رفتن به مطلب

ماجرای جنجال زن صیغه ای عباس جدیدی شورای شهر تهران


ارسال های توصیه شده

ماجرای جنجال زن صیغه ای عباس جدیدی شورای شهر تهران |تصاویر

 

%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DB%8C.jpg

حواشی عجیب و غریب دامن برخی اعضای ورزشی شورای شهر را رها نمی کند و برای چندمین بار اخباری از این دست منتشر می شود.جلسه این هفته شورای شهر تهران برای چندمین هفته متوالی همچنان تحت‌تأثیر مسائل مالی شهرداری تهران بود.این جلسه با مراجعه یک مادر و فرزند که خود را همسر موقت عباس جدیدى معرفی می‌کرد، به اوج تنش رسید. مسئولان مربوطه این مادر و فرزند را در یکی از اتاق‌های شورا جا دادند تا به مسائل و ادعای آنها رسیدگی شود.

تابناک ورزشی نوشت : جلسه دویست و یازدهم شورای شهر تهران در نخستین دقایق آغازین خود، اتفاقی تلخ و تاریک را به خودش دید و پذیرای میهمان ناخوانده‌ای بود که ادعایی عجیب را در ساختمان خیابان بهشت مطرح کرد. به فاصله چند ساعت بعدازاین اتفاق جزئیات مختصری از حضور خانمی که مدعی شده بود همسر موقت یکی از اعضای شورای شهر تهران است در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد و بعدازآن هیچ‌گونه واکنش رسمی و غیررسمی مبنی بر تأیید یا تکذیب این اتفاق نشان داده نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، پیگیری‌های بعدی پرده از جزئیات بیشتری از این اتفاق برداشت که به وقوع آن در جلسه دویست و یازدهم مهر تأیید زد. در پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد، خانمی که مدعی عقد موقت با عضو سرشناس ورزشی شورا است با حضور در ساختمان شورای شهر تهران نسبت به وضعیتی که همسر موقتش برای او به وجود آورده، شکایت داشته و مدعی شده این عضو شورا با تعویض قفل منزلی که برایش اجاره کرده بوده است، مانع ورود او به منزل شده و به‌نوعی او را به همراه فرزندی که متعلق به همین عضو شوراست، از خانه بیرون کرده!

جنجال زن صیغه ای عباس جدیدی,زن موقت عباس جدیدی,لو رفتن زن صیغه ای عباس جدید,جنجال عباس جدید عضو شورای شهر تهران,آبروریزی عباس جدید با همسر صیغه ای,زن

همسر موقت این عضو شورا که قصد ورود به صحن علنی شورا را داشته بلافاصله از طریق یکی از روسای دفاتر که در جریان اتفاق قرارگرفته بوده و با قول برطرف کردن مشکل به وجود آمده به یکی از اتاق‌های طبقه دوم انتقال داده می‌شود تا کار به صحن علنی شورا کشیده نشود! طبق پیگیری‌های صورت گرفته این عضو شورا که سابقه درگیری فیزیکی و کتک‌کاری با راننده شخصی خودش را نیز در پرونده دارد، ظرف کمتر از بیست‌وچهار ساعت قرارداد منزل مسکونی را به نام همسر موقت خودش سند می‌زند تا مانع ادامه این رسوایی شود!

خبرنگار شورا آنلاین برای پیگیری رسمی این اتفاق و اطلاع از صحت‌وسقم ادعاهای مطرح‌شده از سوی همسر موقت عضو شورا، تماس‌های مختلفی را با تلفن همراه و دفتر این عضو شورا برقرار کرد که پاسخى دریافت نشد، بعدازآن تلفن همراه و دفتر مهدی چمران ریاست شورا و تقی پور سخنگوی شورا و بعد هم روابط عمومی و حتی بازرسی شورا تماس برقرار کرد که متأسفانه پاسخی نسبت به این اتفاق داده نشد. نکته جالب‌توجه اینکه تقی پور سخنگوی شورای شهر تهران حتی از وقوع چنین اتفاقی در ساختمان شورا اظهار بی‌اطلاعی کرد و مدعی شد که حتی در جریان اخبار مربوط به این اتفاق هم قرار نگرفته است!

باوجود اظهار بی‌اطلاعی‌های صورت گرفته، خبرها حکایت از این دارد که با توجه به سوابق نه‌چندان خوب این عضو شورا، اعضای هیات‌رئیسه و برخی از اعضا به جد پیگیر این موضوع هستند تا راهی قانونی برای برخورد با این عضو بد اخلاق شورا پیدا کنند و صلاحیت و اعتبارنامه این عضو شورا را مجدداً از مسیر هیات حل اختلاف و استاندارى مورد بررسی قرار دهند. ضمن اینکه گفته می‌شود بعد از رسانه‌ای شدن اتفاق پیش‌آمده، نهادهای نظارتی و بازرسی نیز به دنبال اطلاع از صحت‌وسقم ادعاهای مطرح‌شده و برخورد قانونی با این عضو شورای شهر تهران هستند.


