رفتن به مطلب

nilshid

کاربر انجمن
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

2 Neutral

درباره nilshid

  • درجه
    عضو جدید
  • تاریخ تولد تعیین نشده

اطلاعات شخصی

  • نام واقعی
    ghazaleh

اطلاعات شغلی و تحصیلی

  • رشته تحصیلی
    مهندسی It
  • مقطع تحصیلی
    لیسانس

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل ، دکوراسیون داخلی چیست؟ پیش از ان که با انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل آشنا شوید، ابتدا باید بدانید دکوراسیون داخلی چیست؟ براساس معنی آورده شده در لغت نامه آکسفورد، دکوراسیون داخلی یعنی “هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه” بنابراین، زمانی که ما خانه خود را تزئین و یا درباره بهترین چیدمان وسایل خانه خود فکر می کنیم، نقش یک دکوراتور داخلی را ایفا می کنیم. دکوراسیون داخلی هم مثل سایر هنرها، دارای سبک و ریزه‌ کاری‌ های متفاوتی است که براساس سلیقه ها و نیازهای دوران، دستخوش تغییر می ‌شوند. انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل که در این بخش می خوانید: سبک مدرن سبک مینیمال سبک امروزی سبک اسکاندیناوی سبک سنتی غربی سبک سنتی خاورمیانه سبک فرانسوی سبک دکوراسیون بوهمیان سبک صنعتی سبک ترنزیشنال سبک سنتی شرق دور سبک روستیک سبک هالیودی سبک ساحلی سبک ایران باستان اولین قدم برای شروع طراحی داخلی، داشتن آگاهی درباره سبک ‌های مختلف دکوراسیون می باشد. زیرا سبک های مختلف تفاوت های بسیاری دارند و هر فرد، با توجه به سلیقه خود یکی از آن ‌ها را برای دکوراسیون منزل انتخاب نماید. در ادامه با سبک های مختلف دکوراسیون داخلی و شباهت ‌ها و تفاوت ‌های آنها آشنا می شوید. سبک مدرن مدرن، یک واژه گسترده است که در زمینه دکوراسیون معمولا به خانه ای که با خطوط صاف و منظم و پالت رنگی ساده طراحی شده است گفته می ‌شود. در دکوراسیون مدرن حس سادگی در همه اِلِمان ‌های منزل مشاهده می ‌شود. از ویژگی های این سبک می توان به صاف، صیقلی، براق و شفاف اشاره نمود. سبک مینیمال این سبک، یکی از سبک ‌های پرطرفدار در بین انواع سبک ها می باشد. این نوع سبک تقریبا مانند سبک مدرن ولی از آن ساده ‌تر است. در سبک مینیمالیست پالت‌های رنگی استفاده شده معمولا خنثی بوده و هیچ یک از لوازم موجود نیز بیش از حد زرق و برق‌ دار نیستند. سبک امروزی سبک های مدرن و امروزی متفاوت از هم هستند که اکثرا جای هم استفاده می‌ شوند. اما این دو تفاوت هایی نیز دارند. تفاوت اصلی آن ها در این است که سبک مدرن تفسیری از طراحی شکل گرفته در قرن بیستم است. از طرفی سبک امروزی انعطاف ‌پذیری بالایی دارد و همچنین در طراحی دکوراسیون امروزی راحتی و خودمانی بودن فضا بسیار اهمیت دارد سبک اسکاندیناوی این سبک، تجلی سادگی سبک زندگی ساده مردم شمال اروپا است. پالت های تمام رنگی سفید و ترکیب عناصری مانند چوب، پلاستیک ‌های روشن و استیل و نورپردازی طبیعی از جمله ویژگی های این سبک به شمار می آید. سبک سنتی غربی در این سبک، شما المان ‌های کلاسیک همراه با سرویس مبل مجلل و تعداد زیاد لوازم تزئینی را شاهد خواهید بود. از جمله ویژگی ‌های سبک سنتی می‌توان به استفاده از چوب‌ های تیره، پالت ‌های رنگی پررنگ و مبلمان با پارچه‌ های بافتنی یا مخمل مانند اشاره نمود. سبک سنتی خاورمیانه در میان انواع سبک های دکوراسیون، این سبک یکی از منحصر بفرد ترین دکوراسیون‌ به حساب می آید و فرش ایرانی در آن حرف اول را می ‌زند. پشتی یا تخت با بالشتک‌ های طرح سنتی در این دکوراسیون مهم هستند. سبک فرانسوی رنگ ‌های گرم و ملایم مانند طیف‌های قرمز، زرد و طلایی