رفتن به مطلب

پارتیشن بندی با پشم سنگ


ارسال های توصیه شده

در ادارات برای جدا کردن قسمت های و اتاق های مختلف از پارتیشن استفاده می شود. اما مشکلی که استفاده از پارتیشن دارد این است که صدا به راحتی از یک طرف به طرف دیگر منتقل می شود و در محیط ادارات ایجاد آلودگی صوتی می کند. مخصوصا در مکان هایی که رفت و آمدها زیاد باشد. بر همین اساس استفاده از عایق های صوتی پشم سنگ تخته ای به منظور پارتیشن بندی محیط های اداری کمک می کند تا انتقال صدا از یک طرف به طرف دیگر به حداقل برسد. علاوه بر این پشم سنگ تخته ای چون یک عایق حرارتی با خاصیت ضد حریق نیز می باشد، استفاده از آن برای پارتیشن بندی مزیت های صرفه جویی در انرژی و جلوگیری از انتشار آتش را نیز دارد.

 

 

فونداسیون بندی پارتیشن پشم سنگ

 

از قالب قلاف استیلی که درون آن عایق پشم سنگ تخته ای قرار می گیرد برای ساخت پارتیشن های پشم سنگی استفاده می شود. پایه های زیرین بر روی فونداسیونی از بتون که آن نیز بر روی لایه از آسفالت بتمنس آماده شده قرار دارد، قرار می گیرد. از پایه های زیرین برای نگه داشتن دیوارهای پشم سنگ روی فونداسیون در هر گوشه استفاده میشود و قلاب هایی نیز براین نگهداری بکار می رود. عایق پشم سنگ تخته ای نیز درون چهارچوب استیلی قرار می گیرد.

 

بر روی این عایق تخته ای پشم سنگ می توان روکشی از استیل و یا روکش های دیگر استفاده کرد تا نمای مناسبی در محیط ایجاد شود.

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...