رفتن به مطلب

پروژه MasterCard به رانندگان کمک می‌کند تا جای پارک مناسب را پیدا کنند


ارسال های توصیه شده

هیچ کس دوست ندارد هزینه ای برای پارکینگ پرداخت کند، اما در واقع به زودی در خیابان‌های لاس وگاس می‌توانید برای پارک کردن این کار را انجام دهید. تحت یک برنامه جدید، پارک مترها دو وظیفه را انجام می‌دهند، چاپ کوپن‌های کالای اماکن تجاری در آن نزدیکی، به همراه یک رسید برای دریافت هزینه پارکینگ.

 

از آنجایی که جای پارک به طور فزاینده ای در حال کمیاب شدن است، شهرها در حال نصب پارک مترها و افزایش زمانی که مردم بایستی برای آن بپردازند می‌باشند. قرار است که این سیستم برای کسب و کار و رانندگان بسیار مفید باشد، اما تعداد کمی از آن‌ها اینچنین در نظر گرفته می‌شود. این برنامه جدید، که اتصالات شهری نامیده می‌شود، به منظور کمک به آن ها طراحی شده است. این سیستم حاصل تلاش مشترک شورای همکاری MasterCard و Parkeon می‌باشد، که تولید کننده پارک متر است.

 

لاس وگاس، اولین نمونه مورد آزمون

در لاس وگاس پارک مترهای تعاملی قرار داده شده است تا در اماکن پارکینگی به طور صحیح کار کنند، که در مناطق جدید پرتردد رونق بیشتری داشته است. شانزده پارک متر جدید در حال حاضر در حال اجرا هستند که به رانندگان اجازه می‌دهند تا یک گزینه خاص از بین چندین دسته بندی را انتخاب نمایند: هنری، مواد غذایی و آشامیدنی، مد، دکوراسیون خانه و غیره.

 

اوایل به نظر می‌رسد که نتیجه مثبت است. یکی از اولین رانندگان که از این سیستم استفاده کرده، در هنگام پارک، یک کوپن شکلات رایگان دریافت کرد. چه کسی است که این را نخواهد؟

 

در حالی که کسب و کارهای کوچک در برخی از شهرها شکایت دارند که پارک مترها مشتریان را پراکنده می‌کند، ولی شرکت‌های MasterCard و Parkeon، پارک مترهای تعاملی را به عنوان شبکه‌های خرده فروشی در نظر گرفته‌اند. با فراهم کردن اطلاعات فوق محلی و گزینه‌های خاص برای مردم، ایده این است که پارک مترها مردم را به خرید تشویق کنند. راهنمای خرید برای هر کسی که از کنار پارک متر می‌گذرد نیز در دسترس می‌باشد، نه فقط برای کسانی که از پارکینگ استفاده می‌نمایند.

 

ساخت بهترین پارک مترها

حتی با وجود رانندگانی که از ایده پرداخت هزینه پارکینگ ناراضی‌اند، بیشتر شهرها دریافته‌اند که پارک مترها ضروری‌اند. مطالعات نشان داده است که حتی پرداخت هزینه پارکینگ سطحی، یک سرمایه گذاری وحشتناک برای شهرها می‌باشد، که باعث پایین‌ترین نرخ بازگشت سرمایه ممکن در زمین می‌شود.

 

با اخذ شارژ از مردم برای پارکینگ خیابانی، مردم مایل‌اند فقط تا زمانی که نیاز دارند از پارکینگ استفاده کنند، که این باعث می‌شود تعداد بیشتری از رانندگان، از آن فضا در طول یک روز بهره ببرند. با وجود شکایت رانندگان و برخی از فروشندگان، مطالعات نشان می‌دهد پارک مترها در واقع برای هر دو گروه مفید می‌باشند.

 

شهر پاسادنای قدیم در کالیفرنیا، نشان داده که حتی پارک مترهای سنتی، در واقع فروش و کسب و کار را رونق می‌بخشند. بخشی از درآمد پارکینگ برای بهبود و ترقی صرف می‌شود و هرچه پارکینگ در دسترس بیشتری وجود داشته باشد، مردم بیشتر برای خرید به آن محدوده مراجعه می‌کنند. پارک مترها زمانی که دیگر پروژه‌های تجدید حیات وجود نداشتند، فعالیت می‌کردند.

 

اما با این حال مدتی زمان می‌برد تا مردم به فواید آن ها پی ببرند. شاید با عرضه فوری کوپن‌ها و فرصت خریدی که ارائه می‌دهند، لاس وگاس بتواند مزایای آن را حتی سریع تر ببیند. بر اساس نتایج حاصل از این برنامه جدید، MasterCard و Parkeon تصمیم گرفته‌اند که پارک مترهای دوستدار راننده خود را در بیشتر شهرهای ایالات متحده و اروپا گسترش دهند. حداقل، با ارائه کردن چیزی ملموس به رانندگان درقبال هزینه پارکینگ (منظور اشانتیون است)، ممکن است به کاهش برخی از شکایات کمک شود.

 

منبع: سایت آقای شهردار

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...