کیفیت های طراحی شهری و ادراک منظر خیابانی (مطالعه منظر خیابان شهری)

پرداخت امن توسط کارت‌های عضو شتاب
باشگاه مشتریان کسب امتیاز با هر خرید
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
پاورپوینت ادراک منظر خیابانی در 32 اسلاید به بررسی کامل نحوه مطالعه منظر خیابانی و مولفه‌های کالبدی، عملکردی و زمینه‌ای منظر خیابانی می‌پردازد.

پاورپوینت ادراک منظر خیابانی در 32 اسلاید به بررسی کامل نحوه مطالعه منظر خیابانی و مولفه‌های کالبدی، عملکردی و زمینه‌ای منظر خیابانی می‌پردازد. منظر خیابان شهری یکی از اصلی‌­ترین عوامل شکل­‌گیری تصویر ذهنی از شهر در ذهن شهروندان و سایر استفاده‌­کنندگان از آن می­‌باشد.

طراحی مناظر خیابانی رشته‌­ای است که تاکنون مورد غفلت قرار گرفته و خلائی است که امروزه بسیاری از معماران منظر در پی پر کردن آن هستند. تمایل به ارتقا بعد زیبایی­‌شناسی شهرسازی در تئوری‌­های هرمن مارتنز و کامیلو زیته ریشه دارد که به قرن­‌ها پیش برمی­‌گردد. امروزه هنگام تحلیل و ارزیابی کاراکتر فضاهای شهری از واژه‌­هایی مانند تقارن، سازگاری، اهمیت تاریخی و حس مکان یا هویت استفاده می­‌شود. با این وجود این توصیفات اغلب جنبه ذهنی و درونی دارند و کمتر به جنبه عینی و بیرونی آن­ها توجه شده است. در ضوابط طراحی شهری بیش از 98 درصد کنترل­‌ها به ویژگی‌­های بصری ساختمان­‌ها مربوط می‌­باشد.

فهرست مطالب پاورپوینت ادراک منظر خیابانی :

  • مقدمه
  • نحوه مطالعه منظر خیابانی
  • مولفه‌های کالبدی منظر پیاده‌رو
  • سطح جداره‌های فعال طبقه همکف
  • مولفه‌های عملکردی منظر خیابانی
  • مولفه‌های زمینه‌ای منظر خیابانی

پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت ادراک منظر خیابانی در بخش حساب کاربری در اختیارتان گذاشته می شود. در صورت بروز مشکل در دانلود پاورپوینت بعد از خرید، با مدیریت فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلب

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.