رفتن به مطلب

k1popcorn

عضو جدید
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

33 Excellent

درباره k1popcorn

  • درجه
    کاربر تازه وارد
  • تاریخ تولد تعیین نشده

اطلاعات شغلی و تحصیلی

  • رشته تحصیلی
    مهندسی مکانیک
  • مقطع تحصیلی
    فوق لیسانس
  1. دوستان عدرخواهی می کنم به خاطر تاخیر به وجود آمده به زودی فایل ها رو برای همه ارسال می کنم. درگیر کارهای پروژه ام بودم که نتونستم در خدمتتون باشم
  2. سلام. در ابتدا عذرخواهی کنم به خاطر غیبتم در این مدت. متاسفانه کارهای پروژه ام به طور وحشتناکی زیاد شد و نتونستم در خدمتتون باشم. موضوعی که الان میذارم براتون موضوع کار خودم هستش و من دارم روی این زمینه تحقیق می کنم. این مقاله رو در ویکیپدیا هم قرار دادم. سوالی بود در خدمتتون هستم http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AA_%D8%B4%D8%A7%DA%A9%D9%84%DB%8C_%D9%88_%DA%A9%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%B3%D8%B1 نظریه محدودیت شاکلی کوییسر در فیزیک نظریه محدودیت شاکلی-کوییسر یا محدودیت تعادلی جزیی به ماکزیمم راندمان تئوریکال یک سلول خورشیدی که از اتصال P-n استفاده میکند
  3. دوستان در این تاپیک به نقد و بررسی سلول های خورشیدی بپردازیم و اطلاعاتی رو که داریم رو در اختیار هم قرار بدیم. امیدوارم که موضوع نامرتبط نباشه با این انجمن.
  4. دوستان با توجه به معذوریت هایی که دارم هر کس که جزوه هیدروژن شرکت دایملر رو می خواد با پیغام خصوصی به من اطلاع بده تا براش ایمیل کنم.
  5. من خودم روی سلول های خورشیدی کار می کنم ولی 6 دوره مختلف راجع به پیل های سوختی و باتری داخل دانشگاه و شرکت های ZSW و Daimler گذروندم. یه سری اطلاعات هست که دوست دارم به بقیه فارسی زبانان هم برسونم. راستش دیدم خیلی رو پیل های سوختی انگار کار نشده تو ایران. به نظرم موضوع خوبیه و جای کار زیاد داره. به زودی یه سری جزوه اینجا میذارم واسه دانلود ولی باید اول یه سری کارها بکنم واسه اینکه یه مقدار اینجا قانون کپی رایت سخت گیره باید مراقب باشم
  6. سلام دوست عزیز. راستش من این اطلاعاتی رو که می خواید رو به صورت نقشه راه که گفتید داخل کامپیوتر ندارم ولی به صورت کاغذی دارم که به زودی اسکن می کنم در اختیارتون میذارم. شرکت بنز و شرکت دایملر که به صورت تخصصی روی ماشین های پیل سوختی (FC Vehicle) کار می کنه قصد داره تا سال 2020 این ماشین ها رو به صورت انبوه و با قیمت قابل رقابت با ماشین های بنزینی تولید کنه و طی 5 سال تعداد پمپ های هیدروژنی رو به 3000 پمپ برسونه. من مستر هستم و قبلا تو ایران مکانیک سیالات می خوندم
  7. البته چندین نوع پیل سوختی وجود داره که پیل سوختی هیدروژنی بهترین نوع پیل سوختی برای مصارف حمل و نقلی است به دلیل اینکه قابلیت کار در دماهای -40 تا 50 درجه سانتیگراد رو داره و از لحاظ وزنی مناسب این کاره. مدل های دیگه پیل سوختی:پیل سوختی متانولی، sofc، mcfc, afc دوستان من دانشجوی رشته انرژی در آلمان هستم که تمرکز رشته من روی پیل های سوختی و باطری و سلول های خورشیدی است. خود من کار اصلیم سلول های خورشیدی است ولی در زمینه پیل های سوختی اطلاعات خوبی دارم که اگه کسی خواست می تونم در اختیارش قرار بدم
×
×
  • اضافه کردن...