رفتن به مطلب

ترفندهایی برای مدیریت بهتر حافظه تلفن همراه + آموزش


ارسال های توصیه شده

پاسخ به سوالات کاربران؛

 

[h=2]ترفندهایی برای مدیریت بهتر حافظه تلفن همراه + آموزش[/h]

اندروید مارشمالو با ابزار و اطلاعاتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، موجب می‌شود که بتوانید به صورت حرفه ای بر روی فعالیت‌های رم دستگاهتان نظارت داشته باشید.

 

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معمولاً وضعیت استفاده دستگاه از رم موضوعی است که خیلی از کاربران تلفن‌های اندرویدی به آن اهمیت می‌دهند و قصد دارند تا به بهترین شکل ممکن این کار صورت بگیرد تا تلفن هوشمندشان عمر مفید و بدون دردسری را طی کند.

 

 

4098244_297.jpg

 

 

اندروید مارشمالو با ابزار و اطلاعاتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، موجب می‌شود که بتوانید به صورت حرفه ای بر روی فعالیت‌های رم دستگاهتان نظارت داشته باشید. در یک حرکت جالب، گوگل در نسخه جدید سیستم عامل اندروید یک قسمت جداگانه را جهت تنظیمات رم در نظر گرفته است و این بدان معناست که برای گوگل نیز این قضیه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

 

 

ابتدا وارد بخش تنظیمات Settings دستگاه خود شوید، در اینجا شما گزینه ای به نام Memory را خواهید یافت. این بخش که به صورت مجزا مربوط به رم دستگاه شما می‌باشد به تازگی در اندروید مارشمالو به این سیستم عامل افزوده شده است.

 

 

4098246_721.jpg

 

 

با ورود به این گزینه شما با محتویات رم خود روبه رو خواهید شد، به صورت پیش فرض نمایش فعالیت‌های رم تلفن هوشمندتان بر روی ۳ ساعت اخیر تنظیم شده است. از بخش بالا و مطابق تصویر می‌توانید آن را تغییر داده و بازه‌های زمانی مختلف شامل ۶ ساعت، ۱۲ ساعت و ۱ روز را نیز بسته به نوع بررسیتان انتخاب نمایید. در زیر به بررسی اطلاعات در این صفحه می‌پردازیم:

 

Performance : وضعیت رم شما که باید همیشه در حالت Normal باشد

 

 

Total Memory: تمام ظرفیت رم دستگاه شما

 

 

Average Used (%) : متوسط استفاده دستگاه از رم در بازه زمانی مشخص شده

 

 

Free: مقدار فضای آزادی که به صورت متوسط در بازه زمانی مشخص شده در رم موجود بوده است

 

 

Memory Used by apps: با ورود به این گزینه می‌توانید ریز استفاده اپلیکیشن‌ها از رم خود را مشاهده کرده تا بتوانید در صورت استفاده نا معقول یک اپلیکیشن از رم، جهت جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه، آن را حذف نمایید.

 

 

4098248_341.jpg

 

 

 

 

 

4098247_994.jpg

 

 

 

4098245_219.jpg

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...