یا استفاده از مصالحی مانند سنگ و آجر از ویژگی ‌های این سبک هستند. در میان انواع سبک های دکوراسیون داخلی این سبک معمولا از ظروف تزئینی چینی و روتختی‌ های نسبتا سنگین و ضخیم استفاده می ‌شود. سبک دکوراسیون بوهمیان ان سبک نیز یکی از محبوب ‌ترین سبک های دکوراسیون داخلی می باشد. در این سبک پایبندی به قوانین وجود نداشته و هرگونه که دوست دارید دکوراسیون منزل خود را طراحی می‌ کنید. بوهمیان با نام سبک کولی ‌وار نیز شناخته می‌شود. این سبک دقیقا بازتابی از سلیقه شماست که می‌ تواند پر از طرح و رنگ ‌های متنوع باشد. سبک صنعتی سبک صنعتی همان طور که از نامش پیداست، الهام گرفته از سبک‌ های دوره انقلاب صنعتی اروپا است. در بسیاری از دکوراسیون ‌های طراحی شده با این سبک، شاهد عناصری هستیم که حس ناتمام بودن طرح را به ما القا می‌ کنند. مبلمان چرم در آن دوره طرفداران زیادی در بین اشراف داشت و به همین دلیل، به یکی از عناصر جدایی ‌ناپذیر دکوراسیون صنعتی تبدیل شده است. سبک ترنزیشنال سبک انتقالی، یکی از محبوب ترین سبک ‌ها در بین تمامی سبک های دکوراسیون داخلی به حساب می ‌آید؛ زیرا این سبک، پلی بین طراحی دکوراسیون سنتی و مدرن است. سبکی که به نوعی تعادلی بین سبک سنتی و مدرن ایجاد می کند. در سبک دکوراسیون انتقالی از پالت رنگی نسبتا خنثی برای ایجاد حس آرامش استفاده می ‌شود. سبک سنتی شرق دور شرق دور، یعنی کشور هایی مانند چین و ژاپن. دکوراسیون این کشورها بسیار ساده طراحی شده و این سادگی نمایانگر سبک زندگی فروتنانه و به دور از تجملات مردمان این کشورهاست. این سبک دکوراسیون، به خاطر استفاده از لوازم و عناصر گوشه‌ دار، بسیار نزدیک به سبک دکوراسیون مدرن است. سبک روستیک سبک دکور روستیک یا همان روستایی، معمولا با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، و ایجاد سبکی شبیه به سبک زندگی آرام روستایی، شناخته می‌شود. طراحی داخلی با سبک روستیک، فضایی صادقانه و بی‌تکلف را بوجود آورده و پلی به گذشته ساده ما به حساب می‌ آید. واژه روستیک به معنای رنگ و رو رفته می باشد. به همین علت لوازمی که در این دکوراسیون استفاده شده ‌اند، فلز‌های زنگ زده و چوب‌ های پوسیده هستند. سبک هالیودی سبک هالیودی یکی از انواع سبک های دکوراسیون داخلی است که در طراحی آن تمایل بسیاری به لوکس بودن وجود دارد. از ویژگی‌ های این سبک می ‌توان به استفاده از مبلمان با شکوه مخملی و عتیقه ‌جات قیمتی اشاره کرد. سبک ساحلی این سبک، از مناطق ساحلی آمریکا برگرفته شده است. از ویژگی‌ های آن می‌ توان به استفاده از پالت‌ های رنگی خنثی ترکیب شده با آبی و سبز، مبلمان بژ یا سفید، اتاق‌ هایی پر از وسایل چوبی، الگوهای آبی و سفید برای بالش ‌ها اشاره نمود. سبک ایران باستان، آخرین مونه از انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل در میان انواع سبک های دکوراسیون داخلی این سبک دکوراسیون نگاهی به دوران هخامنشی و بعد از آن دارد. استفاده از سنگ مرمر برای دیوارها، حکاکی‌ های هخامنشی، استفاده از تندیس‌ های هخامنشی و باستانی از ویژگی ‌های بارز این نوع سبک دکورسیون است. منبع: انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل
