رفتن به مطلب

لپ‌ تاپ اقتصادی ایسر اسپایر e5 را بیشتر بشناسید


ارسال های توصیه شده

635758617222929696.jpg

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

ایسر، یک کمپانی چند ملیتی است که در زمینه آی‌تی، تولید رایانه‌های رومیزی، نوت بوک و سرور فعالیت می‏‌کند.

محصولات ایسر سابقه طولانی در نوآوری مستمر دارند که همین نوآوری باعث قدرت هرچه بیش‏تر این برند شده است.در سال‌های اخیر نوت بوک‌های ایسر با تنوع بالایی از میان رده‌های خانگی گرفته تا نوت بوک‌‏های حرفه‏‌ای و مالتی مدیا عرضه شده‌‏اند؛

 

اما آنچه مشهود است تمرکز برند ایسر بر مصرف کنندگان خانگی‌‏ست.به گزارش آی تی رسان، سری E5 در دسته میان رده‌های شرکت ایسر قرار گرفته که به واسطه کیفیت ساخت بالا، طراحی مناسب، سخت افزار قدرتمند و قیمت رقابتی در میان سایر رقبا، حرف بسیاری برای گفتن دارد.این لپ تاپ اقتصادی، متناسب با نیازهای گوناگون کاربران، با سخت افزارهای متفاوتی عرضه شده است.

 

در بخش پردازشی از پردازنده‌های اینتل بهره می‌‏گیرد که با توجه به نیاز کاربر از مدل‌های Pentium تا Core i7 در سری E5 موجود است.حافظه رم این محصول 4 گیگابایت از نوع DDR3 است که تا 8 گیگابایت قابلیت ارتقا دارد. کارت گرافیک Nvidia GT820 از ویژگی‌های برجسته این نوت‌‏بوک است اما به طور کلی از لحاظ گرافیکی نیز مدل‌های مختلف این نوت‌بوک با دو نوع گرافیک مجزا و مجتمع اینتل عرضه شده‌‏اند که کاربر می‌‏تواند متناسب با نیاز و مصرف خود، انتخاب نماید.

635758617222929696.jpg

بدنه این نوت بوک از پلاستیک فشرده به صورت مات ساخته شده و همین باعث می‌‏شود که علاوه بر ظاهر زیبا، سطح آن در جذب گرد و غبار و اثر انگشت، به نسبت محصولات براق مقاوم‌تر باشد.

 

داخل نوت بوک در رنگ‌های متنوع زرد، قرمز شاتوتی، سفید و مشکی طراحی شده که این محصول ایسر را به لحاظ ظاهری، منحصر به فرد ساخته ‏است. حافظه داخلی دستگاه 1 ترابایت از نوع هارد دیسک و صفحه نمایش آن 15.6 اینچ از نوع TFT LED-backlit LCDاست.

 

از سایر مشخصات این نوت‌‏بوک می‌‏توان به یک پورت USB3، دو پورت USB2، خروجی VGA، خروجی HDMI، بلوتوث، جک هدفون، جک میکروفون، پورت شبکه RJ45 برای اتصال به اینترنت از طریق کابل، درگاه کارت خوان و DVD-RW اشاره کرد.

لینک به دیدگاه
چندوقتیه دنبال یه لپ تاپ کوچیک میگردم یکی دو مدل msi به نظرم بد نبود اطلاعاتی داری در این مورد یا نه؟:ws38:

خودم که اطلاعاتی ندارم ولی می تونید بسته به هزینه ایی که در نظر دارین، می تونید مارکای مختلف رو تو دیجی کالا مقایسه کنید. نظراتی هم که کاربرا گذاشتن می تونه بهتون کمک کنه.

از لحاظ قیمت و کارایی، لپ تاپ های لنووا هم شنیدم خوب دراومده:w16:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...