى زير نظر كدوم اساتيد انجام شده. پ.ن: اقلاً موقع انتخاب كسى كه قرار بود لباس رو تن مانكن ها بكنه يكى رو انتخاب ميكردين كه يه آشنايى مقدماتى با آناتومى انسان داشته باشه كه بفهمه پشت و روى آقايون چطوريه و دستها در حالت نرمال اونطورى نيستن و باسن معمولاً جاش اون طرف".

 

 

4882831_899.jpg

 

 

رامبد جوان نوشت: "آرزوى صبر و بردبارى مى كنم براى كاروانهاى المپيكمون. يعنى واقعا ماشاالله به مسئولين با اين انتخاب طراحشون. ورزشكارا اين همه تلاش و زحمت و افتخار.... اونوقت اعزامشون به المپيك اين شكلى".

 

4882983_459.jpg

 

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
هجوم کاربران به صفحه اینستاگرام طراح لباس المپیک+کامنت ها[/h]

صفحه اینستاگرام طراح لباس کاروان المپیک ایران مورد هجوم کاربران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشکاران در فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه خانمی که گفته می شود طراح لباس کاروان ورزشکاران ایران در المپیک ریو است مورد هجوم کاربران ایرانی قرار گرفت. گفتنی است؛ مهناز آرمین خود را در یکی از سایت‌های ویژه مد اینگونه معرفی کرده است: 3سال در استانبول ترکیه طراحی لباس و مدلینگ را آموزش دیده ام و در سوابق شغلی ام نیز طراح لباس جام جهانی برزیل و استرالیا و طراحی لباسهای بازیهای المپیک 2016 را دارم.

 

 

4882876_610.jpg

 

 

4883064_506.jpg

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ ر

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...