  2. فشرده سازی تصاویر در وردپرس با ShortPixel Image Optimizer فشرده سازی تصاویر در وردپرس با افزونه ShortPixel Image Optimize، بهترین افزونه فشرده سازی. همه می دانند سرعت سایت برای بهبود سئو بسیار مهم است. می­‌دانیم که سرعت سایت برای موفقیت در بهبود سئوی سایت، بسیار مهم است. یکی از عواملی که بیشترین تأثیر را در سرعت سایت دارد، عکس­‌ های موجود در سایت است. تصاویر حدودا ۷۰درصد فضای سایت را شامل می شوند. در نتیجه، باید راهی پیدا کرد که تاثیر تصاویر سنگین بر سرعت سایت را کاهش داد. راه های زیادی برای این کار وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از افزونهShortPixel Image Optimizer است. چه زمانی به فشرده سازی تصاویر در وردپرس نیاز داریم؟ تصاویر نسبت به متن فضای بیشتری را اشغال می ‌کنند، یعنی می توانند سایت را کند کنند. زیرا بارگذاری آن ها بیشتر طول می کشد. اما این فراموش نشود که تصاویر، محتوای شما را جذاب ­‌تر می ­‌کنند. در اولین قدم برای بهبو سرعت سایت، باید عکس ها بهینه شوند. برنامه هایی مانند Photoshop کمک بسیاری در ویرایش عکس قبل از بارگذاری می کنند. اما ممکن است همه کار با این دست برنامه ها را بلد نباشند. خوشبختانه، چندین افزونه فشرده سازی برای تصویر وجود دارد که می ­‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند. یکی از آن ها افزونه ShortPixel Image Optimizer می باشد. ShortPixel Image Optimizer چیست؟ ShortPixel یکی از افزونه های وردپرس است که برای کمک به بهینه کردن تصاویر ایجاد شده است. این افزونه این امکان را فراهم می کند تا تصاویر را بهینه کنیم تا سررعت بارگذاری سایتمان را افزایش دهیم. به کمک این افزونه می توانیم اندازه تصاویر را تا جای امکان کوچک کنیم در عین حال آسیبی به کیفیت عکس وارد نشود. با بهینه کردن تصاویر و یا فایل های PDF در سایت خود، رتبه سئوی سایت، تعداد بازدیدکنندگان و در نهایت فروش خود را افزایش دهید. ShortPixelاز حداقل منابع برای فشرده سازی استفاده می ­‌کند. همچنین می‌­تواند هر نوع تصویری که در سایت شما وجود دارد را ویرایش کند. ویژگی های فشرده سازی تصاویر در وردپرس با افزونه ShortPixel Image Optimize این افزونه دارای ویژگی های مرتبط با بهینه کردن تصاویر است. تقریبا ویژگی های بسیاری دارد و در هر به روز رسانی ویژگی های جدیدی نیز به آن فازوده می شود. بهینه سازی خودکار تصاویر این افزونه به شما کمک می­‌کند به طور خودکار تصاویر خود را بهینه کنید. این می­‌تواند باعث صرفه جویی در وقت شما شود و به راحتی می توانید به جای تمرکز بر تصاویر، زمان بیشتری برای تمرکز روی محتوای خود صرف کنید. مراقبت از فرمت ­‌های مختلف تصویر نکته مثبت افزونه ShortPixel این است که از فرمت­‌ های تصاویر مراقبت می کند، محدودیتی در اندازه فایل ها ندارد و می تواند هر نوع عکسی را با هر فرمتی ویرایش کند (برای مثال PNG, GIF و…). ثابت ماندن کیفیت تصاویر مشکل اساسی برخی از افزونه ها این است که کیفیت تصاویر بعد از فشرده سازی کاهش می یابد. اما خوشبختانه این افزونه یک کمپرسور تصویری فوق العاده است که تمام تصاویر را با کیفیت بهینه می­‌کند. بسیار کارآمد است زیرا می­‌ تواند بدون ذره ای آسیب اندازه تصاویر را کاهش دهد. سرعت بهتر افزونه های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند اما اکثر کند هستند،ShortPixel برخلاف تمامی ان ها خیلی سریع عمل می کند و در عرض مدت زمانی کوتاه عکس ها را فشرده سازی می کند. نکات پایانی در رابطه با فشرده سازی تصاویر در وردپرس فشرده سازی تصاویر در وردپرس، گزینه ساده ای نیست که بتوان از کنارش راحت عبور کرد؛ این مورد تاثیر مستقیم بر سرعت بارگذری سایت شما دارد و همچنین از فضای ذخیره سازی کمتری نیز استفاده می کنید. بلکه جنبه مهم آن، بارگذاری سریع‌­تر سایت است. علاوه بر این، هنگامی که تصاویر را فشرده می­‌کنید، پهنای باند میزبان خود را نیز ذخیره می­‌کنید که برای هر کسی که از فضای کم میزبانی وب خود رنج می­‌برند، بسیار عالی است. منبع: فشرده سازی تصاویر در وردپرس