عباس جدیدی (زادهٔ دی ۱۳۴۸ در تهران)، کشتی‌گیر آزادکار سابق و مربی کنونی ایرانی و عضو شورای اسلامی شهر تهران است. او مدال نقرهٔ المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا در وزن ۱۰۰ کیلوگرم، یک مدال طلای قهرمانی جهان در سال ۱۹۹۸ و دو مدال برنز در سال‌های ۱۹۹۵ و ۱۹۹۹، یک مدال طلا و یک مدال نقره بازی‌های آسیایی و دو مدال طلا و یک مدال نقره قهرمانی آسیا را در اختیار دارد.

وی عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران (دوره کنونی ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶) است. او در انتخابات این دوره در لیست زاگرسیان ایران اسلامی قرار داشت.[۱]

دوران ورزش قهرمانی[ویرایش]

جدیدی در قهرمانی آسیا ۱۹۹۲ پس از کشتی‌گیری از مغولستان به مدال نقره وزن ۹۰ کیلو رسید. در سال ۱۹۹۳ در قهرمانی آسیا در وزن ۱۰۰ کیلو به مدال طلا رسید ولی برای انتخابی قهرمانی جهان در ۹۰ کیلوگرم کشتی گرفت و با شکست رسول خادم در یک رقابت نزدیک به عضویت تیم ملی در دستهٔ ۹۰ کیلوگرم درآمد. وی در اولین حضور جهانی خود در تورنتو ۱۹۹۳ ماخاربک خادارتسف روس را که هفت دوره پیاپی قهرمان جهان و المپیک در این وزن شده بود، شکست داد و در فینال ملوین داگلاس کشتی‌گیر سیاه‌پوست آمریکائی را ۱-۲ مغلوب کرد. دیداری که داوری آن بحث‌انگیز بود و اعتراض آمریکایی ها را در پی داشت. اما مدال طلای جدیدی به دلیل استفاده از داروی نیروزا (دوپینگ) پس گرفته شده و او دو سال از حضور در رقابتهای رسمی محروم شد.[۲]

جدیدی در سال ۱۹۹۵ دوباره به میدان کشتی برگشت. در آن زمان رسول خادم دو بار پیاپی قهرمان ۹۰ کیلو جهان شده و جدیدی ناچار شد به وزن ۱۰۰ کیلو برود. وزن طبیعی جدیدی در آن زمان کمتر از ۱۰۰ کیلو بود. وی در قهرمانی جهان ۱۹۹۵ بسیار آماده ظاهر شد اما بر اثر یک بدل‌کاری در یکی از مسابقه‌ها هنگام اجرای بارانداز ضربه فنی شد و به گروه بازنده‌ها رفت و توانست مدال برنز را بگیرد. جدیدی سال بعد در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا باز هم به میدان رفت و تا فینال را با اقتدار بالا آمده و حتی لری خابلوف برندهٔ چندین مدال طلای المپیک و جهان را به راحتی شکست داده بود. او در فینال رویاروی کورت انگل آمریکایی قهرمان سال گذشته جهان ایستاد و پس از تساوی در وقت قانونی و اضافه با رأی داوران بازنده اعلام شد. جدیدی بسیار معترض بود و معتقد بود او برنده کشتی بوده‌است.[۳]

جدیدی سال بعد در مسابقه انتخابی تیم ملی شرکت نکرد و به همین دلیل عبدالرضا کارگر به جای او در ترکیب تیم ملی برای مسابقه قهرمانی جهان ۱۹۹۷ قرار گرفت. سال ۱۹۹۸ قهرمانی جهان در تهران برگزار می‌شد و جدیدی موفق شد یکی از سه طلای ایران را در این مسابقات دشت کند. او در این مسابقات باز هم ملوین داگلاس، که پس از خداحافظی کورت انگل دوباره در ترکیب تیم ملی کشتی آمریکا قرار گرفته بود، را شکست داده و در فینال نیز مارک گارمولویچ لهستانی را مغلوب کرد. جدیدی که با تغییر وزن‌های کشتی در ۹۷ کیلو مسابقه می‌داد در همین سال در بازی‌های آسیایی بانکوک هم برنده مدال طلا شد.

سال بعد علیرضا حیدری که قهرمان ۸۵ کیلوگرم جهان شده بود تصمیم گرفت به ۹۷ کیلو بیاید و کادر فنی تیم ملی کشتی هم ترجیح داد به جای مسابقه انتخابی بین دو قهرمان جهان، از عباس جدیدی در وزن ۱۳۰ کیلو استفاده کند. جدیدی با وجود وزن پایین خود در اولین حضور جهانی خود در فوق سنگین مدال برنز قهرمان جهان ۱۹۹۹ آنکارا را دریافت کرد. او سال بعد در المپیک سیدنی نفر چهارم این وزن شد. وی در بازیهای آسیایی بوسان ۲۰۰۲ با شکست از آرتور تایمازوف به مدال نقره رسید. رقیب جدیدی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی علیرضا رضایی بود و جدیدی پس از اینکه در انتخابی مسابقات جهانی ۲۰۰۲ تهران از علیرضارضایی شکست خورد، کشتی قهرمانی را کنار گذاشت.

اختصاصی:mahramzean94.blog.ir

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...