رفتن به مطلب

صفحه آبی مرگ در ویندوز ۱۰ مایکروسافت حالا یک کد qr دارد


Imaaan

ارسال های توصیه شده

صفحه آبی مرگ یا همان خطای صفحه آبی یکی از رایج‌ترین خطاهای سیستم‌عامل ویندوز است که تقریباً تمامی کاربران این سیستم‌عامل ممکن است با آن برخورد کرده باشند.

 

windows10_qrcode.jpg

 

همان‌طور که مستحضر هستید، صفحه آبی مرگ ویندوز ممکن است به دلایل مختلف سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری پدیدار شود که به طور معمول دلیل نمایش آن در پیامی به کاربر اعلام می‌شود.

 

 

در همین رابطه امروز اسکرین شاتی از بیلد 14316 ویندوز 10 به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد، صفحه آبی مرگ به زودی به کد QR تجهیز خواهد شد. به زبان ساده‌تر زین پس دیگر نیاز نیست به دنبال چاره برای رفع مشکل سیستم خود بگردید زیرا با اسکن کردن این کد به طور مستقیم به صفحه پاسخ در وبسایت مایکروسافت منتقل خواهید شد.

 

 

اگرچه این یک ایده عالی به خصوص برای افرادی است که به فنون ابتدایی کامپیوتر آشنایی ندارند، با این حال در سوی دیگر می‌تواند به سوژه‌ای برای هکرها تبدیل شود که طعمه را با تعبیه یک چنین کدی به سمت صفحه آلوده هدایت کنند. در هر حال انتظار می‌رود این قابلیت با آپدیت تابستان به ویندوز 10 اضافه شود، با این حال امیدواریم مهندسان مایکروسافت تا آن زمان راه حلی برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی پیدا کنند.

 

منبع: فارنت

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...