رفتن به مطلب

اصول درونی و بیرونی سئو


malihemc

ارسال های توصیه شده

متریک های داخلی سایت در پروسه سئو سایت ، لیستی از اقداماتی را شامل می شود که درون صفحات سایت اجرا می گردند. در اولین گام می بایست کلمات کلیدی انتخاب گردد. انتخاب کلمات کلیدی در بهترین فرم لیستی از آنها می باشد که تمامی حول کلمه کلیدی اصلی می باشند. این امر موجب می شود که گوگل و دیگر موتورهای جستجو این ذهنیت را پیدا نمایند که تمامی صفحات سایت شما در محوریت یک کلمه کلیدی انتخابی که همان در راستای سئو سایت شما می باشد و در نتیجه بهبود در رنکینگ خود در آن کلمه کلیدی را خواهید دید.

 

 

 

 

متریک های داخلی سایت در سئو

متریک های داخلی در سئو سایت که در قالب متاتگ ها ، چگالی کلمات کلیدی ، لینک دهی داخلی ، تنظیمات پیکربندی ، تایتل ها ، تیترهای داخلی و دیگر المان موثر بیان می گردد. در کنار این ها متریک های بیرونی سایت که در واقع در مفهوم اعتبار بخشی به سایت می باشند در معنای بک لینک ها و لینک گذاری خارجی در پروسه سئو سایت معنا می یابد.

 

 

لینک دهی داخلی کلمات کلیدی در سئو سایت می تواند تعداد دفعات تکرار و نیز اهمیت آن کلمه کلیدی را در سایت نشان دهد. عنوان صفحات ، تیترهای داخلی نیز بسیار پر اهمیت می باشند و سعی نمایید کلمات کلیدی خود را در عناوین و تیتر صفحات جایدهی نمایید. متاتگ عنوان ، متاتگ توضیحات در پروسه سئو سایت نیز در واقع بیانگر هدف و مقصود از ایجاد صفحه می باشند پس دقت داشته باشید که عنوان و نیز توضیحات مناسبی را برای هر صفحه انتخاب نمایید و از تکرار توضیحات برای تمامی صفحات بپرهیزید.

 

 

 

 

 

اصول بیرونی سایت در سئو

اصول بیرونی سایت در سئو سایت در معنای و تعبیری از لینک های خارجی می باشند که اعتبار را به سایت شما اهدا می نمایند. گوگل در رنکینگ سایت از فاکتور اعتبار سایت استفاده می نماید و این اعتبار را علاوه بر آیتم هایی که درون سایت وجود دارد از فاکتورهای بیرونی کسب می نماید. اگر در پروسه سئو سایت و بهینه سازی سایت ، از سایت های معتبر لینک دریافت نموده باشند در واقع این اعتبار به سایت شما انتقال می یابد که در پروسه سئو سایت و بهینه سازی شما الزامی می باشد. هرچه قدر کلمه کلیدی شما سخت تر باشد به اعتبار بیشتری از دیگر سایت ها نیاز دارید و یا همان به بک لینک های معتبر بیشتری نیاز دارید.

 

 

 

 

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

لینک به دیدگاه
  • 1 سال بعد...
سلام، به نظر شما مهم ترین فاکتور کل سئو چیه؟ یعنی گوگل بیشترین اهمیت رو به چیه سایت میده ؟

 

مهمترین فاکتور متن و محتوای قوی هستش.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...