رفتن به مطلب

عروسکهای زنده


ارسال های توصیه شده

آفتاب: شرکت bio-genica در استرالیا عروسکهای جاندار موسوم به Genpets را به کمک علم مهندسی ژنتیک به این ترتیب که ترکیبی از ژن های خرگوش شامپانزه و خوک با استفاده از القای خواب زمستانی در جعبه نگهداری میشود و این جعبه ضربان قلب و میزان تازگی آن را نشان میدهد در سراسر کره خاکی عرضه خواهد کرد .

 

دانشمندان علم ژنتیک با بی رحمی تمام موجودی ساخته اند که کاملا درد را احساس میکند ولی نمیتواند جیغ بکشد!

شرکت جن پتس اقدام به تولید انبوه حیوانات ژنتیکی کرده است که نمونه آنها در طبیعت وجود ندارد.

این موجود زنده در حالت خواب زمستانی در بسته بندی های مخصوس در فروشگاه های این شرکت عرضه می شود.

حیوان خانگی ساخته شده در شرکت جن پتس مانند دیگر حیوانات دچار درد و رنج میشود اما به گونه ای ساخته شنده که هنگام درد سر و صدای زیادی نمی کند.

 

عمر این حیوان یک تا سه سال است و پس از خروج از بسته بندی و برخواستن از خواب زمستانی به سرعت با انسان و کودکان انس می گیرد.

 

این شرکت اعلام کرده است که به زودی فروش انبوه محصول خود را در قفسه فروشگاه های زنجیره ای و نمایندگی های خود آغاز میکند و اکنون در حال ثبت و اهدای حق نمایندگی فروش است.

این شرکت با استفاده از دستاوردهای مهندسی ژنتیک با اصلاح و دستکاری مولکول های DNA که حاوی اطلاعات زیستی جانداران است اقدام به تولید انبوه و فروش پستانداران زنده کرده است

بسته بندها دارای نشانگر ضربان قلب حیوان ، چراغهای که درجه تازگی حیوان را نشان میدهد و لوله ویژه تغذیه است.

 

شرکت سازنده این حیوانات اعلام کرده است که آنها مانند دیگر حیوانات ، دارای عضله ، استخوان و خون هسنند و اگر قسمتی از بدن آنها بریده شود ، خونریزی میکند و در صورت عدم مراقبت جان خواهد باخت.

 

DNA این حیوانات بر اساس فن آوری میکرو اینجکشن تخم تهیه شده است . این فن آوری در سال 1997 بوجود آمده است و در سال 2003 از آن برای تلفیق DNA انسان و خرگوش با موفقیت استفاده شد.

 

اقدام شرکت جن پتس دغدغه فیلسوفان و حامیان حقوق انسان و حیوانات را بار دیگر گوشزد میکند و بیم زندگی در جهانی مانند "جزیره دکتر مونرو" را به ذهن متبادر می کند .

 

در جزیره دکتر مونرو که یک داستان تخیلی مربوط به چند دهه پیش است ، حیواناتی زندگی میکنند که نیمی انسان و نیمی حیوان اند . به نظر می رسد با عرضه انبوه این حیوان خانگی ، که برخی خصوصیات عروسکها را نیز دارا هستند، نسلی از کودکان پرورش می یابند که تفکر متفاوتی در مورد حیات ، سرمنشا و ماهیت آن در ذهن خواهند داشت و به این ترتیب نگاه آنان به زندگی و فرهنگ زیستی آنان دگرگون خواهد شد.

 

یک موجود زنده که توسط DNA های ترکیبی از حیوان و انسان و علم مهندسی بیو ایجاد و ساخته شده.

میدونم که تعجب کردید و هزار تا سوال براتون ایجاد شده ، خوب تصمیم دارم به یک سری از سوالها که برای خودم هم اولش ایجاد شد و جوابش و با تحقیق گرفتم ، پاسخ بدم.

 

آیا جن پتس زنده است و نفس میکشه؟

بله جن پتس زنده است و نفس میکشد ، عضله و خون دارد ولی با القاء خواب زمستانی به این حالت در پلاستیک قرار گرفته است . در عین حال در همین حالت هم کاملا زنده است و از سوراخهایی که بر روی پلاستیک قرار دارد تنفس میکند

•آیا جن پتس چشم هایش را باز میکند؟

بله ! حدود بیست دقیقه بعد از اینکه بسته را باز کردید ، جن پتس کم کم بیدار میشود و زندگی خود را شروع میکند.

 

 

آیا جن پتس احساسات دارد و چه نوع موجودی است ؟

بله ، جن پتس با تغییراتی که در DNA آن ایجاد شده در هفت شخصیت یا کاراکتر وارد بازار خواهد شد ، و شما میتوانید بنا به علاقه تان ، جن پتس با هوش ، کم حرف ، شیطون ، مودب و یا اجتماعی را خریداری کنید.

•آیا جن پتس رشد میکند ؟ چند سال عمر میکند؟

جن پتس رشد کامل خود را در داخل بسته انجام میدهد و میزان عمرش بسته به نوع آن از یک تا سه سال متفاوت است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...