رفتن به مطلب

اينترنت 100 مگابيتي يك سال ديگر در اروپا


ارسال های توصیه شده

اينترنت 100 مگابيتي يك سال ديگر در اروپا ... :banel_smiley_4::banel_smiley_4:

خبرگزاري فارس: تعدادي از شركت هاي مخابراتي از برنامه ريزي هاي گسترده خود براي ارائه سرويس ها و خدمات فوق سريع اينترنت براي عموم شهروندان و صاحبان مشاغل خبر داده اند.

 

A0727305.jpg

به گزارش فارس به نقل از اينفوورلد،‌ از جمله اين شركت ها BT در انگليس است كه قول داده تا بهار سال 2011 خدمات اينترنت با سرعت 100 مگابيت در ثانيه را در لندن ارائه كند.

خطوط فيبرنوري مورد نياز براي اين كار هم اكنون در شهر لندن در حال نصب است و با اتمام مراحل نصب اين سرويس در دسترس دو ميليون نفر قرار مي گيرد. اين رقم در مراحل بعدي افزايش مي يابد.

BT‌به غير از سرويس هاي 100 مگابيتي سرويس هايي با سرعت هاي پايين تر و از جمله 40 مگابيت در ثانيه هم ارائه مي كند. انتظار مي رود ظرف چند ماه آينده 87 درصد از لندن تحت پوشش سرويس هاي 40 مگابيتي قرار گيرد.

اين شركت مخابراتي اعلام كرده كه در اين زمينه بيش از 2.5 ميليارد پوند سرمايه گذاري كرده است. در كنار BT چند شركت مخابراتي بزرگ ديگر در كشورهاي اروپاي غربي هم از اجراي برنامه هاي مشابهي خبر داده اند

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...