رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

شرکت آلمانی زیمنس اخیرا سنسور مقاومتی RTD و ترموکوپل سری TS500 را برای اندازه گیری دمای فرآیند معرفی نموده است. این محصولات جدید که در گروه سنسور های اندازه گیری دما SITRANS TS قرار می گیرند دارای مشخصه طراحی modular هستند. عبارت TS مخفف Temperature Sensors می باشد و نام سنسور های جدید زیمنس همچون سری های قبلی مثل TS100 ، TS200 و TS300 شامل این عبارت است.

تجهیز ماژولار در فرهنگ عام به تجهیزی گفته میشود که هر بخش از تجهیز قابلیت جداسازی، تغییر و یا تعویض به منظور تقویت یا تغییر عملکرد کل سیستم را داشته باشد.

SITRANS_TS500_z.jpg

سنسور های RTD و thermocouple سری TS500 علاوه بر طراحی ماژولار در سایز های متنوع، متریال های مختلف ، و حتی با ترانسمیتر های متفاوتی عرضه خواهند شد. این مدل از سنسور ها را بواسطه طراحی ماژولارشان می توان بر اساس نیاز کاربر پیکر بندی کرد. پیکربندی در آنها شامل انتخاب انواع process connection ، انواع connection head ، انواع سنسور و همچنین قابلیت انتخاب نمایشگر و یا ترانسمیتر به همراه سنسور می باشد. سری TS 500 از پروتکل های ارتباطی هارت (HART ) ، فاندیشن فیلد باس (Foundation fieldbus)و پروفیباس (Profibus PA) پشتیبانی میکند.

SITRANS_TS_Messeinsatz_z.jpg

ویژگی جالب توجه دیگری که در سری TS500 دیده شده است قابلیت تعویض Insert های استفاده شده درون سنسور هاست به این مفهوم که کاربر می تواند Insert اندازه گیر را حتی در زمان کار فرآیند به منظور انجام امور تعمیر و نگهداری، بازبینی و تعویض کند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...