رفتن به مطلب

رونالدو، بیل و دی ماریا جزو ١٠ بازیکن بی تعصب اما ثروتمند جهان!


ارسال های توصیه شده

روزنامه آس اسپانیا نگاهی دارد به 10 بازیکن پردرآمد و ثروتمند جهان که از فوتبال حرفه‌ای، کسب درآمد حرفه‌ای را خوب یاد گرفته‌اند.

به گزارش ورزش 11، گویا دوره تعصب روی پیراهن و رنگ و نام و تاریخ یک تیم گذشته و اگر یک بازیکن مدام بر تعصب خود روی نام تیمش تاکید کند، معنی آن این است که بویی از حرفه‌ای بودن در دنیا فوتبال حرفه‌ای نبرده است.

 

13940516000008_PhotoL.jpg

 

 

 

آس اسپانیا با انتشار فهرستی از این بازیکنان ثروتمند که چندین باشگاه را در چند سال گذشته عوض کرده‌اند به این نکته اشاره دارد که این بازیکنان راه درآمدزایی و کسب ثروت را به خوبی یاد گرفته اما در عمل آنقدرها هم که برایشان هزینه می‎شود سودمند و مفید نبوده و نیستند.

 

 

gareth-bale-and-cristiano-ronaldo-45952.jpg

 

در صدر این جدول آنخل دی ماریا قرار دارد که تا کنون 4 بار تیمش را عوض کرده و معادل 179 میلیون یورو درآمد خالص داشته است. در رتبه دوم این فهرست نام زلاتان ایبراهیموویچ به چشم می‌خورد، بازیکنی که تا کنون 7 بار تیم عوض کرده و 169 میلیون یورو درآمد خالص و معاف از مالیات داشته است.

 

در رتبه سوم کسی که 4 بار تیم عوض کرده و 132 میلیون یورو درآمد داشته کسی نیست جز جیمز رودریگز و رتبه چهارم بت 8 بار تغییر تیم و 127 میلیون یورو درآمد به نیکلاس آنلکا می‌رسد.

 

کرسپو، ورون، فالکائو، رونالدو و گرت بیل دیگر بازیکنان این فهرست 10 تایی هستند که نامشان به عنوان بازیکنان «بی یا کم تعصب» در آس اسپانیا مطرح شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...