رفتن به مطلب

تشکر و قدردانی از زحمات خانوم Mina Yousefi


ارسال های توصیه شده

درود:icon_gol:

 

در ابتدای سخنم لازم میدونم از زحمات چندین ساله ی خانوم یوسفی Mina Yousefi در جمع خانواده نواندیشانی ها به عنوان مدیر روابط عمومی تشکر و قدردانی کنم. کسی که مسئولیتی سخت رو به دوش داشتن و به خوبی هم از پس این مسئولیت بر اومدن ودر این مدت ضمن راهنمایی دوستان تازه وارد به انجمن کمک حال سایر مدیران هم بودن.:icon_gol::a030:

متاسفانه با توجه به مشغله ای که دارن از این به بعد نمیتونن به عنوان مدیر روابط عمومی در کنار ما باشن اما همچنان به عنوان یک دوست و همراه همیشگی نواندیشان در کنار ما خواهند بود و ازتجربیات و دانش و مشاوره های ایشون در سایر زمینه ها بهره خواهیم برد.

برای ایشون آرزوی سلامتی و شادکامی رو دارم و

امیدوارم در تمامی مراحل زندگیشون موفق و پیروز باشن.:icon_gol::a030:

  • Like 16
لینک به دیدگاه

سلام

تشکر برای خدمات ارزنده و بی منت شما بسیار بسیار کم هست . اما زبانم قاصر است و این ضعف بزرگ را بر من ببخش. سپاس بیکران ما نثار شما باد. مرسی که بودی و مرسی که خواهی بود. قرین منت زحمات شما هستیم و برایت شادکامی و سلامتی و خوشبختی پایدار آرزو میکنم. جاودانه بمان :icon_gol:

  • Like 9
لینک به دیدگاه

درود

منم به نوبه خودم خسته نباشید میگم و امیدوارم توی همه مراحل زندگی موفق باشن:icon_gol::icon_gol:

  • Like 9
لینک به دیدگاه

منم به ميناي عزيز خسته نباشيد ميگم، اميدوارم هر جا هست هميشه موفق باشه و البته بازم بتونيم از حضور، ايده ها و توانايي هاش توي انجمن استفاده كنيم.:icon_gol::a030:

  • Like 7
لینک به دیدگاه

مینا همیشه یکی از بهترینهای نواندیشان بوده نمیدونم این مشغله ها کی دست از سر بچه های نواندیشان برمیداره که این دوستانی که واقعا برامون ارزش دارن رو کمتر خدمتشون باشیم. امیدوارم خیلی زود بعد از عبور از این مشغله ها دوباره با انرژی و روحیه مثال زدنیت مثل گذشته ببینیمت واقعا خسته نباشی :icon_gol::a030:

  • Like 8
لینک به دیدگاه

همیشه معتقد بودم و هستم که نقش مدیر روابط عمومی تو انجمن خیلی مهم و همینطور سخت هستش. مسئولیتی که شاید خیلی به چشم نیاد، ولی تأثیرش زیاده و روش حساسیت هم زیاده.

مینا هم تو این چندسال زحمات زیادی رو کشید و امیدواریم بعد از کم شدن مشغله ها بتونیم باز هم حضور فعالانش رو تو انجمن ببینیم.

خسته نباشی و ممنون. ایشالا که همیشه موفق باشی :a030:

  • Like 7
لینک به دیدگاه
  • 4 هفته بعد...
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...