رفتن به مطلب

دوستان خوب و بهترین دوستان


ارسال های توصیه شده

 

همه‌ی ما انواع مختلفی از دوستان در زندگی خود داریم که سطوح مختلفی از دوستی را با آنها تقسیم می‌کنیم. آنها آشنا، دوستان خوب و سپس بهترین دوستان هستند. اما چگونه می‌توانید بفهمید که یک فرد دوست خوب شما یا بهترین دوست شما است؟ بیایید در این مقاله ببینیم که در مبارزه‌ی بین دوستان خوب و بهترین دوستان کدام یک برنده می‌شوند.

 

سخت است که بدون دوستانتان به انتهای یک ترن هوایی‌ به نام زندگی برسید. همانند هر چیز دیگری دوستان نیز شکل، اندازه و سطوح دوستی مختلفی دارند. شما آشنایانی دارید که هر از گاهی و به ندرت ملاقات می‌کنید و فقط با هم دیگر سلام و علیک دارید. سپس شما دوستان خوب خود را دارید که کمی بیشتر از آشنایان به شما نزدیک هستند. شما تقریباً سطح خوبی از نزدیکی را با هم دیگر تقسیم می‌کنید. سپس کسانی بزرگتر که شما در واقع نمی‌توانید بدون آنها زندگی کنید. آنان بهترین دوستان شما هستند. آنها کسانی هستند که شما در مقابل آنها می‌توانید 100 % خودتان باشید. بعضی چیزها وجود دارند که شما فکر می‌کنید آنها را فقط باید با بهترین دوستان خود انجام دهید. آنها ممکن است شما را بارها اذیت کنند و یا حتی با شما دعوا کنند اما در نهایت شما می‌دانید که آنها حامی شما هستند و هر وقت که شما دچار مشکلی شدید آنها اولین کسانی هستند که به کمک شما می‌شتابند. شما باید شگفت زده شوید از این که چگونه بدانید یک فرد بهترین دوست برای زندگی شما است و یا کسی است که فقط مثل یک ابر گذرا است! برای کمک به شما در اینجا برخی تفاوت‌های عمده بین دوستان خوب و بهترین دوستان برای شما آورده شده است.

دوستان خوب در مقایسه با بهترین دوستان :

#1. دوستان خوب عادات آزار دهنده و رنجاننده‌ی شما را نادیده می‌گیرند اما بهترین دوستان مطمئن می‌شوند که شما در مورد این رفتارها اطلاع دارید و هم چنین به شما کمک می‌کنند که بر این رفتارها غلبه کنید.

 

085831.JPG

 

#2. دوستان خوب از شنیدن داستان‌های شما خسته و کسل می‌شوند. بهترین دوستان هرگز از شنیدن داستان‌های شما بارها و بارها خسته و کسل نمی‌شوند.

 

#3. دوستان خوب اغلب نسبت به شما حسادت می‌ورزند اما هیچ جایی برای حسادت بین بهترین دوستان وجود ندارد.

 

#4. دوستان خوب اگر شما زمین خوردید به شما کمک می‌کنند که برخیزید اما بهترین دوستان همیشه بعد از شما قرار دارند و به طور غیر قابل کنترلی به شما می‌خندند.

085832.JPG

 

#5. دوستان خوب تمایل دارند که سر هر موضوع و بحث کوچکی به دوستی خاتمه دهند اما بهترین دوستان دوباره با شما تماس می‌گیرند و دعواها را درست بعد از اینکه به خانه برگشتند حل می‌کنند.

 

#6. دوست خوب شما را به قید وثیقه از زندان درمی‌آورد اما بهترین دوست کنار شما می‌نشیند و به شما می‌گوید که "آیا این خنده‌دار نیست؟ بیا آن را دوباره انجام دهیم!"

 

#7. دوست خوب هیچ وقت موضوعات شرمنده کننده را به روی شما نمی‌آورد اما بهترین دوستان شما نه تنها آنها را به روی شما می‌آورند بلکه برای بقیه‌ی عمرتان شما را با آن چیزها دست می‌اندازند.

085833.JPG

 

#8. وقتی که شما نظری می‌دهید، دوست خوب به شما دروغ می‌گوید تا شما احساس بدی نکنید اما بهترین دوستان نظراتی را می‌دهند که به طور گستاخانه‌ای صادق

هستند.

 

#9. وقتی که شما برخی کارهای احمقانه را انجام می‌دهید دوستان خوب شما را داوری می‌کنند یا به دام می‌اندازند اما بهترین دوستان همیشه شریک شما در جرایم هستند.