  3. تولید محتوای ارزشمند برای افزایش فروش پس از آپدیت الگوریتم های رتبه بندی گوگل توجه به کیفیت محتوای سایت ها افزایش یافت. تولید محتوای ارزشمند برای افزایش فروش و همچنین بازاریابی محتوایی راهی برای افزایش ترافیک و فروش سایت شد. نکته اصلی در روش بازاریابی محتوایی، داشتن استراتژی و تولید محتوایی است. این کار برای مخاطبان هدف کسب و کار جذاب بوده و در نهایت منجر به افزایش فروش شود. در واقع باید با تولید محتوا مشتریان را به خریدار نهایی تبدیل کرد. حتما باید به خاطر داشته باشید که تمام مخاطبان شما در یک سطح قرار ندارند و باید به مرور آن ها را به خریدار نهایی تبدیل کنید. برای این کار می بایست محتوایی با فرمت های مختلف تولید کنید که برای هر طیف جذاب باشد. در ادامه ۵ نوع محتوا که باعث افزایش فروش محصولات و خدمات شما می شود را معرفی می کنیم. کتاب الکترونیکی دوره های آموزشی نسخه دموی محصولات خبرنامه ایمیلی و دوره های ایمیلی قالب های آماده برای تولید محتوای ارزشمند برای افزایش فروش کتاب الکترونیکی بسیار مفید است کتاب الکترونیکی جز محبوب ترین نوع محتوا است. تفاوت یک کتاب الکترونیکی با یک مقاله در عمق و کامل بودن آن است. یک کتاب الکترونیکی کوتاه معمولا می تواند اطلاعات مفیدی را به خریدار در مورد محصولات و خدمات یک کسب و کار ارائه دهد و آن ها را به خرید از شما ترغیب کند. در واقع شما با دادن اطلاعات و جلب اعتماد مشتریان معمولا در مراحل ابتدایی، فرآیند خرید را سریع تر و آسان تر می کنید. دوره های آموزشی برگزاری دوره آموزشی نیز یکی از راه های تولید محتوای ارزشمند برای افزایش فروش می باشد. طراحی و برگذاری یک دوره آموزشی به طور معمول هزینه زیادی ندارد، اما می تواند اعتماد مشتریان شما را به شدت افزایش دهد. این دوره های آموزشی می تواند به اشکال گوناگون برگزار شود، از یک دوره آموزشی ایمیلی گرفته تا یک دوره صوتی یا ویدیویی که به نکات مهمی برای استفاده از محصولات و خدمات شما اشاره می کند. نسخه دمو محصولات روشی که در فروش محصولات سنتی استفاده می شد، با کمی تغییر قابلیت استفاده در محصولات و خدمات جدید را نیز دارد. اگر محصولات شما به گونه ای است که امکان استفاده آزمایشی آن برای مشتریان به طور رایگان وجود دارد، حتما این کار را انجام دهید. این روش نیاز به کمی خلاقیت دارد، برای مثال شما می توانید کاتالوگ محصولات خود را به رایگان برای مشتریانتان ارسال کرده و یا فایل آن را برایشان ایمیل کنید. خبرنامه ایمیلی و دوره های ایمیلی شما می توانید از ایمیل و ایمیل مارکتینگ برای تولید محتوای ارزشمند برای افزایش فروش استفاده کنید. ایمیل مارکتینگ یا ارسال ایمیل به مخاطبان و بینندگان سایت از بهترین و کارآمدترین روش*های بازاریابی اینترنتی است. در خبرنامه ایمیلی که معمولا به صورت هر هفته یا هر ماه ارسال می شود، هدف حفظ رابطه با مخاطبان سایت و برگرداندن دوباره آن ها به سایت و نهایتا تشویق آن ها به خرید است. به طور کلی موفقیت یک سایت در فروش، با تعداد اعضای خبرنامه آن ارتباط مستقیمی دارد. قالب های آماده، یکی از نکات برجسته تولید محتوای ارزشمند برای افزایش فروش یکی از جذاب ترین نوع محتوا برای دانلود، تمپلیت یا قالب آماده است. این تمپلیت می تواند: یک قالب پرزنتیشن. پاوروینت، قالب آماده نامه اداری، قالب آماده پروپوزال و یا چیزی از این قبیل باشد. شما می توانید برای دانلود این فایل ها ایمیل بازدیدکنندگان سایت را دریافت کنید تا در آینده برای ارسال خبرنامه و ایمیل مارکتینگ از آن استفاده نمایید. منبع: تولید محتوای ارزشمند برای افزایش فروش
  4. nilshid

