رفتن به مطلب

نمایشگری با وضوح تصویر فوق‌العاده عرضه شد


sun-shine

ارسال های توصیه شده

635747273159440232.jpg

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

یک شرکت چینی موفق به عرضه نمایشگر ۶ اینچی با وضوح تصویر «۴K» شده که انقلابی را در صفحه نمایش های اسمارت فون ها به دنبال خواهد داشت.

 

شرکت چینی «Everdisplay» که در تولید پنل های «AMOLED» فعالیت داشته و با نام Hehui Optoelectronics نیز شناخته می شود، موفق به ساخت اولین پنل «۴K «AMOLED با تراکم پیکسلی ۷۳۴ پیکسل در هر اینچ در دنیا شده است.

 

این پنل برای استفاده در تلویزیون های ۴k ساخته نشده بلکه یک پنل ۶ اینچی مورب است که در اسمارت فون و فبلت ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

تراکم پیکسلی این صفحه نمایش در مقایسه با بهترین اسمارت فون ها دارای تفاوت های چشمگیری است.

 

برای مثال، پنل نمایشی ۵.۱ اینچی گلکسی اس ۶ سامسونگ با رزولوشن QHD از تراکم پیکسلی ۵۷۷ پیکسل در هر اینچ برخوردار است.به گزارش مهر، رونمایی از این پنل در حالی است که اطلاعات بیشتری درباره زمان تولید و عرضه آن اعلام نشده است.

 

این کمپانی چینی خبری مبنی بر استفاده از این صفحه نمایش در اسمارت فون ها را اعلام نکرده و پیش بینی می شود، این صفحه نمایش با رزولوشن بالا را می توان در محصولات واقعیت مجازی شاهد بود زیرا داشتن چنین تراکم پیکسلی بالایی به کاربران هدست های واقعیت مجازی اجازه می دهد تا تجربه متفاوتی را داشته باشند.

اما این صفحه نمایش مدت زمان زیادی در صدر بازار فناوری نخواهد بود زیرا چندی پیش شارپ از محصول متفاوت خود با صفحه نمایش IGZO و رزولوشن ۴K رونمایی کرده بود که تراکم پیکسل آن در صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۸۰۶ پیکسل در هر اینچ بود.

لینک به دیدگاه
  • 4 هفته بعد...
یرا چندی پیش شارپ از محصول متفاوت خود با صفحه نمایش IGZO و رزولوشن ۴K رونمایی کرده بود که تراکم پیکسل آن در صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۸۰۶ پیکسل در هر اینچ

 

:icon_pf (34):

 

ولی من ب ی چیزی رسیدم.

شخصا چون برام وضوح و کیفیت تصویر خیلییییییی مهمه.

یافته ام ک در حد اسمارت فون ها اچ دی بسه و کفایت می کنه . بقیه اش دیگه حقه های بازاری، فروشنده ها و رقابت بین خودشون در توانایی تولیده !

برای لپ تاپ هم فول اچ دی بسه،

اولترا اچ دی ب نظرم تو اینچ های بالا 42 خودش رو نشون بده.

 

گفتم شاید ب درد کسی بخوره این تجربه

:w16:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...