 

#10. یک دوست خوب همیشه آخرین لقمه‌ی پیتزا را برای شما نگه می‌دارد اما بهترین دوست آخرین لقمه را هم می‌خورد و به روی شما می‌خندد.

 

#11. دوستان به راحتی وقتی شما نا امید شدید شما را ترک می‌کنند. بهترین دوستان می‌دانند که چگونه شما را از یک مشکل بزرگ بیرون بکشند.

 

#12. یک دوست، هرگز گریه‌ی شما را ندیده است اما بهترین دوست شما دیده است که شما چگونه هنگام گریه کردن مثل یک بچه می‌شوید.

 

#13. یک دوست خوب تنها چیزهای کمی را در مورد شما می‌داند در حالی که بهترین دوست می‌تواند یک کتاب در مورد شما که عمدتاً شامل تمام کارهای شرم آور است

بنویسد.

 

#14. یک دوست خوب اگر گرسنه باشد مؤدبانه درخواست غدا می‌کند اما بهترین دوست به یخچال شما حمله می‌کند و اگر چیزی در یخچال‌تان برای خوردن پیدا نکند شما را سرزنش می‌کند.

 

085834.JPG

 

#15. دوست خوب از شما چیزی قرض می‌گیرد و آن را پس می‌دهد اما بهترین دوستان چیزهایی را از شما قرض می‌گیرند و یا آنها را فراموش می‌کنند و یا اغلب هم آنها را گم می‌کنند.

 

#16. دوستان خوب همیشه برای چت کردن آماده هستند اما ممکن است اگر در ساعات بی‌موقعی مزاحم آنها شوید از دست شما ناراحت شوند. اما شما فقط می‌توانید به بهترین دوست خود ساعت چهار صبح زنگ بزنید و با او در مورد هر چیزی در این دنیا صحبت کنید.

085835.JPG

 

#17. دوستان خوب با دوستان دیگر شما حتی اگر از آنها خوششان نیاد کنار می‌آیند اما بهترین دوستان مستقیم در روی شما می‌گویند که آنها برای شما مناسب نیستند.

 

#18. شما به ندرت با دوستان خوب خود دعوا می‌کنید اما بدترین دعواها را با بهترین دوستان خود داشته‌اید و طوری آن را رفع و رجوع کرده‌اید که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است.

 

085836.JPG

 

#19. دوستان خوب تمام اوقات مورد اعتماد نیستند که شما تمام رازهای خود را به آنها بگویید اما شما هرگز نمی‌توانید چیزی را از بهترین دوست خود قایم کنید.

 

#20. دوستان خوب از شما می‌پرسند که شما چرا ناراحت هستید اما بهترین دوستان از قبل می‌توانند فردی را که پشت مشکلات شما وجود دارد را تشخیص دهند.

 

#21. دوستان خوب قبل از وارد شدن به خانه‌ی شما زنگ را فشار می‌دهند یا در را می‌زنند. بهترین دوستان وارد خانه شده و طوری رفتار می‌کنند که انگار خانه‌ی خودشان است.

 

#22. دوست خوب فقط یک کادو برای مهمانی شما می‌آورد اما بهترین دوست از زمان خیلی زود در خانه‌ی شما حاضر می‌شود تا در تدارکات به شما کمک کند و هم چنین بعد از

مهمانی نیز می‌ماند تا در تمیز کردن هر چیزی به شما کمک کند.

 

#23. دوستان خوب ممکن است تمام داستان‌های شما را بدانند اما بهترین دوستان بخشی از تمام برترین داستانهای شما هستند.

 

#24. شما می‌توانید گاهی اوقات در مقابل بهترین دوستان خود احمق باشید اما می‌توانید تمام اوقات در مقابل بهترین دوستان خود دیوانه وار رفتار کنید بدون این که داوری

شوید.

 

#25. دوستان خوب تلاش می‌کنند که شما را تغییر دهند اما بهترین دوستان شما را آن گونه که هستید می‌پذیرند.

 

حالا که شما تفاوت بین یک دوست خوب و بهترین دوست را فهمیدید به دنبال بهترین دوست خود در میان گروه بگردید اگر هنوز یک چنین دوستی ندارید. اگر چه من مطمئنم که بیشتر شماها باید یک بهترین دوست داشته باشید که بدون او نمی‌توانید کاری انجام دهید.

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...