    موفقیت آژانس مسافرتی

    موفقیت آژانس مسافرتی برای موفقیت در کارتان، موفقیت آژانس مسافرتی را از دست ندهید. اوایل قرن بیستم، یک کارآفرین بریتانیایی شروع به ارائه تور به مقاصد ساحلی برای طبقه متوسط نمود. رفته رفته، ارتقای آسایش و کاهش قیمت سفرهای ریلی و افزایش هتل ها، تقاضای سفرها را چند برابر نمود. اختراع اتومبیل و هواپیما نیز انفجاری در این زمینه بود و بستری برای سفرهای انفرادی فراهم کرد. امروزه سفر بخش جدایی ناپذیر زندگی انسان است. اگر شما هم از آن دست افراد مشتاق برای راه اندازی آژانس مسافرتی هستید پیشنهاد من این است که این مقاله را از دست ندهید. تخصص، اولین نکته از سری نکات کلیدی موفقیت آژانس مسافرتی تخصص در نکات کلیدی موفقیت آژانس مسافرتی حرف اول را می زند. تعداد محدودی مقصد را انتخاب کنید و در آن زمینه ها تخصص پیدا کنید. امروزه مشتریان از طریق اینترنت، به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا می کنند و فقط در صورتی که اطلاعات تخصصی نیاز داشته باشند از آژانس های مسافرتی کمک می گیرند. گردشگران خود را به دو گروه تقسیم گنید: افرادی که پول بیشتری نسبت به اوقات فراغت دارند و افرادی که اوقات فراغت بیشتری نسبت به پول دارند.هدف شما باید روی جذب گروه اول باشد. موفقیت آژانس مسافرتی ** بدون گرفتن کمیسیون کار کنید به دنبال گرفتن نرخ های خالص به جای نرخ های کمیسیون دار باشید، این کار به شما انعطاف پذیری بهتری می دهد. زمان مناسب برای گفتن نرخ ها و قیمت ها و شیوه کار و…. زمان مشخصی ندارد و شما فقط باید بر اساس انواع مختلف مشتری انتخاب کنید. بازار پیوسته در حال تغییر است. آیا برای تمامی خدماتی که پیشنهاد می دهید، نرخ های رقابتی ارایه می دهید؟ داشتن صفحات اجتماعی بسیار موثر عمل می کند در رسانه ها گزارشی از کارتان ارائه دهید. از مشتریان خود بخواهید در LinkedIn نظرشان را بگویند. با مطالبی که گردشگران حرفه ای درباره شما می نویسند، شهرت بدست آورید. در این کسب و کار، صفحات وب بی نهایت مفید است. برای مشتریان خود باشگاه مشتریان راه اندازی کنید و درخواست کنید در مورد خدمات شما مطلب بنویسند. این کار یکی از مهم ترین نکات کلیدی موفقیت آژانس مسافرتی می باشد. در مورد سفرهای آژانس خود اطلاعات و نکاتی را ارائه دهید. شبکه های اجتماعی مکان مناسبی برای فروش نیست، بلکه برای جذب طرفداران و اطلاع رسانی مورد استفاده قرار می گیرند. عده زیادی از مشتریان ارتباط ایمیلی را ترجیح می دهند. نامه نگاری خوب، یک مهارت فروش است که موجب افزایش اعتماد و ارتباط نزدیک تر می گردد. در کلاس هایی که در این زمینه برگزار می شود شرکت کنید و مهارت های مذاکره در فروش خود را ارتقاء دهید. پاسخگو و در دسترس باشید. حتی زمانی که شما در محل کار خود نیستید، از یک تلفن گویا برای پاسخگویی و معرفی استفاده کنید. (معرفی شرکت، سایت و رسانه های اجتماعی). اگر نمی توانید به امور بازاریابی رسیدگی کنید، از یک شرکت بازاریابی کمک بخواهید. امور بازاریابی شرکت خود را به آن ها واگذار کنید. تمام تمرکز خود را روی فروش و ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود کنید. در اولین برخورد با مشتری قوی ظاهر شوید. مهم ترین بخش کار شما، اولین تماستان با مشتری جدید است. چه تلفنی ، چه ایمیلی و یا هر راه ارتباطی دیگری. تحت تاثیر قرار دادن مشتری، نقش مهمی در موفقیت شما ایفا می کند. صنعت گردشگری پیوسته در معرض تغییر قرار دارد. از نمونه های موفق الگوبرداری کنید. روش های جدید را فرا بگیرید. هیچ وقت فریب گستردگی فعالیت خود را نخورید. منبع: موفقیت آژانس مسافرتی
×
×
  • جدید...