رفتن به مطلب

نرم افزار tapatalk برای کار با انجمن با استفاده از گوشی


ارسال های توصیه شده

سلام

دوستانی که از گوشی های موبایل اندروید و آیفون و ویندوز فون استفاده میکنن, نرم افزار tapatalk یه نرم افزار مخصوص سایت ها و انجمن ها هستش که بازدید از انجمن ها با این نرم افزار خیلی راحت تر هستش. سرعت بالا، مصرف کم پهنای باند و دسترسی راحت به آخرین مطالب از امکانات خوب این نرم افزار هستش و دوستانی که بخوان می تونن این نرم افزار رو از سایت کافه بازار و لینک زیر دانلود کنن:

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

و اما تو این تاپیک میخوایم آموزش بدیم که چطور با این نرم افزار کار کنیم

 

در ابتدا لازمه که انجمن رو از لیستی که داره سرچ کنید. برای اینکار روی علامت دوربین پایین صفحه کلیک کنید، تو صفحه ای که میاد، بالای صفحه روی علامت سرچ کلیک کنید و کلمه نواندیشان رو وارد کنید.

94hct9jlwgfg0i9gws2.png

 

 

با سرچ کلمه نواندیشان، اسم انجمن نواندیشان رو به همراه لوگوی اون تو لیستی که میاره می بینید و فقط کافیه روش کلیک کنید تا وارد انجمن بشید:

q40umlha6ynt423z95vf.png

 

یکبار که از این طریق وارد انجمن بشید، از دفعات بعدی تو همون صفحه اصلی پروفایلتون تو نرم افزار تاپ تالک، اسم و لوگوی انجمن رو بهتون نشون میده. همونطور که تو تصویر زیر نشون داده شده:

 

jx44yc0kjsrdan3xk9x1.png

 

با ورود به انجمن، می تونید آخرین پست های ارسالی تو انجمن رو ببینید و همینطور تعداد پاسخ و بازدیدهای هر پست رو هم نشون میده و اینکه می تونید هر کدوم از موضوعاتی که خواستین رو به لیست علاقه مندی های خودتون اضافه کنید. وارد هرکدوم از موضوعاتی که می خواین بشین و پستها رو دنبال کنید. همینطور تو قسمت subforum بخش بندی های انجمن به صورت مرحله به مرحله نشون داده میشه که می تونید وارد بخش مورد نظر خودتون بشید و آخرین موضوعات اون بخش رو ببینید و واردش بشین. اگرم با یوزر خودتون وارد شده باشین،می تونین موضوع جدید باز کنید یا تو موضوعاتی که هست پست ارسال کنید.

 

q7qy2oc8b7kboegcrts6.png

 

با کلیک بر روی منوی ورود که در گوشه سمت چپ بالا هست، صفحه زیر باز میشه:

 

44n4bhh93z9xxjr2uaju.png

 

که تو این صفحه می تونید با لینکی که نشون داده شده ثبت نام کنید یا وارد انجمن بشید:

 

j2mvbpcifbm5490juz06.png

 

اگه قبلاً وارد شده باشین، اسم کاربریتون میاد و با کلیک روی Log In as ...... می تونید وارد انجمن بشید.

 

nxkp0ql5folcdf3hhds.png

 

وقتی با یوزر خودتون وارد بشید، می تونین پست و تاپیک ارسال کنید با کلیک روی دکمه مداد که پایین صفحه هستش. همینطور بخش هایی مثل پست های خونده نشده، پست های مشترک شده و پستهایی که توش مشارکت داشتین و پست دادین رو نشون میده و آخرین پست های هر قسمت رو نشون میده. با کلیک روی منوی برنامه که نشون داده شده تو گوشه بالا سمت چپ می تونید وارد بخش هایی مثل پیغام های خصوصی، کاربران آنلاین و مدیریت موضوعات و پست ها، و همینطور دکمه خروج از انجمن بشین.

 

xkyy4ou4bpr8uxex17mu.png

 

با کلیک روی منوی سمت راست بالا هم امکاناتی مثل کپی لینک، مدیریت پست و نوشته، به اشتراک گذاری و پاسخ و ... رو دسترسی داشته باشین.

 

g57msdw7t14a62xdrbjw.png

 

و اما با کلیک روی هر موضوع می تونید وارد نوشته ها و پست های اون موضوع بشین، از هر پستی که بخواین می تونین تشکر کنید یا ازش نقل قول بگیرین و همینطور تو اون موضوع، یه پاسخ ارسال کنید.

اگه پیغام خصوصی جدیدی هم دریافت کرده باشین، تو گوشیتون گوشه سمت راست بالا، علامت هشدارش واستون میاد. همینطور اگه تو موضوعات اضافه شده به لیست علاقه مندی های شما پستی ارسال بشه.

 

ubm3kbi3c14uok40322c.png

 

امیدوارم آموزش مفید و کاملی بوده باشه. دوستانی که با گوشی از انجمن بازدید می کنن، پیشنهاد میکنم حتماً از این نرم افزار استفاده کنن که خیلی راحت تر هست و سرعت بالاتری هم داره و ترافیک کمی رو هم مصرف میکنه :w16:

لینک به دیدگاه
  • 4 هفته بعد...

یه قابلیت جدید به نسخه جدید این نرم افزار اضافه شده که خیلی جالبه و با کامپیوتر تو خود انجمن همچین قابلیتی نیست :ws3:

قبلاً می تونستید هرکدوم از تاپیکا یا تالارایی رو که بخواین به لیست علاقه مندی های خودتون اضافه کنید و مطالب جدیدش رو دنبال کنید و از این طریق دسترسی سریع بهشون داشته باشید یا به عبارتی اون تاپیک یا تالار رو فالو کنید.

الان تو نسخه جدید فالو کردن کاربرا هم اضافه شده. شما میتونید نوشته های یه کاربر خاص رو فالو کنید. یعنی از نوشته های جدید اون شخص مطلع میشین و دسترسی سریع بهشون می تونید داشته باشید. واسه اینکار روی اسم اون شخص کلیک کنید تا وارد پروفایلش بشید. بعد دکمه Follow رو بزنید. :a030:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...