چند روز بعد از میکروبلیدینگ میتوان صورت را شست؟

بازدید: 221 بازدید
شستشوی صورت بعد از میکروبلیدینگ

چند روز بعد از میکروبلیدینگ میتوان صورت را شست؟ طبق گفته متخصصان این حوزه از زیبایی بهتر است تا 3 روز به هیچ عنوان ناحیه ابرو با آب تماس پیدا نکند. همینطور لازم است تا 10 روز باز هم احتیاط زیادی به خرج دهید. سوالی چون میکرو بلیدینگ ابرو چیست به طور متعدد از سوی بانوان شنیده می شود. اگر بخواهیم به طور مختصر بیان کنیم نوعی تکنیک آرایش دائم است که برای کسب یک نتیجه دلنشین باید مراقبت های بعد از بلیدینگ را رعایت کرد. میکروبلیدینگ از متدهای پرطرفدار اصلاح فرم ابرو می باشد و برای کسب یک نتیجه فوق العاده با ماندگاری بالا نباید نسبت به مراحل تغییر فرم ابرو ترمیم ابرو بعد از میکروبلیدینگ مریم حمزه ای با بیشترین ماندگاری سهل انگاری کنید. مراحل ترمیم مهم ترین بخش تثبیت رنگ بلید ابرو به روش فیبروز هستند و هرگونه کوتاهی می تواند نتیجه نهایی را تحت تاثیر قرار دهد. میکرو بلیدینگ ابرو چقدر ماندگاری دارد؟ این روش می تواند تا دو سال ماندگاری داشته باشد. مراحل ریزش رنگ میکروبلیدینگ نیز بخشی از فرایند میکرو هستند و باید تا تمام شدن آن ها صبوری به خرج داد. مرکز تخصصی مریم حمزه ای از شناخته شده ترین مراکز تخصصی در زمینه میکرو بلیدینگ ابرو می باشد. برای مطلع شدن از همه چیز درباره میکروبلیدینگ ابرو دخترانه می توانید با مشاوران حرفه ای یا مسترهای مجرب مراکز مریم حمزه ای ارتباط برقرار کنید.

چند روز بعد از میکروبلیدینگ میتوان صورت را شست

بهترین مرکز میکروی ابرو در تهران

برای پیدا کردن بهترین مرکز میکروی ابرو در تهران، به عکس میکروبلیدینگ ابرو قبل و بعد میکرو مراجعان آن مرکز توجه کنید. از دوستان و آشنایانتان که قبلا میکروی ابرو انجام دادند، نظرشان را بپرسید و از تخصص و تجربه میکروکار در میکروبلدینگ ابرو طبیعی اطمینان یابید. پس گول قیمت میکروبیلدینگ ابرو ارزان را نخورید و با تحقیق بسیار دست به انتخاب بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران بزنید. برای پیدا کردن بهترین مرکز میکروی ابرو، ابتدا تصاویر قبل و بعد افرادی که قبلا در آن جا اقدام به این کار کردند را ببینید. در صورت امکان از آن ها راجع به اینکه مواد و دستگاه هایشان برای ميكروبليدينگ ابرو چيست سوال کنید. می توانید از مراجعین داخل کلینیک هم راجب میزان رضایتشان از میکرو بلیدینگ ابرو سوال کنید.

نواندیشان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.

ادامه مطلب