رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

stringio.jpg?1414223263

 

 

 

[h=1]موزه آب / خوان دومینگو سانتوس[/h]

معمار: خوان دمینگو سانتوس

 

محل: گرانادا- اسپانیا

 

همکاران: مارگاریتا مارتینز باربرو ، ایزابل دیاز رودریگز، کارمن مورنو آلوارز ، جولین فاجاردو

 

معمار تکنیک: خوان دیگو گارسیا

 

متراژ: 478.0 مترمربع

 

سال پروژه: 2009

لینک به دیدگاه

پروژه موزه با یک جستجو برای یک سایت مورد علاقه حضور آب در شرایط طبیعی آغاز شد. منطقه انتخاب شده است در ورود به سیرا نوادا پارک منطقه، در کنار

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
رودخانه و خندق آبیاری اجرا می شود که در اطراف چند ساختمان های قدیمی که قبلا کشتارگاه شهرداری بود. این موزه در این سایت به منظور حفاظت از محیط زیست طبیعی از حدس و گمان ملک با طراحی یک برنامه سفر عابر پیاده که فعالیت جدید با زیرساخت های آب و چند نمونه از معماری سنتی، از جمله آسیاب آبی و لباسشویی عمومی قدیمی نصب شود.

 

 

stringio.jpg?1414223286

 

 

 

 

کمبود منابع منجر به این عملیات از استفاده مجدد و بازیافت از مواد محلی تشکیل شده است. ساختمان کشتارگاه، به عنوان مثال، برای موزه اقتباس شده است، ترکیب آبیاری تراز خندق و رودخانه به امکانات جدید از طریق یک سیستم ساده و متشکل از فیلم به هم پیوسته از آب است. یک مربع حاوی درختان پرتقال است در مقابل مجتمع نصب شده است، کمی بالاتر از سطح زمین با استفاده از بلوک انباشته بتن های پیش ساخته و تنه درخت اکالیپتوس در اندازه های مختلف مطرح شده است. این منطقه با آب از خندق در زمان های مختلف آب گرفتگی برای شکل دادن به یک فضای که تغییر در ظاهر به عنوان روز عبور می کند.

 

 

 

 

stringio.jpg?1414223273

لینک به دیدگاه

سایه و عطر و بوی شکوفه پرتقال، صدای آب و بازتاب زمانی که مربع آب گرفتگی شده است همه ایجاد یک فضای طراوت. ورودی است با نصب یک ساخت و ساز چوبی جدید در سایت سابق حیاط کشتارگاه قدیمی تولید می شود. این غرفه خانه یک فضای اختصاص داده شده به نماینده آب، نقطه عطفی مرجع در چشم انداز. این ساختمان یک یادآوری از زمانی که بهار Capuchina در قرن 18 به شکل یک ساختمان چوبی که قرار مسقف شد

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
اول بهار رسمی است. غرفه جدید به عنوان یک فضا برای حواس طراحی شده است، معلق در هوا، با دو دهانه که دعوت به بازدید کننده را وارد کنید و تجربه اثرات نور و تاریکی است. فیلم از آب است که در سراسر زمین گسترش می یابد تشدید تجربه، احساس مشابه خانه های حمام اسلامی است.

 

 

stringio.jpg?1414223268

 

 

 

کار حداقل در خانه تابستانی سابق شامل تخریب پارتیشن های داخلی و ترک دیوار و سقف سازی ساختار در نظر. در این دوره از این روند، ما کشف کرد که ساختار در اصل به مجموعه قبلی از آسیاب آبی تعلق داشت، به این کار بازیابی یک بعد باستان شناسی اضافه شده است. مناطق نمایشگاه با استفاده از اشغال انتخابی از داخلی ساختمان سابق، ترک اصطبل های روباز و مناطق دیگر در دسترس برای نیازهای آینده چیده شده است. به منظور مقابل دیوارهای سنگی و آجری در آسیاب های قدیمی، پانل extradosed در سفید گذاشته شده است به فریم محل کار جدید است. دو خانه تابستانی اصلی به عنوان اتاق سمعی و بصری استفاده می شود، و یک ساختمان سوم برای نمایشگاه موضوعی مطالب موزه استفاده می شود. در قدیمی ترین غرفه، یک سطح شیشه ای مورد استفاده برای پیش بینی ظهور از زمین آب گرفتگی با آب از خندق آبیاری، تولید بازتاب که بر در و دیوار آسیاب های قدیمی می رقصند.

 

 

 

 

stringio.jpg?1414223288

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...