رفتن به مطلب

مسکن کوچه ای، نیرویی بالقوه به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه برای مسکن ارزان قیمت


ارسال های توصیه شده

من معتقدم که خانه سازی کوچه ای (بصورت خطی در دو طرف یک کوچه) می تواند تبدیل به یک راه حل عملی برای ساخت خانه های ارزان قیمت در تورنتو و بسیاری دیگر از شهرهای دنیا که شرایط مشابه دارند، بشود. اما درحال حاضر، حداقل در این شهر، روش مناسبی محسوب نمی شود. (یک مسیر کوچه ای، یک مسیر عبوری باریک می باشد.)

76azcxlxxjjbqstpki.jpg

 

مسکن کوچه ای، در حال تبدیل شدن به یک عنوان محبوب و فوق العاده می باشد. به نظر می رسد که بسیاری از مردم، علاقمند به ساختن یا زندگی در یک خانه کوچه ای واقع در یک زمین کوچک هستند.

 

فکر می کنم بخش بزرگی از این موضوع، مربوط به توانایی خرید (مقرون به صرفه بودن) (یا ادراک مقرون به صرفه بودن) می باشد. بسیاری از مردم می خواهند در محلات مرکزی شهر زندگی کنند، ولی خانه های این محلات، گران هستند و همچنین این برنامه با سیاست های حفظ تراکم پایین، هماهنگ نیست. یک مثال در این مورد، زوج جوانی بودند که در مرکز تورنتو، با ناامیدی به دنبال خانه می گشتند.

 

چون تورنتو به طور رسمی از مسکن کوچه ای حمایت نمی کند، مشکل است که بتوان موافقت مسئولین را در این زمینه جلب نمود و شخص باید مقدار زیادی پول را در معرض ریسک قرار دهد تا بتواند این کار را امتحان نماید. این وضع مایه تأسف است ولی واقعیت امروز است.

 

من مطمئن هستم که شرایط تغییر خواهد کرد ولی باید مدتی بگذرد تا این جریان بتواند به صورت پیشگام در آید. پروژه کوچه، که من آن را توصیه می نمایم، در حال اجرا می باشد و هدف آن، تغییر روشی است که تورنتو درباره مسیرهای کوچه ای دارد و من اطلاع دارم که بسیاری از پیشگامان دیگر نیز در حال فعالیت در این زمینه هستند.

 

یکی از اولین چیزهایی که باید اتفاق بیفتد، این است که بعضی از این کوچه ها احتیاج به اسم دارند. بعضی از آنها قبلآ نامگذاری شده اند ولی بسیاری از آنها هنوز اسمی ندارند. همچنان که به نظر نمی رسد کار مهمی باشد، برای اینکه مسکن کوچه ای تبدیل به یک واقعیت شود، باید آدرس دهی شوند و لازم است که راجع به آنها به عنوان خیابان های قانونی فکر نماییم.

 

اخیرآ یک پروژه کوچه ای، یک راهنما به نام: “چگونه کوچه خود را نامگذاری نمایید”، منتشر نمود. اگر شما به کوچه ها و مسکن کوچه ای در تورنتو علاقمند هستید، به شما توصیه می نمایم که این راهنما را مطالعه و سپس تلاش نمایید که کوچه های محلی خود را نامگذاری کنید.

 

منبع: سایت آقای شهردار

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...