رفتن به مطلب

درز اطلاعات اولین گوشی ویندوزی مجهز به کیبورد فیزیکی با نام k1


ارسال های توصیه شده

دوست داران و علاقه‌مندان به ویندوزفون در جریان هستند که از زمان معرفی ویندوز 10 توسط سوی مایکروسافت، طیف وسیعی از تولیدکنندگان گوشی‌های خرد به معرفی گوشی‌های هوشمند قدرت گرفته از این سیستم‌عامل روی آورده‌اند. در همین رابطه روز گذشته اطلاعاتی از اولین گوشی ویندوزی مجهز به کیبورد فیزیکی به بیرون درز پیدا کرد که نشان می‌دهد سیستم‌عامل جدید موبایلی مایکروسافت پتانسیل اجرا بر روی گوشی‌های کلاسیک را هم دارا می‌باشد.

بر این اساس گفته می‌شود که گوشی هوشمند Keyever K1 که عنوان اولین اسمارت فون مجهز به کیبورد فیزیکی شناخته می‌شود در سینه میزبان یکی از تراشه‌های سری اسنپ‌دراگون 600 بوده و از قابلیت کوانتوم که با بهره‌گیری از آن می‌توان از گوشی ویندوزی پس از اتصال به نمایشگر بزرگ‌تر به عنوان یک پی سی همراه نیز استفاده کرد پشتیبانی می‌کند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

علاوه بر این نمایشگر 3.5 اینچی AMOLED تاچ این گوشی که دارای وضوح تصویر qHD است از قابلیت گلنس اسکرین پشتیبانی کرده، این در حالی است که قرار است انرژی قطعات داخلی دستگاه را یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین نماید. از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند Keyever K1 که قرار است از پاییز سال 2016 با قیمت 155 دلار راهی بازار شود می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، حسگر اثرانگشت و دوربین 13 مگا پیکسلی اشاره کرد.

 

 

منبع: فارنت

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...