رفتن به مطلب

با قابلیت ویندوز 10 هیچ وقت هک نمی شوید+ آموزش


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
با قابلیت ویندوز 10 هیچ وقت هک نمی شوید+ آموزش[/h]

"Hacked " یک نرم افزار جدید برای ویندوز ۱۰ و موبایل است که به شما اجازه می دهد تا بررسی کنید که آیا حساب های آنلاین شما دستخوش یک نفوذ اطلاعاتی قرار گرفته است.

 

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ،تا بحال شده وقتی به اینترنت متصل هستید نگران هک شدن اطلاعاتتان باشید ؟! بهتر است بدانید جای هیچ نگرانی نیست ، چرا که قابلیت ویندوز 10 به کمک شما آمده تا هر زمان که حس کردید هک شده اید و یا اطلاعاتتان به سرقت رفته آن را شناسایی کند ، نام این نرم افزار "Hacked " است.

 

 

4836063_787.jpg

 

 

 

 

"Hacked " یک نرم افزار جدید برای ویندوز ۱۰ و موبایل است که به شما اجازه می دهد تا بررسی کنید که آیا حساب های آنلاین شما دستخوش یک نفوذ اطلاعاتی شده اند یا خیر.

 

 

این نرم افزار از سایت have i been pwned (آیا من در خطر هستم؟) استفاده می کند، که یک رابط برنامه کاربردی (API) برای بازیابی اطلاعات بر روی نفوذ هایی است که آدرس ایمیل شما به آنها لینک شده است.

 

 

4836062_498.jpg

نحوه کار با این نرم افزار :

 

 

وقتی شما برای اولین این نرم افزار را باز می کنید، این نرم افزار در هنگام ورود به ایمیل درباره نحوه استفاده از آدرس ایمیل شما به شما اطلاع می دهد و بیان می کند که این آدرس فقط به سرویس have i been pwned ارسال شده است. وقتی حساب شما اضافه شود، به شما یک لیست از تمام نفوذ ها و شکاف های شناخته شده ای که آدرس ایمیل شما دستخوش آنها شده است نشان داده می شود.

 

 

یک ویژگی سودمند ‘Hacked’ این است که شما می توانید کنترل در پس زمینه را فعال کنید. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا به طور خودکار شکاف های جدید را هر ۱۲ ساعت یک بار چک کنید و آن شما را از دچار شدن به نفوذها آگاه می کند. این بدین معناست که دیگر شما نیازی ندارید تا هنگام ارائه گزارش جدیدی از افشای اطلاعات، به طور دستی دچار شدن به آن را چک کنید، زیرا در دستگاه ویندوز ۱۰ خود به طور خودکار از آن آگاه خواهید شد.

 

 

این صرفاً عرضه اولیه این نرم افزار است. آپدیت های بیشتری از استودیوی توسعه این نرم افزار، Lancelot Software، انتظار می رود. گفتنی است ؛ اکنون می توانید این نرم افزار را برای ویندوز ۱۰ و موبایل از Windows Store دریافت کنید.

 

 

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...